Max:
Scula incepe sa-mi pulseze in timp ce-mi plimb ochii pe formele ei voluptoase din care imi doresc cu nesat sa ma infrupt si un marait mi se desprinde de pe buze fiindca imbracata in halul in care este nu imi mai doresc sa ieșim din dormitor. Si cu toate astea trebuie sa o facem pentru ca i-am promis ca o scot in oras...insa nu pot sa nu ma intreb daca ea chiar vrea sa iasa asa din casa?
-Ce ai pe tine,ingeras?intreb in timp ce o masor din nou din cap pana-n picioare.
-O rochie,raspunde si incuviintez din cap.
-O rochie,repet dupa ea. Intoarce-te,ii cer si face întocmai.
Tocurile cui bocane pe parchet in timp ce se misca,iar cand ajunge cu spatele la mine,ochii mi se fixeaza pe curul ei.
-Psychi mou...de te apleci putin iti vad chiloți,marai si chicoteste.
-Care chiloti,Max?intreaba si ma inec cu propria saliva cand o aud.
-N-ai chiloți pe tine?intreb aproape urlând.
Intoarce capul si imi arunca o privire obraznica peste umăr.
-Nu,raspunde simplu si zambeste ca o obraznicatura,iar dacă pe ea situația asta o amuza,pe mine ma enervează la culme.
-Ti-am mai spus ca ești nebuna,zic si aproba cu o miscare a capului in timp ce ma apropii de ea. Bun...dar dacă data trecuta ti-am trecut îmbrăcămintea cu vederea,de data asta n-am sa o mai fac.
-De ce?intreaba nedumerita.
-Fiindca vreau sa te scot în oras si nu vreau sa vad din nou cum balesc labagii dupa tine!
-Ahhh...dar eu vreau sa ieșim diseară in club,asa ca m-am îmbrăcat de pe acum pentru o noapte nebuna,spune si se întoarce cu fata spre mine.
Clatin dezaprobator din cap si ma opresc la mai puțin de câțiva centimetri în fata ei.
-Fuguta in dressing si pune o pereche de chiloti pe tine,iar dacă ții la mine,schimba naibii si rochia,altfel dacă ies cu tine asa din casa,criminal în serie ma fac.
-O haide Max...zice taraganat si face o pirueta. Stiu ca iti place ce vezi.
-Imi place,recunosc. Mult de tot chiar,dar nu imi place sa vad cum toti libidinosii balesc dupa tine. Si chiar tii neapărat sa mergem la club?intreb si da aprobator din cap. De ce? Vrei sa vezi cum sunt in stare sa fac un carnagiu pentru o afurisita de rochie?
Rade.
Isi da capul pe spate si incepe sa rada ca o nebuna.
Tensiunea mi se evapora imediat cand aud sunetul melodios,iar cand se calmeaza si ma privește din nou,se uita la mine cu atat de multa iubire,incat o simt pana in adancul ființei mele.
De multe ori chiar ma mir cum de naiba mai stau pe picioare cand ma priveste asa. Ochii ei angelici au o putere atat de mare asupra mea incat nu înțeleg cum de nu cad lat la picioarele ei cand imi trântește câte o privire letala.
„Fir-ar sa fie cât e de frumoasa...a naibii de frumoasa...si e toata numai a mea."
-Max...ultima data cand ai bătut jumatate de club,eram copii,iar pe atunci totul a plecat de la o afurisita de fusta,imi zice si ridic usor dintr-o sprânceană.
-Ah...si ce ti-ai zis? Hai sa plusez de data asta cu o rochie,fiindca vreau sa-l vad pe nebun cum înnebunește de-a binelea,nu? Crezi ca un masacru ar ajuta sa imi recuperez memoria si simturile,psychi mou?intreb si ofteaza.
-Nu vreau sa omori pe nimeni,Max. Vreau doar sa ieșim.
O masor din nou din cap pana in picioare si sangele imi atinge grade colosale de fierbinteala.
-Ai mai purtat vreodată rochia asta prin preajma mea?o intreb si clatina din cap.
-Nu. De ce?
-Pentru ca nu înțelegeam cum de inca mai e întreaga daca ai mai fi purtat-o si inainte.
Zambeste in coltul gurii,apoi se lipește la milimetru de mine,iar parfumul de cafea imi gadila din nou nările si imi da simturile peste cap.
Ma aplec cat sa-mi bag nasul în parul ei si o adulmec. Desi am doar câteva amintiri cu ea,stiu ca mirosul asta mi-a amețit ani la rand simturile. Miroase atat de bine încât imi vine sa o mananc cu fulgi cu tot.
Imi cobor nasul din parul ei si isi da capul pe spate ca sa ajung cu buzele in zona gatului.
Incepe sa gâfâie cand scot limba si mi-o trec pe linia ce incepe sa zvacneasca sub atingerea mea. Imi infasor bratele in jurul taliei ei si o lipesc mai tare de mine,iar sfarcurile le simt cum se întăresc si imi inteapa pieptul.
-Ma omori...soptesc pe un ton jos. Chiloti nu ai si nici sutien.
-Nu mergeau cu rochia. La decolteul adanc ce il are nu am cum sa port sutien,Max,zice cu respiratia tăiată.
-Bine-nteles...chicotesc. Si deși nu imi place ideea de a ieși cu tine asa despuiata in lume,totuși sangele mi se înfierbânta a naibii de tare prin vene fiindca stiu ca ceea ce ai de oferit imi aparține doar mie.
Surade.
-Mereu te-a excitat ideea de a fi priviți sau cea in care alții se uita dupa ceva ce iti aparține si nici unul nu are cum sa atingă.
Ridic capul si privirile ni se întâlnesc,apoi o las pe a mea sa alunece pe buzele roșii și ma supraincalzesc cand le vad.
Temperatura dinauntrul meu atinge cote colosale,iar aerul dintre noi devine de-a dreptul fierbinte.
Imi ridic ochii in ai ei si jur ca imi vine sa o mănânc,iar dupa fata pe care o are stie si ea ce gândesc in momentul asta,fiindcă o fixez cu o asemenea intensitate incat ceva intunecat se trezeste in mine si dintr-o data ma simt precum un demon ce e gata sa-si înhațe ingerasul ca sa se înfrupte cu lăcomie din el,iar oricat as vrea sa imi controlez pornirile primordiale,nu am cum sa reușesc. Fiindca mirosul pielii ei ma atrage si râvnesc atat de mult la ea incat cred ca am sa innebunesc daca nu i-o trag.
Femeia asta superba imi incinge simturile si e atat de perfecta,incat de multe ori in ultimile doua săptămâni m-am întrebat dacă e reala...asta pe langa faptul daca e nebuna.
Si da...e reala. Si chiar daca masor cu doua capete mai mult decât ea,tot mi se potrivește manusa. E croita dupa mine si se muleaza la perfecție în bratele mele. De parca a fost creata special pentru mine. De parca a fost facuta exact pentru locul din bratele mele. De parca aici la pieptul meu i-a fost mereu locul.
-Si o sa-mi fie pana la sfarsit,zice si ma incrunt. Gândeai cu voce tare Max,continua si rad usor in barba.
-Tu esti de vina. Ma amețești de cap,ingeras fara sa faci nimic.
Ranjeste.
-Acelasi lucru il faci si tu cu mine,Max...imi sopteste numele pe un ton ce il simt provocator si scula raspunde imediat.
Zvacneste si din nou isi cere drepturile.
-Te vreau,psychi mou...spun pe un ton catifelat,dar atat de intunecat incat vad cum se înfioară pielea pe ea.
Imi prinde obrajii în palme si ma priveste adanc in ochi.
-Ia-ma...dar nu vrei inainte de asta sa pătrunzi in mintea mea ca sa vezi cum ne place noua sa ne iubim?
-Cred ca am o idee despre cum ne place noua,psychi mou...si oricat de tentant ar suna sa intru in mintea ta,nu vreau sa risc. Nu stiu cum funcționează inca magia si nu vreau sa te ranesc sau sa sterg ceva din capul tău.
Ofteaza.
-Atunci am sa continui sa fac ce stiu eu mai bine. Sa te provoc pana cand am sa reușesc sa descatusez toate amintirile,spune si se intinde,apoi ma saruta umed,iar asta e picatura ce imi umple paharul si o iau razna.
Cand ii simt de data asta moliciunea buzelor si gustul dulce de Rai pe limba,mintea mi-o ia de tot razna din cauza tensiunii ce s-a acumulat timp de doua săptămâni înăuntrul meu si scap de sub control.
O insfac de mijloc și ma întorc pe loc,apoi o lipesc cu spatele de un perete si icneste.
-Iarta-ma,spun imediat ce imi dau seama cât am fost de brutal.
-Sunt in regula,raspunde si se agata de gatul meu.
Ma deschei la curea si din câteva mișcări,blugii impreuna cu boxerii imi aluneca in jos pe coapse. Imi bag bratele pe rand sub genunchii ei si o ridic de la sol,apoi o deschid cat de mult e posibil si fara sa mai pierd timpul ma infing in ea si Dumnezeule,la naiba,cat de bine este!!!
Intru cu putere in pasarica a cărei fierbinteala imi e foarte cunoscuta si tipa innebunita. Ii privesc chipul angelic cum e strabatut de plăcere si gem gutural cand o simt ca se strange in jurul meu.
-Ai sa ma omori...scrasnesc din dinti in timp ce pompez in gaura strâmta.
-Doar de placere,Max Chronis,zice si mintea mea amețita raspunde cu voce tare vorbelor ei.
-Întotdeauna doar de placere,Aleczandra Chronis,zic si amandoi ne blocam. Aleczandra...soptesc si numele ei rasuna cu ecou in capul meu venind parca de undeva de foarte departe.
Imi cuprinde fata cu degetele tremurand si imi saruta usor buzele.
-Ya tebya lyublyu,Max...
-Se agapo psychi mou,dar nu iti zic prea des numele,asa-i?intreb si clatina dezaprobator din cap.
„Hmmm...oare de ce nu o fac? Imi place numele ei. Nu inteleg de ce ea ma striga pe nume si mie îmi e mai ușor sa o fac dupa alint."
Începe sa ma sarute cu pasiune,in timp ce eu imi storc creierii in căutarea unor imagini noi,dar nimic nu vrea sa mai iasa din ceata ce imi acoperă mintea.
Renunt si ma concentrez pe gura ei cand vad ca mintea mea refuza sa imi mai dea vreun indiciu sau vreo imagine cu femeia ce o tin în brate si o secunda,doar atat imi ia starea sa mi se schimbe. In clipa in care ma musca de buza de jos,gasesc provocarea ei ațațatoare si ii raspund intr-o maniera ce o face sa urle. Imi elibereaza buza cand ma infing cu putere in caldura umeda si incep sa i-o trag ca un salbatic.
Icneste,tipa si cateva clipe mai tarziu incepe sa tremure de placere,iar cand pasarica ei se strange in jurul meu si incepe sa ma mulga efectiv tragandu-ma mai mult in adancurile ei,ma aprind ca un fitil si ma infing cu putere in ea. Zbier ca un salbatic in timp ce explodez violent in interiorul ei,iar cu toti muschii încordați pe mine,reușesc sa imi bag capul in scobitura gatului ei ca sa o pot adulmeca pe îndelete.
Miroase a ea,a mine si a sex.
-Mirosi a sex,pacatoaso,ma trezesc vorbind si icneste. Nu e prima data cand iti spun asta,nu?intreb din cauza reacției pe care o are si o aud cum inghite in sec.
-Nu,raspunde ragusit.
„Grozav! De-a dreptul încântător...păcat ca nu vad si amintirile dacă vorbele tot sunt la locul lor."
Mai inspir de cateva ori adanc ca sa-mi patrunda mirosul ei pana in maduva oaselor,apoi ies din gaura fierbinte si o las cu grija jos din brate. Ii aranjez rochia scurta și vad fluidele cum se preling incet pe coapsele ei.
Ranjesc.
Dorinta primordiala de marcare a teritoriului imi e satisfăcută cand vad cum sperme mea amestecata cu dulceata ei ii curge incet pe picioare si poate o sa spuneți ca gândesc ca un privitiv,insa nu imi pasa. Cand vine vorba de ea cu siguranta ma transform intr-unul,dar vad ca nu o deranjeaza. Ba din contra...imi lasa impresia ca ii place sa o folosesc dupa bunul meu plac si imi lasa impresia ca-i place sa se supuna tuturor nevoilor mele primare.
„Sa fiu al naibi...de asta ma provoacă...fiindca ii place sa fie dominata."
-Ingeras...ranjesc in coltul gurii si o privesc de sus.
-Da?toarce pe un ton mieros.
„O mananc! Jur ca o mananc!"
-Esti demențiala si imi doresc sa ma infrupt din tine,zic si o ard cu privirea.
Vad pielea cum se înfioară pe ea si un geamăt imi reverbereaza in gat atunci cand scoate limba printre dinti si isi linge cu lentoare buzele.
-Si eu vreau sa te gust,Max...spune pe un ton ispititor. Sa te iau pana in gat exact asa cum iti place,continua si scula ce inca nu mi-am bagat-o in pantaloni se întărește si zvacneste de nerăbdare.
Ochii ii coboara de pe chipul meu si un zambet pervertit ii curbeaza buzele.
„Dumnezeule! O ador pe pacatoasa!"
-Hmmm...as vrea sa iti fac placerea,Max...sa ma pun in genunchi si sa ti-o sug pana cand termini in gatul meu,imi zice si din nou gem cand mintea mea deja creaza imagini cu ea la picioarele mele. Dar...chiar vreau sa ieșim în oraș și apoi în club,continua si printre buze imi iese de data asta un marait cand o aud.
-Tu chiar tii neapărat sa omor pe cineva în seara asta,nu?intreb si un chicot suav ii părăsește buzele.
Ridica ochii de pe scula mea,apoi ii plimba incet pe chipul meu,iar intensitatea cu care o face din nou ma da peste cap.
„Dumnezeule...ochii ei sunt de-a dreptul fermecători."
Revin in simturi cand o simt ca se lipește de pieptul meu si abia cand clipesc o data,realizez ca m-am pierdut pentru cateva clipe în ochii ei.
O îmbrățișez in timp ce ne privim si cu zambetul pe buze ma mangaie incet cu o palma pe piept.
-Nu ai sa omori pe nimeni,Max...dar vreau sa mergem în club. Poate mai scoatem la lumina vreo amintire.
„Nu stiu ce sa zic de lumina...dar cu siguranță ea o sa reușească sa scoată tot intunericul din mine dacă nu se schimba de rochie si nu-si pune lenjerie pe ea."*****
CITEȘTI
Până la sfârșit 🔞 Vol 12
FantasyVolumul 12 | Seria Chronis | De mic cunosc sentimentul absolut. Iubirea,e cea ce mi-a adus Raiul in viata si am ajuns sa ii cunosc gustul de cand eram copil. Fac parte dintre cei norocoși si chiar daca iubirea absoluta m-a ridicat pe cele mai înalt...