Capitolul 26

319 59 13
                                    

Max:

Cu ranjetul pe buze intind mainile si desfac prima fundita ce prinde plasa neagra exact in dreptul sânilor,apoi pe cea ce se afla in dreptul buricului,iar la sfarsit o desfac pe cea ce ii ascunde puțin pasarica.
Cand toate fundele sunt desfăcute,plasa neagra se strange pe parti si imi lasa la vedere formele din care abia aștept sa ma infrupt.
Inghit zgomotos cand din nou simt ca-mi ploua în gura,iar ingerasul se intoarce cu un zambet atotștiutor pe buze. In timp ce isi da plasa jos de pe ea,mai face si câteva mișcări senzuale din bazin,iar eu fără sa mai stau pe gânduri,o insfac de mijloc și ma ridic ca ars de pe tron.
O intorc cu fata spre mine si o salt în brate,iar ingerasul imi trântește o privire salbatica in timp ce imi indrept pasii spre pat. Ma arunc cu tot cu ea pe saltea,apoi ma sprijin pe coate in timp ce-mi fac loc între coapsele ei,iar ingerasul isi înfășoară bratele in jurul gatului meu in timp ce-si îndoaie genunchii si ii ridica cat de sus poate.
Ma foiesc intre coapsele ei cand scula imi zvacneste,iar gestul ne face pe amandoi sa gemem de placere.
Privirea imi coboara imediat pe buzele ei cărnoase cand le intredeschide intr-un mod ispititor,iar gandurile mi-o iau razna cand imi aduc aminte ce e in stare sa facă cu gura ei pacatoasa.
-Dumnezeule...chiar am sa innebunesc intr-o zi din cauza ta,soptesc si un suras dulce ii iese printre buze.
-Tu esti nebun,Max,imi spune si ridica putin capul,iar eu mi-l cobor pe al meu si ne întâlnim la jumătate.
Incep sa o sarut incet,iar cand limba ei o găsește pe a mea si incepe sa mi-o mangaie cu o încetineala excitanta,un geamăt ii iese din adancul gatului,pe care eu îl inghit numaidecât. Ma forțez sa nu inchid ochii fiindca vreau sa ii privesc sclipirea de iubire ce ii arde in ochi in timp ce ii savurez sarutul senzual si surad pentru cateva clipe atunci cand din nou imi geme senzual in gura.
„Futu-i! Ce pacatoasa am la casa!!!!"
In timp ce limbile ni se impletesc intre ele,imi cobor o mana si ii prind o coapsa între degete,apoi ma rastorn pe saltea si o trag peste mine. Chicoteste cand ajunge deasupra mea si cu mișcările unui șarpe ce e menit sa ma hipnotizeze,aluneca pe corpul meu,iar cand ajunge cu gura in dreptul abdomenului,scoate limba si imi linge fiecare șanț si mușchi in parte.
-Sa fiu al naibii...gem cand coboara mai jos si prinde cu degetele de materialul boxerilor de pe mine,apoi din cateva miscari ma scapa de ei.
Gem cand imi prinde scula in pumn si isi trece incet vârful limbii in jurul capului,apoi ma baga dintr-o miscare mai bine de jumătate in gura,iar zvâcnirea dureroasa ce o am pe limba ei,imi trimite fiori de placere pe sirea spinării.
-Futu-i!injur cand se impinge mai tare,iar de data asta scula imi zvacneste in gatul ei. Ma omori femeie nebuna!marai la ea si ridic putin capul.
Privirile ni se întâlnesc imediat si ii citesc in ochi ranjetul de diavolita ce in mod normal i-ar curba buzele dacă gura nu i-ar fi ocupata cu scula mea.
Imi strecor degetele in parul ei cand miscarile ii devin mai rapide și ii imping capul in jos in momentul in care imi ridic soldurile si o patrund in adancul gatului.
-Esti...perfecta...harai incantat cand vad ca nu se îneacă.
Muchii ei moi incep sa se contracte pe scula mea cand ma infing cu putere in gatul ei,iar in timp ce eu gem extaziat atunci cand inghite de cateva ori,ei ii apar lacrimi in coltul ochilor ce se preling rapid pe obraji atunci cand clipeste.
Imaginea asta ma termina efectiv,iar excitatia incepe sa-mi arda atat de tare in vene,incat imi pierd controlul si incep sa ma misc ca un dement in gura ei. Ii posed gura intr-un ritm nimicitor ce nici macar nu o lasa sa respire cum trebuie și o tin asa pana cand orgasmul imi străbate sirea spinării si imi coboara cu o viteza fulger in testicule.
-Daaaa...marai cand ii lipesc fruntea de abdomenul meu,iar scula imi zvacneste in gatul ei la fiecare jet violent ce iese din mine.
Gem satisfacut dupa ce termin adanc in gura ei,apoi o trag peste mine si buzele ni se lipesc cu putere între ele. O sarut in timp ce-mi plimb degetele pe formele ei,iar pacatoasa incepe sa-si frece miezul fierbinte de scula mea. Ma intaresc imediat ce alunec printre labiile ude,iar cand devin tare ca piatra,o rastorn de pe mine si ma urc peste ea.
Continuam sa ne sarutam cu ardoare si in timp ce limba mea ii gusta cu nesaț interiorul ce are gust de mine și de Rai,si imi bag palmele pe sub genunchii ei ca sa-i ridic picioarele la piept.
Ma infing cu putere in gaura stramta si imi urla in gura cand incep sa ma misc ca un dement in ea. Se arcuieste sub mine si zbiara ca o nebuna cand primește o izbitura,iar eu marai ca un animal cand o aud si continui sa ma infing cu forta in interiorul ei ud,moale și fierbinte.
-Se agapo,ii spun pe un ton jos in timp ce pompeze in ea ca nebunul.
Isi infinge unghiile in umerii mei si ma zgârie cand imi incordez soldurile si o patrund cat pot de adanc,iar incnetele ce i se impletesc cu gemetele,devin tot mai zgomotoase pe masura ce ritmul meu devine unul infernal.
I le inghit pe toate si savurez modul delicios al mușchilor interiori ce incep sa se strângă in jurul meu la fiecare împingere.
„Fir-ar sa fie cât de bine e in ea!"
-Ahhhh!!!tipa cand ma izbesc cu brutalitate,iar carnea incepe sa tremure pe ea. Maxxxx!!!imi striga numele cand repet miscarea si ma priveste cu ochi tulburi.
Imi apas gura peste a ei si ii sorb limba,apoi o musc de buze,dupa o sarut adanc si fierbinte.
-Hmmm...geme prelung in timp ce corpul ii e străbătut de convulsii. Ya tebya lyublyu,Max,imi sopteste in gura si in timp ce-i inghit cuvintele le savurez pe fiecare in parte.
„A mea..."
Imi infing dintii in buza ei de jos după ce cuvintele imi patrund in suflet si ma imping tare in adancurile ei.
„Ingerasul meu micut..."
Ii eliberez buza cand incepe sa sasaie,apoi imi trec limba peste locul vătămat ca sa-i alin durerea.
Ma priveste cu o iubire infinita si tot interiorul meu se zguduie.
-Psychi mou...soptesc si scad ritmul. Se agapo,ingeras...murmur la o suflare de gura ei si isi baga usor degetele in parul meu.
Ma trage incet de el si imi lipesc fruntea de a ei. Respiratia ei sacadat se izbeste de buzele mele si imi apas usor gura peste a ei.
-Se agapo,psychi mou...susur din nou in timp ce imi scot palmele de sub genunchii ei si ma sprijin pe antebrațe.
Isi coboara degetele din parul meu si incepe sa ma mangaie pe spate,iar in urma atingerii ei fine,excitatia se aprinde in mine precum fitilul unei bombe si ma infing o ultima oara în adancurile ei,apoi explodez cu un geamăt gutural.
Incep sa ii sărut gura dulce in timp ce jeturile mele fierbinti o umplu pana la refuz,iar cand placerea imi trece ma retrag dintre coapsele ei si ma intind pe o parte. Isi sprijină capul pe bratul meu drept si o sarut lung pe frunte atunci cand o trag spre mine ca sa o lipesc de pieptul meu.
Ofteaza satisfăcută in timp ce isi lipeste obrazul cald de pectoralul meu si isi trece un picior peste talia mea,apoi un brat si se incolaceste in jurul meu precum un șarpe.
Zambesc cu buzele inca lipite de fruntea ei si ma gandesc cat de norocos sunt ca imi tin pacatoasa in brate. Pacatoasa ce-mi da lumea peste cap si mi-o cutremura din toate temeliile printr-o simpla privire.
-Ti-a plăcut cadoul?intreaba soptit si ridica ochii in ai mei.
Intind capul si o sarut pe buze,iar cand limbile ni se întâlnesc imi geme in gura exact ca o pacatoasa ce e,doar ca sa ma stârnească din nou. Ii prind limba intre buze si ii sorb gustul amețitor de rai,apoi cand i-o eliberez o privesc cu un ranjet in coltul gurii.
-Mi-a plăcut,recunosc si ochii ii sclipesc de incantare. Dar tu esti cadoul meu in fiecare zi,psychi mou,continui si se blocheaza.
Oftez cand imi dau seama ca a vorbit din nou sufletul din mine.
Isi revine repede in simturi si imi cuprinde obrajii in palme.
-Prima data cand mi-ai spus lucrul asta,aveam 16 ani,imi zice pe un ton incarcat de iubire. A fost la o săptămână după ce ai împlinit 18 ani. E exact ziua in care ti-am făcut cadou bratara ce o ai la mana,continua si o privesc cu căldură fiindca aceeași model de bratara il poarta si ea.
-Au trecut atat de mulți ani de atunci...soptesc si ochii amandurora se umezesc,iar pielea se înfioară pe noi.
-Asa este...dar ti-am mai povestit despre ziua aia,zice si incuviitez din cap.
-E ziua in care noi ne-am contopit si am devenit un întreg,spun si o vad cum încearcă sa-si tina lacrimile-n frâu,fiindca eu nu imi aduc aminte ziua aia complet,dar știu ce s-a întâmplat datorita îngerașului.
Imi strecor o mana in parul ei de la ceafa si o trag mai mult spre mine ca sa-mi pot lipi buzele de ale ei.
-Am sa-mi aduc aminte fiecare moment petrecut impreuna,ingeras,ii promit printre saruturi,iar lacrimile ei ajung sa-mi păteze si mie obrajii atunci cand clipeste si le elibereaza. Intr-un fel sau altul tot am sa găsesc o cale de a le recupera,psychi mou. Nu am cum sa trăiesc pana la sfarsit fără sa-mi stiu începutul,ingeras,soptesc si mai multe lacrimi ii împânzesc ochii. Am nevoie ca tu sa fii din nou prezenta în mintea mea. Pentru ca tu imi ești începutul si o sa-mi fii sfârșitul,psychi mou,soptesc si pecetluiesc juramanul printr-un sarut pasional,iar mainile imi coboara singure pe trupul ei pana cand ajung sa-mi afund degetele in soldurile ei,apoi o urc peste mine si incepe din nou sa-si frece pasarica fierbinte de scula mea in timp ce continuam sa ne sarutam cu pasiune.
Scade ritmul si ajunge sa se miste incet atunci cand ma intaresc,iar cand găsește unghiul perfect se impunge si intru cu lentoare in gaura ei. Nu ma misc si o las sa-si facă de cap,iar cand ajung sa intru tot in pasarica ei,toată fiinta mea se cutremura atunci cand gaura fierbinte se strange precum o manusa de catifea in jurul meu.
„Sa fiu al naibii cat de bine este...Rai...ea este,Raiul meu..."

Până la sfârșit 🔞 Vol 12Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum