Max:
Doi ani mai târziu...Imi i-au cana de cafea și ies afara pe terasa. Ma asez relaxat pe un scaun,iar in timp ce beau o gura zdravănă din ea,la urechile mele ajung cateva gemete ce se impletesc cu niște maraieli.
„Dumnezeule! Ce copii pacatosi!"
De mai bine de doi ani de când Tartarus s-a întors acasă,în casa rasuna gemetele si urletele lor ce ma duc cu gândul la zilele de dinainte ca,micutul meu titan sa dispară. Ma duc exact la zilele in care cei doi pacatosi inca stăteau la noi si nu se mutase in conacul ce se afla pe partea cealaltă de lac. Cel in care nu locuiește nimeni in clipa de fata.
Dar ma bucur ca se simt bine...fiindca ne-am întors la vremurile în care sa ne iubim și sa fim fericiți e tot ce contează.
Zambesc si o fac datorita gândului si sentimentului de implinire. Suntem din nou in Rai. Nu stiu pentru cat timp,dar sunt fericit pentru ca pot din nou sa respir.
Amintirile mele sunt la locul lor,iar sufletul din nou imi vibreaza de fiecare data cand imi vad cadourile ce imi bucura viata.
Pun cana de cafea pe masa si intind picioarele,apoi le încrucișez la glezne si imi dau capul pe spate in timp ce imi inchid ochii. Las soarele dimineții sa ma încălzească si intru intr-o stare profunda de relaxare. Orice zgomot de fundal dispare si nu fac altceva decât sa ma bucur de soare și sa respir in voie.
„Da...respira Max...doar ca de data asta nu o mai faci ca sa rezisti chinului si agoniei,ci o faci,ca sa te bucuri de liniște și de pacea ce iti sălășluiește de doi ani inapoi in suflet."
-Max...ma scoate din transa glasul dulce și armonios al îngerașului atunci cand imi sopteste numele,iar buzele automat mi se curbeaza intr-un zambet.
Deschid un ochi si o vad cum isi pune paharul cu latte macchiato langa cana mea de cafea,apoi se urca la mine in poala si ii inconjor talia cu un brat,in timp ce cu degetele de la cealaltă mana o mangai usor pe un picior. Deschid si celalalt ochi când isi strange bratele in jurul gatului meu si isi lipeste fruntea de a mea,privindu-ma adanc in ambra ce arde de iubire pentru ea.
-Neata psychi mou,soptesc la o rasuflare de buzele ei.
Fericirea i se citește in priviri,iar irizatiile aurii incep sa-i scanteieze imediat ce o sarut pe vârful nasului. Zambetul angelic ii apare pe buze si i le curbeaza atat de frumos incat reușește pentru cateva clipe sa-mi ia suflul.
-Ya tebya lyublyu,Max...zice privindu-ma in felul ala inocent ce mie îmi face de fiecare data scula sa zvacneasca.
E zambetul ce imi cheamă intunericul,iar un geamăt grav imi iese printre buze cand vad ca de dimineața are chef de joaca și imediat ce ma aude,zambetul mortal se transforma intr-un ranjet,apoi chicoteste ca un dracusor cand imi simte scula cum mi se întărește intre fesele ei.
-Ingeras...ti-au făcut de dimineata pofta cei doi pacatosi cu gemetele lor?mormai in timp ce se foieste in poala mea.
-Nu,surade. Deja e un lucru banal sa aud cum geme casa de placere.
-Buna asta,rad in barba si se infinge cu dintii in buza mea de jos. Hmmm...marai deodata cand incepe sa mi-o sfasie. Dar te mănâncă rau de tot,continui si abia reușesc sa ma fac inteles fiindca ingerasul meu nu catadicseste sa-mi elibereze buza.
Imi infing degetele in fesele ei si geme.
-Elibereaza-mi buza!ii cer si in ochi ii apare o sclipire obraznica.
Una ce ma provoacă,iar intr-o clipa starea mi se schimba radical si ridic relaxat din umeri.
-Bine...mormai. Tu ai vrut-o,zic si ma ridic cu ea în picioare,apoi pocnesc din degete si ajungem pe versantul muntelui Parnas.
Suntem in Delphi. In mijlocul templului lui,Apollo si o intind pe una dintre pietrele ce ne înconjoară din toate părțile.
Habar nu am de ce am ales aceasta destinație. Presupun ca cea mai logica explicație e faptul ca mi-a spus de geamatul casei,iar vorbele astea m-au trimis automat cu gândul la faptul ca suntem o familie a naibii de pacatoasa.
Imi țintesc privirea pe chipul ei cand isi da seama unde ne aflam si primul lucru pe care il face este sa bufneasca in ras.
-Serios?intreaba clatinand amuzata din cap. De ne vede zeul ca ne-o tragem pe una dintre pietrele lui sacre,o sa ne arda mai rau decât ar face-o focul lui Hades.
-La cat e de pacatos,Apollo ma îndoiesc ca se supara,psychi mou,raspund si ma urc peste ea.
-Maxxx...ofteaza. Tu chiar ești nebun. In primul rand,ma simt ciudat sa mi-o trag cu tine aici. Chiar ma faci sa ma simt ca ultima pacatoasa. Si in al doilea rand,daca ne vede cineva?intreaba si isi rotește o data ochii ca sa se asigure ca nu e nimeni in jurul nostru.
-Unu la mana...tu chiar faci parte din elita pacatosilor,având în vedere ca ești jumatatea mea,iar eu sunt fiul unui titan ce e născut la începutul timpului. Si in al doilea rand,de cand sa fim priviți a devenit o problema pentru noi,psychi mou?intreb si imi departez mai tare genunchii.
„Am luat-o eu razna in perioada în care am uitat de toti si toate,dar au trecut atatia ani de atunci,iar o data ce amintirile si simturile mi-au revenit,viata noastră pacatoasa si-a reluat cursul firesc. De-a lungul vieții noastre am păcătuit in mii si mii de feluri,iar sa fim priviți in timp ce ne pierdem in placere nu e ceva nou pentru noi."
Imi departez cat de tare pot genunchii,iar lucrul asta automat ii deschide coapsele,apoi pocnesc din degete,dupa ma las in jos si ii mai arunc o privire inainte sa imi bag capul intre sanii ei.
Ii vad foamea cum se casca in verdele angelic si pupilele i se dilata tot mai tare pe masura ce degetele mele ii framanta mai cu pofta formele voluptoase,iar un ranjet imi ridica un colt al buzei fiindca sentimentul ce arde in ochii ei,e același ce arde si in mine. Foamea,mereu a facut parte din noi.
-Hai sa ne facem de cap ingerasul meu decazut,spun ragusit si imi trec limba pe valea dintre sâni.
Se arcuieste de spate si incepe sa gâfâie cand ii musc pe rand sanii generoși.
-Hai sa ardem de placere,psychi mou,continui si geme profund cand ii prind un sfarc intre buze si il sug cu putere.
-Daaaa...sopteste,iar mainile ei isi gasesc singure drum spre parul meu.
Isi inclesteaza degetele in șuvițele mele brunete si ma impinge mai tare in jos.
Chicotesc.
-Nerabdatoare?mormai cu buzele pe pielea ei si trasez o linie dintre sâni pana in dreptul buricului.
-Ahhh...daaa...raspunde cu respiratia sacadata.
Isi urca tălpile pe umerii mei cand ajung cu gura intre coapsele ei si o adulmec in timp ce ii adun excitatia.
-A mea...harai din adancul sufletul cand dulceata ei imi pătrunde in simturi.
-Hmmm...a ta...geme,iar cand imi trec din nou limba apasat pe despicatura ei,corpul incepe sa-i vibreze usor.
Imi apas gura mai tare pe carnea moale și incep sa o ling cu lăcomie. Isi impinge tălpile in umerii mei si isi ridica fundul de pe piatra,apoi isi desface tare picioarele si ma abțin sa nu bufnesc in ras.
„Pacatoasa...Dumnezeule,e asa o pacatoasa! Acum câteva secunde isi făcea griji daca ne vede cineva cum ne-o tragem pe piatra altarului sau ce naiba o fi asta dedicat lui,Apollo,iar acum se freacă de gura mea exact ca o desfranata. Hmmm...o ador! E facuta exact pe gustul si pe sufletul meu."
-Maxxx...geme cand imi ingrop capul mai tare intre coapsele ei si imi strecor limba printre labiile ude.
Nu raspund.
Continui sa o ling si sa-i sug clitorisul pana cand orgasmul o cuprinde. Degetele i se inclesteaza cu putere in parul meu,iar picioarele incep sa-i tremure in timp ce imi bag limba inauntrul ei si ii savurez contracțiile.
-Ahhhh....da...ofteaza satisfăcută dupa ce placerea ii părăsește corpul si ma ridic deasupra ei abia după ce ii sorb si ultima picatura de dulceață.
Ma sprijin pe palme si imi pun capul umflat intre labiile ei. Privesc in timp ce imi misc scula in sus si-n jos pe despricatura ei,iar cand ajung in dreptul anusului si o ating in treacăt,corpul ii vibreaza si vad pielea cum se înfioară pe ea.
Ranjesc.
Imi incordez soldurile si imping.
-Ahhh!!!tipa cand intru cu forta in curul ei.
-Daaaaa...harai incantat cand dau de caldura prea cunoscuta mie.
Se strange in jurul meu in timp ce ma adâncesc in fundul ei si ridic capul,apoi imi apas gura pe a ei si incep sa o sarut cu pofta.
Ii gust dulceata gurii in timp ce imi unduiesc incet soldurile si gem gutural cand ii simt muschii cum se strang in jurul meu de fiecare data cand ma adâncesc inauntrul ei.
Flacarile infernale incep sa-mi arda interiorul si excitatia sa-mi aprinda venele cand ii simt muschii cum se înfășoară cu putere pe toată lungimea mea,iar din cauza gemetele ce i le inghit,ajung sa imi pierd foarte repede controlul.
-Atinge-te,ii cer maraind si ii prind buza de jos intre dinti.
O musc si sasaie ca un șarpe.
I-o eliberez cand vad scânteile cum sar din ochii angelici si imi cobor din nou privirea intre noi.
Isi trece bratul stang in jurul gatului meu,iar mana dreapta si-o baga intre noi. Isi ridica putin capul si priveste la randul ei atunci cand isi apasa cu doua degete carnea uda.
-Hmmm...geme imediat ce se atinge si picioarele incep sa-i tremure usor in jurul meu.
-Futu-i...soptesc. Ai sa termini in jeturi...
-Da...murmura. Si nu o sa dureze mult pana am sa o fac,Max.
Vad cum pune presiune mai tare pe clitoris si cu cat creste mai mult ritmul,cu atât ma misc si eu mai repede in fundul ei.
Incepe sa respire cu dificultate si imi strange soldurile mai tare intre coapsele ei.
Un tipat ascutit sparge linistea din jurul nostru cand orasmul o cuprinde si privesc cu ranjetul pe buze cum termina in jeturi.
-Ahhhh!!!zbiara cand ma infing cu putere in curul ei si apasa cu degetele mai tare pe carnea sensibila.
Se freacă repede pana cand jeturile se opresc si ies din curul ei,apoi o patrund in vagin si il simt cum inca mai pulseaza de placere.
Isi impinge călcâiele in spatele meu si isi ridica soldurile cand o penetrez pana la capat,dupa isi baga mainile in parul meu si incepe sa ma sarute cu o pofta nebuna.
-Trage-mi-o,Max!ma implora printre saruturi. Tare...vreau tare! Iti vreau jeturile fiebinti adanc inauntrul meu.
Repiratia imi devine greoaie cand o aud,iar vorbele ei imi alimentează mai mult placerea. Excitatia imi strabate sirea spinarii sub forma unor șocuri electrice si toti muschii pe corp mi se incordeaza.
Nu e prima data cand termin,la dracu in ea si nu o sa fie nici ultima,dar e prima data cand imi vorbeste cu atat de mult patos si inflacarare. E prima data cand imi spune vorbele murdare intr-o asemenea maniera incat simt ca-mi pierd mintile.
-Marcheaza-ma,Max...imi sopteste ispititor precum un sarpe si se uita în ochii mei cu o privire a naibii de arzătoare si de pacatoasa. Daca tot suntem intr-un loc sacru,marcheaza-ma...imi cere din nou,iar ultimul cuvânt bubuie inauntrul meu.
Ma infing cu toata puterea in ea si o zdrobesc sub mine. Ii aud coloana cum pârâie,dar in clipa asta nu mai pot sa ma abțin si intru în ea mai ceva ca un salbatic.
Ma izbesc inauntrul ei cat de brutal pot in timp ce ii musc,ii ling si sug buzele de pe care se desprind intr-una doar urlete si țipete ce sparg linistea si strapung cu forta aerul ce ne înconjoară.
Totul in jurul nostru ia foc cand vortexul ce ne cuprinde toate simturile mai are foarte puțin și o sa ne facă pe amandoi sa explodam.
-Haide!!!!zbier la ea cu o voce monstroasa cand simt orgasmul cum imi coboara pe sirea spinarii.
Pompez in pasarica fierbinte ca un nebun cu sangele clocotindu-mi prin vene si cu respiratia sacadata,iar cand o vad ca inchide ochii si isi da capul pe spate,stiu ca s-a aruncat dincolo de marginea prapastiei.
Trag aer adanc in piept si ma infing in continuare in ea pana cand spasmele puternice ii părăsesc trupul,apoi ma izbesc o ultima oara in adancurile ei,iar cand primul jet violent ajunge in interiorul ei,puterea se trezeste in mine si ridic capul,intredeschid buzele si privesc spre soare.
"Binecuvantata ca,Delphi."
Rasuna cuvintele in mintea mea in timp ce puterea se revarsă in adancurile ei,apoi altele bubuie cand un nou val de putere iese din mine.
"Înzestrată ca,Pandora."
-Dumnezeule!exclam cand fac legatura intre cuvinte,nume și puterea ce s-a revarsat de doua ori violent din mine.
-Ce e?intreaba ingerasul cu voce ragusita.
Imi cobor ochii pe ea si cu toti muschii încordați,ma aplec sa o sarut.
-Te-am lăsat insarcinata,psychi mou,raspund si deși ma priveste cu ochi inca tulburi din cauza plăcerii,isi arcuieste sprâncenele surprinsa. O sa avem doua zeite,continui,iar de data asta se îneacă.
Incepe sa tușească si ies din pasarica ei,apoi ma ridic in genunchi si o trag dupa mine. O bat incet pe spate pana isi revine,iar cand isi țintește din nou privirea in a mea,zambesc in coltul gurii.
-Delphi si Pandora,zic cele doua nume ce habar nu am de unde au răsărit in mintea mea,dar cel mai probabil puterea a vorbit pentru ele.
-Poftim?intreaba mirata. Doua?
Incuviintez din cap si ii pica fata.
-O sa avem gemene?
-Nu imi scoți ochii pentru ca te-am lăsat din nou insarcinata?raspund in schimb.
Ma priveste in tacere,apoi se așază cu fundul cum trebuie pe blocul de piatra pe care tocmai ne-am tras-o si pocnesc din degete. Hainele apar pe noi si ii urmez exemplul. Ma pun langa ea si imi infasor bratele in jurul ei,apoi o strang la pieptul meu.
-Te așteptai sa o fac,constat cand vad ca nu are de gând sa-mi răspundă la intrebare.
-Speram sa o faci...dar acum m-ai lăsat masca,spune intr-un final. Doua?intreaba din nou isi ridica privirea angelica in a mea.
-Doua...Delphi pentru ca e locul unde le-am conceput si Pandora pentru ca o sa fie inzestrata cu toate darurile.
-De unde știi?intreaba curioasa.
-Puterea...mi-a vorbit. Binecuvantata ca,Delphi si înzestrata ca,Pandora,spun cuvintele ce au rasunat in capul meu si din nou ma priveste in tacere.
„Daca faptul ca are doua zeite in burtica o lasa fara glas,ei bine trebuie sa recunosc ca si pentru mine e o surpriza. Dar este una ce ma incanta. Prima noastră pereche a aparut exact când trebuie. Pentru ca,cu cele doua zeite,noi închidem cercul zeilor ce au apărut pe pamant. Daca prima generație de zei a avut 12 titani,a câte 6 baieti si 6 fete. A doua generație creata a avut 12 Olimpieni,ce a fost formata tot din 6 baieti si 6 fete. Acum...o data cu nașterea Pandorei si a lui Delphi,o sa existe si prima generație de 12 zei ce trăiesc pe pamant. O generație amestecata de putere,dar formata tot din 6 baieti si 6 fete. Plecând de la semizeii nostrii,continuând cu zeii,iar unul dintre ei este un absolut si sfârșind cu agori mou ce e titanul suprem si absolut al timpului. Acum cu cele doua ce nu au nume de zeițe,dar sunt datorita puterii mele,o sa avem 12 copii. Copii ce sunt foarte diferiți si nu ma refer aici la gradul pe care il poseda puterea lor,ci ma refer la toata puterea cuvântului in sine atunci cand zic,diferit. Cadourile ce imi bucura viata sunt firi diferite si au caractere diferite. Nu sunt perfecti,dar știți prea bine ca nu imi doresc lucrul asta. Perfectiunea le sta in imperfecțiune,iar imperfecțiunea lor ii face pe fiecare în parte,speciali. Pana la urma,perfectul si mai mult ca perfectul,ajunge la un moment dat sa se transforme in,imperfect. Supraestimarea,de fapt pleacă tot de la neajuns. Fiindca,supraestimarea este oglinda,defectelor. De exemplu,dracusorii mei sunt aroganți,dar in egala măsură sunt si simpli. Au calitati si defecte,fiindca suntem cu toții împărțiți intre bine si rau. Iar asa cum scoatem la suparafata părțile luminate,mai sunt momente cand lasam si intunericul dinauntrul nostru sa ne acapareze. Si este absolut normal lucrul asta. Cel puțin în cazul nostru. Fiindca noi nu pretindem ca suntem sfinți. Noi nu ne comportam intr-un anumit fel ca sa dam bine in ochii celorlalți. Noua ni s-a rupt mereu de gura lumi si ne-am trăit viata dupa cum am considerat ca ne e mai bine. Uneori am greșit,dar ne-am asumat. Alteori datorita iubirii am răspuns inaintea destinului cu propria viata. Si tot datorita iubirii ne acceptam asa cum suntem. Datorita ei vedem perfecțiunea in imperfecțiune. Iar eu nu doar ca o vad in toti cei dragi ce ma înconjoară,dar ma bucur pe deplin de ea. Mai ales pentru ca acea imperfecțiune a plecat de la un demon si un ingeras. Un ingeras pe care demonul il adora cu fiecare bătaie a inimii si cu fiecare respiratie. Un ingeras pe care demonul il iubește din tot sufletul lui intunecat. Fiindca asta a făcut demonul de cand se știe. A iubit cu toata fiinta lui un ingeras si o s-o faca,pana la sfarsit."~Sfârșit~
**************************************
Pandora & Delphi:
Pandora:
Delphi:
CITEȘTI
Până la sfârșit 🔞 Vol 12
FantasyVolumul 12 | Seria Chronis | De mic cunosc sentimentul absolut. Iubirea,e cea ce mi-a adus Raiul in viata si am ajuns sa ii cunosc gustul de cand eram copil. Fac parte dintre cei norocoși si chiar daca iubirea absoluta m-a ridicat pe cele mai înalt...