Capitolul 30

326 56 13
                                    

Max:

-Max?
Ies din baie cu un prosop infasurat in jurul taliei atunci cand ii aud vocea dulce cum ma striga si imi indrept pasii spre dressing.
Cand trec dincolo de prag o vad cu cate un umeras in fiecare mana si se uita când la rochia indecent de scurta și alba de pe umerasul din dreapta,cand la cea scandalos de transparenta de pe cel din stanga.
-Ingeras...mormai in timp ce ma apropii de ea si intoarce capul spre mine cu un zambet caraghios pe buze. Vrei sa ma bagi în boala week-end-ul asta,constat dupa rochiile foarte scurte și sexy ce le are pe umerașe.
-Aham...surade. Cu care vrei sa ma imbrac?
Ma opresc in spatele ei si ii inconjor talia cu bratele in timp ce scurtez cu privirea din nou cele doua rochii.
-Hmmm...spun meditativ. Stii ca te prefer goala,nu?intreb si chicoteste.
-Stii ca nu pot sa merg goala pana la mare,nu?
-Nu o sa te vadă nimeni in masina,spun si pufaie amuzata.
-Sigur...iar cand o sa trebuiască sa cobor ca sa fac pipi,am sa ies în curul gol?intreaba razand.
-Atunci am sa-ti împrumut camasa de pe mine,zic si intoarce puțin capul,apoi ridica ochii angelici si vad cum stralucesc intr-un mod jucăuș.
Saptamana viitoare se face un an de când Tartarus a dispărut,iar dacă intre timp mi-am recuperat amintirile datorita lui,tot n-am reușit sa dau de capat blestemului. Inca nu stiu ce trebuie sa fac ca sa-mi descatusez absolutul din mine,dar asta nu ne opreste sa nu ne ținem de noua tradiție ce ea a implementat-o cu plecatul de acasa in week-end,iar de data asta mergem la mare. Mai exact in Costinești. Mergem în locul in care am fost prima data cand eram puștani. Locul unde pentru un week-end am avut-o doar pentru mine undeva departe de casa.
-Imi zici in care sa ma îmbrac?ma scoate vocea ei din ganduri.
-Asta roșie și transparenta,spun si arunca cealaltă rochie pe scaunul de la masuta ei de toaleta,apoi scoate rochia roșie de pe umeras si ma desprind de ea ca sa o poată imbraca.
Cat timp își trage pe ea un body la fel de rosu precum rochia,eu scap de prosopul din jurul taliei si il las pe marginea insulei din mijlocul dressingului,apoi ma opresc in fata unui dulap si deschid usa din oglinda.
Scot o pereche de boxeri si o trag pe mine in timp ce ma uit dupa una de pantaloni. Ma opresc cu ochii asupra unei perechi chino din in intr-o nuanta de bej nisipiu si intind mana dupa ei. Ii scot de pe raft,apoi ii trag pe mine si inchid usa din sticla,dupa deschid alta si ma uit dupa o camasa cu mâneca scurta.
Aleg una în carouri intr-o nuanta de turcuaz si o scot de pe umeras.
In timp ce ma inchei la nasturi ma intorc cu fata spre ingeras si o gasesc aplecata mult prea senzual ca sa-si incheie sandalele.
-La cum stai...imi cerșești scula,nu doar ca iti dorești cu ardoare sa intre in tine,chicotesc si imi arunca o privire ce ma cheamă la ea.
Incepe sa joace din sprâncene ca un mic demon când pasesc fără ca măcar sa gandesc si se îndreaptă de spate imediat ce ajung langa ea si incep sa-mi frec scula de fundul ei.
Imi las trei nasturi desfacuti la camasa,iar cand pacatoasa se intoarce cu fata spre mine,isi scoate limba matasoasa afara si imi linge pieptul atat cat e dezgolit.
-Dumnezeule...chiar vrei sa mergem cu mașina?intreb in speranța că o să mă lase sa folosesc magia ca sa ajungem intr-o clipa la hotel pentru ca vreau sa intru cat mai repede in ea.
-Da,Max...sopteste si se ridica pe vârfuri ca sa isi treaca limba pe gatul meu,apoi ma musca usor de linia pulsului ce incepe sa-mi zvacneasca.
-Hmmm...o sa fie un drum al naibii de lung,mormai si chicoteste suav.
-Am sa ma ocup de scula ta imediat ce urcam in masina,Max,promite si un colt al gurii mi se ridica intr-un ranjet când o aud.
-Bine-nteles ca asta ai sa faci,psychi mou,raspund cu aroganta si imi face complice cu ochiul.
"O ador!"
-Hai sa mergem,ii zic și imi trec un brat pe dupa talia ei.
O trag dupa mine si ma opresc in dreptul rafturilor cu pantofi. Aleg o prima pereche casual intr-o nuanta de albastru marin si ii incalt repede,iar în drum spre dormitor i-au si trolerul ce l-a pregătit de aseară psychi mou. Habar nu am de ce a facut-o,fiindca doua zile nu o sa părăsim camera de hotel...dar ma rog...o las sa isi faca filme ca o sa ajungă și pe plaja,insa eu știu prea bine ca s-o vadă doar de pe terasa camerei.
In timp ce iesim din dormitor si traversam holul,aud cateva voci din living si ma incrunt puțin.
„Abia s-a crapat de ziua,iar teroriștii mei deja s-au trezit?"
-Dar voi nu aveți somn?intreb direct cand dam cu ochii de Chaos si Eros ce stau pe una dintre canapele,iar pe masuta din fata lor sunt doua căni de cafea din care încă ies aburi.
-Neata!ne saluta Eros bucuros.
-Dar ce faceți voi?intreaba Chaos in schimb. Doar nu mergeți pana la mare cu mașina,nu?
-Ba exact asta o sa facem,ii răspunde ingerasul si se desprinde de mine,apoi merge spre ei si ii saruta pe amandoi. Ne vedem luni,continua si amandoi incuviinteaza din cap.
-Aveti grija ce faceți,le zic si imi prind din nou ingerasul cu un brat de dupa talie.
-Avem...raspunde Chaos căscând.
-E valabil pentru toți,continui si maleficul meu ranjeste ca un drac in coltul gurii.
-Stai linistit pateras...nimeni nu o sa arunce casa in aer.
-Sper...mormai si le fac semn cu mana la amândoi. Sas agapo,le mai zic si ne continuam drumul spre usa de la intrare.
-Sas agapo,raspund in cor.
Ingerasul le mai trimite câțiva pupici prin aer in timp ce traversam livingul,iar cand ajungem in holul de la intrare,ii deschid usa si o las sa iasa înaintea mea.
-Nu iei cheie?intreaba si clatin din cap.
-Nu...hai la garaj,ii cer si ridica privirea spre mine,apoi isi arcuieste incet o sprânceană. Stiu ca ai o afinitate pentru Mercedesul negru asa cum am si eu,dar de data asta schimbam masina.
Chicoteste si ii fac cu ochiul.
Traversam pe partea cealaltă de curte si ne indreptam pasii spre garajul ce e la cateva sute de metrii distanta de casa,iar cand intram inauntru,merg glont spre Lamborghini Urus intr-o nuanta de carbon nero,iar ingeras surade cand vede ce masina aleg sa conduc de data asta.
-De data asta chiar o sa aveam loc sa ne desfasuram,imi zice incantata si rajnesc.
-De asta am și ales-o psychi mou,raspund si deschid portiera din dreapta,iar rochia i se ridică mai sus pe coapse cand urca în masina.
Chicotesc ca un demon când ii vad picioarele dezgolite.
Dacă atunci când nu imi aminteam viata,deveneam al naibii de posesiv când o vedem mai mult dezbrăcată decât imbracata,acum am revenit la vechile obiceiuri. Imi place la nebunie ceea ce vad si ma incanta a naibii de mult cand se imbraca atat de sexy.
Nu zic...e superba si in rochiile decente ce le poarta zi de zi,dar cand o vad atat de sexy imbracata imi da impresia de fiecare data ca am sa turbez,iar mie îmi place la nebunie cand reuseste sa-mi ridice tot intunericul la suprafata.
Cu sangele fierbandu-mi deja in vene,inchid portiera,apoi pun bagajul in portbagaj si urc pe scaunul șoferului.
Apas pe buton si pornesc motorul pentru ca exista cheia deja in torpedoul și nici bine nu ies din garaj,ca ingerasul meu micut se intinde peste schimbatorul de viteze si incepe sa ma descheie la pantaloni.
Imi cobor amuzat privirea spre ea si isi ridica ochii spre mine,iar flacarile ce ard in verdele angelic ma înfierbânta mai tare. Privirea ei in clipa asta e menita sa toarne gaz pe foc,iar aerul in simt cum incepe sa sfârâie cand imi elibereaza scula si incepe sa mi-o frece,facandu-mi astfel sangele sa-mi dea in clocot.
Imi bag mana dreapta in parul ei si scrasneste puțin din dinti cand imi inclestez degetele in suvitele moi.
-Nu te vaita,psychi mou...marai si un colt al gurii mi se ridica intr-un ranjet. Oricum știu ca putina durere iti place,continui si o trag de cap,obligand-o sa se ridice putin ca sa-i pot astupa gura cu a mea.
-Hmmm...geme in timp ce imi infing limba printre buzele ei si incep sa-i gust cu nesat interiorul.
O musc de buza de jos inainte sa rup sarutul si ii ghidez capul inapoi spre scula ce imi zvacneste între degetele ei.
-Suge-l,ingeras,ii cer pe un ton poruncitor si chicoteste ca o dracoaica,apoi deschide larg gura si ma baga mai bine de jumătate in caldura umeda. Daaaa...suier printre dinti cand incepe sa ma suga cu o pofta nebuna.
Geme in timp ce se infinge mai tare in mine si un urlet imi iese din adancul gatului cand ma inghite aproape tot.
-Ma omori!ridic vocea si intoarce puțin capul.
Ii citesc ranjetul din priviri in momentul in care ochii nostrii se întâlnesc și știu...stiu la ce se gândește și da...are mare dreptate. O sa ma omoare doar de placere,dar sa fiu al naibii de nu ma da complet peste cap gura ei pacatoasa.
Cu degetele inclestate in parul ei trec cu mașina dincolo de porti si intru in trafic,apoi calc accelerația pana in podea cand obrajii îngerașului incep sa se scobesca din pricina forței cu care ma suge.
Ma face sa ard infernal în mai puțin de cateva secunde si gem grav când gura ei ma primeste mai adanc inauntru.
Opresc la semafor si imi lipesc ceafa de tetiera scaunului,apoi imi cobor ochii pe ea si excitatia imi arde venele cand o vad cat de nesatula este. Ma suge repede si de fiecare data cand o face ma baga pana in adancul gatului.
Șocurile electrice incep sa-mi strabata sirea spinarii cand se infinge cu putere in mine si ma tine in gatul ei pentru câteva secunde.
Cand ii simt muschii moi cum se contracta in jurul meu incep sa marai,apoi imi ridic soldurile si incep sa fac mișcări scurte și dese,iar un urlet imi iese din gâtlej cand ma infing o ultima data si explodez in gura ei in jeturi violente.
-Hmmmm...gem grav când o simt cum inghite si ii apas capul mai tare in jos. Fir-ai tu sa fii cu gura ta pacatoasa!urlu ca nebunul cand din nou inghite.
Ii trag capul puțin pe spate ca sa poată respira si calc accelerația cand masina din spate ma claxonează atunci cand semaforul se face verde.
Ii eliberez parul si inca un geamăt imi reverbereaza in gat cand ingerasul isi trece limba matasoasa in jurul capului de cateva ori,dupa incepe sa ma curețe.
-De-li-cios,silabiseste cuvântul surâzând cand imi baga scula înapoi in boxeri,apoi imi trage pantalonii,iar dupa ce ma incheie la ei se ridica și isi lipeste gura de a mea. Ya tebya lyublyu,Max,sopteste inainte sa isi afunde limba printre buzele mele.
Ma saruta prelung in timp ce sunt cu ochii la drum si imi suge incet buza de jos inainte sa rupa sarutul.
-Se agapo,psychi mou,zic in timp ce se așază cum trebuie pe scaunul ei si imi pun cotul drept pe suportul dintre scaune.
Face același lucru,iar dupa ce ne împletind degetele,se lasa relaxata mai pe spate in scaun,dupa isi urca picioarele pe bord si imi trântește un zambet radiant.
-A fost bine?pune intrebarea ce mi-a pus-o si prima data cand mi-a făcut un oral si imi musc buza de jos doar ca sa nu bufnesc in ras.
Primul ei oral mi l-a făcut tot in masina si tot in drum spre mare eram,iar dacă pe vremea aia m-a dat rău de tot peste cap,astăzi gura ei pacatoasa reuseste sa ma pună rau de tot pe jar. Astazi e versata si are multa experienta. Stie exact ce imi place si cum imi place,fiindca de foarte mulți ani,ingerasul meu joaca alături de mine in prima liga a pacatosilor. Ne cunoaștem prea bine atat de interior cât și pe exterior incat știm ce sa facem ca totul sa fie perfect între noi.
-La cata experienta ai prins de la primul tau oral si pana acum...a fost perfect,ingeras...mormai si chicoteste.
Revin cu privirea asupra drumului,dar ii simt ochii cum imi ard pielea la cat de intens se uita la mine.
-Esti bine,psychi mou?intreb si pentru cateva clipe intorc capul spre ea.
Se uita la mine cu venerație si un ranjet increzut imi curbeaza un colt la gurii.
-Oh...esti asa arogant!pufneste amuzata cand imi vede ranjetul si surad intunecat.
-Sunt...dar sunt al tău,zic si isi imi strânge degetele puțin mai tare cand ma aude.
-De foarte mulți ani de zile...spune si de data asta folosește un ton melancolic.
Revin cu privirea asupra drumului si incuviintez din cap.
-Mereu am fost,ingeras si...las cuvintele suspendate în aer,iar ea ma completează imediat.
-Mereu ai sa fii,Max Chronis.
Zambesc.
-Pana la sfarsit,Aleczandra Chronis.

*****

Până la sfârșit 🔞 Vol 12Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum