Max:
Imi inchei nasturii de la camasa atunci cand ingerasul iese din baie și raman blocat cu privirea pe costumația ei.
-Tu chiar vrei neapărat sa ma transform intr-un criminal în serie,asa-i?intreb si involuntar un marait imi reverbereaza in gat.
-Oh haide,Max!pufneste iritata. Ce nu-ti mai convine de data asta?
-Incepand cu rochia transparenta si terminand cu acel costum minuscul de baie ce il ai pe dedesubt,ingeras? Nimic...ce pot sa zic??? Totul e perfect in regula,psychi mou,raspund ironic si o vad cum își da ochii peste cap.
-Max...imi bombane numele mai mult frustrata si paseste spre mine. Suntem in Grecia,iar in tara asta la orice ora din zi sau din noapte te sufoci de cald,continua iar cand se opreste in fata mea incepe sa ma incheie la nasturi,insa cei trei de la baza pieptului in sus ii lasa desfacuti.
„Stiu si eu ca suntem in Grecia,dar îmbrăcămintea ei mi se pare prea de tot,la dracu!"
Dacă aseară cand ne-a teleportat Chaos aici nu si-a făcut de cap fiindca tocmai ce mâncasem acasă impreuna cu teroristii si asa n-am mai fost nevoie sa ieșim din camera de hotel,astăzi vad ca de dimineata tine sa ma scoată din minti.
-Schimba-te,altfel nu iesim din camera,psychi mou,i-o trântesc si mijeste ochii angelici la mine.
-Glumesti,nu?intreaba maraind.
-Ti se pare ca am glume in program de dimineata,ingeras?
-Eram ironica!pufneste.
-Ironica sau nu,te schimbi psychi mou,ii zic pe un ton serios.
Face un pas in spate si ma tranșează din priviri,apoi isi pune mainile in san si incepe sa bata dintr-un picior.
-Nu am sa ma schimb!mi-o tranteste maraind supărată.
-Ba ai sa o faci,raspund pe un ton jos si fac un pas amenintator spre ea,iar distanta dintre noi se rupe.
-Ba nu!
Harai si imi apropii periculos de mult fata de a ei cand vad ca nu se lasă,dar micutul meu ingeras nu se clienteste din loc. Nici macar nu clipeste,semn ca o lasa rece atitudinea mea.
-Max...scrasneste din dinti. Nu ma schimb nici dacă te pui în cap si nici dacă ma mananci pe mine de cur,imi zice si clipesc surprins când o aud,apoi bufnesc intr-un hohot de ras.
-Dumnezeule! Ce femeie nebuna am!exclam,iar starea de spirit mi se schimba imediat.
Cu toate ca nu imi convine in continuarea îmbrăcămintea ei mult prea sexy pentru primele ore ale dimineții si mai ales faptul ca vrea sa se afișeze cu ea în receptia hotelului,apoi in restaurant ca sa ne luam micul dejun,tot nu mai pot fi serios din cauza dumelor ce le scoate pe gura aia spurcata.
Ranjeste in coltul gurii,parca mandra de isprava ei,apoi ma prinde de mana si ma trage dupa ea. Isi ia din mers șlapii ce ii are langa bagajul ce sta pe jos în camera,apoi iesim din camera fiindca eu deja am mocasinii in picioare.
Traversam holul si ne indreptam pasii spre lift,iar cand urcam in el si ușile se inchid,ingerasul sare pe mine. Din reflex palmele mi se lipesc de fesele ei si ma intoc pe calcaie,apoi o lipesc cu spatele de oglinda liftului si imi imping soldurile in fata.
-Cu tine ajung la balamuc,zic inainte sa-mi zdrobesc buzele de ale ei.
O sarut cu patima,adancindu-mi limba in fierbinteala gurii ei si gustandu-i cu nesat interiorul.
Isi strange bratele tare in jurul gatului meu,iar cu picioarele imi înconjoară talia,apoi incepe sa se frece ispititor de mine,nepasandu-i câtuși de putin la ce etaj suntem sau câte mai avem pana cand ajungem la parter.
Imi geme de placere in gura in timp ce limbile noastre se ating si simt cum ma infierbant. Isi lipeste sanii mai tare de pieptul meu in timp ce isi freacă repede coapsele de mine si un val incendiar imi strabate trupul si imi coboara in vitre facandu-mi scula sa zvacneasca dureros in pantaloni.
-Futu-i...marai si ma năpustesc asupra ei.
Ii strang fesele in palme si o opresc din a se mai freca de mine fiindca nu-mi doresc sa termine asa,dar continui sa o sarut cu patima si ma infierbant mai tare cand geme printre sarutari.
Excitatia ce imi fuge prin vene imi face pielea sa devina extrem de fierbinte,iar aerul din lift devine aproape irespirabil. Imaginile pacatoase incep sa mi se deruleze prin minte in timp ce ii devorez gura si inchid ochii ca sa ma bucur pe deplin de ele.
Ma vad pe mine cum ma deschei la pantaloni si dintr-o miscare brusca intru in pasarica ei,apoi o aud pe ea cum tipa de placere in timp ce eu pompez adanc in gaura strâmtă.
Deschid ochii si ies din gândurile pacatoase atunci cand ușile se deschid si rup sarutul inflacarat,dupa o las jos din brate și imi aranjez scula in pantaloni.
-Futu-i!injur din pricina erecției dureroase pe care o am.
Isi coboara privirea si rânjește in coltul gurii cand imi vede umflatura din pantaloni.
-Ti se pare amuzant?intreb maraind.
Chicoteste ca o dracoaica,apoi ma prinde de mana si ma trage afara din lift.
-Amnezia ta e perfecta ca sa-mi fac de cap cu tine,raspunde in schimb.
-I-auzi!exclam pe un ton morocanos. Ai niște dorinte extem de ciudate,continui si bufneste in ras.
-De ce spui asta?intreaba senina.
-Pentru ca,făcutul de cap,pentru mine nu include punctul:innebuneste-l pe ticalos pana il aduci in pragul delirului. Mai ales intr-un lift in care nu-mi pot face de cap cu tine,raspund si o vad cum își musca cu putere buza de jos ca sa oprească hohotele de ras ce cu siguranță ii stau pe vârful limbii.
-Dar te fac sa clocotești,ca mai târziu când ajungem pe yacht sa ne facem de cap,Max.
-Si pana atunci ti-ai propus sa ma întăriți? De asta te tot îmbraci atat de sexy? Ca sa ma faci sa tânjesc dupa tine? Nu are nici o treaba cu gelozia mea,asa-i?intreb si imi face cu ochiul. Fir-ar sa fie! Si eu care ma gândeam ca o faci pentru ca vrei sa scoți din ceata vreo anumita amintire.
-Nu Max,raspunde cu ochii fixați in ai mei. Mereu ti-a plăcut sa ma vezi imbracat sexy...bine acum exagerez,dar doar pentru ca nu am vrut sa-ti spun ce asteptam defapt de la tine. Insa tot timpul ti-a plăcut sa ma vezi mai mult dezbrăcată decât imbracata.
Încuviintez din cap,apoi deschid usa de la restaurant cand ajung in dreptul ei si o las sa intre prima.
-Si n-am avut niciodată vreo problema cu faptul ca ești privita de labagii?intreb si ridica usor dintr-un umar.
-Doar cand eram tineri,dupa nu mai băgai pe nimeni în seama fiindca toata atentia ta era focusata pe mine.
„La cate mi-a povestit pana acum totul are sens daca le pun cap la cap sau ma rog...incerc sa le pun,fiindca amintirile sunt pe sărite si e puțin dificil sa imi fac o idee,de aceea m-am prins atat de greu de ce naiba se imbraca atat de obscen."
Clatin abia vizibil din cap in timp ce ii trag scaunul,apoi ma asez pe cel de lângă ea si imi trec un brat pe dupa umerii ei,lipind-o de mine.
-Acum ai sa încetezi cu gelozia daca tot ai înțeles cum sta treaba?intreaba si imi lipesc buzele de tâmpla ei ca sa o sarut.
-Da...dar nu promit ca n-am sa mai fac pe nebunul,psychi mou. Chiar daca acum știu de ce te îmbraci atat de provocator,tot imi e greu numai cand ma gândesc ca labagii balesc dupa tine,soptesc cu buzele lipite încă de fruntea ei.
Ofteaza,apoi clatina incet din cap iar parul ei moale imi gadila nasul.
-Esti nebun,Max Chronis,spune incet si ranjesc.
-Da,dar sunt al tău,dau glas sufletului si se cutremura usor pe scaun.
Ridica ochii angelici in ai mei si imi dau seama ca nu e prima data cand ii spun lucrul asta.
-Fir-ar sa fie...marai frustrat. De ce naiba nu se deblochează totul deodata si primesc doar frânturi din amintiri sau vorbesc din ele?
Da sa răspundă,dar cuvintele ii raman pe vârful limbii pentru ca langa noi apare o ospătărița. Imi comand o cafea,iar ingerasul un latte macchiato si o porție de Bougatsa. O prajitura facuta dintr-o crema dulce din gris ce e aromatizata cu zahar pudra si scortisoara,iar dupa ce tipa dispare de la masa noastră,ingerasul intoarce capul spre mine si ma priveste încurajator.
-La un moment dat tot o s-o scoatem noi la capat,Max,imi spune serioasa.
-Dar pana atunci roaga-te sa nu innebunesc de tot,ii cer si un colt al gurii i se ridica intr-un zambet.
Ma intind si o sarut cast pe gura,dupa ma indrept de spate cand ospatarita apare la masa noastră,iar pe lângă cele comandate de noi vad ca mai are și un cocktail ce il pune in fata îngerașului.
-Ce e cu asta?intreb confuz.
-Domnisoara aceea blonda m-a rugat sa-i aduc un Jelly Bean,raspunde si face semn spre o tipa ce sta la vreo sase mese distanta de a noastră.
-Perfect!marai in barba. Daca pana acum imi făceam probleme in privința labagiilor,mai nou trebuie sa te feresc si de femei.
Ingerasul chicoteste,apoi prinde paharul de cocktail intre degete si il ridica in aer.
-Asta e o premiera si pentru mine,Max,rânjește pe sub mustăți ca o vulpe si o vad pe blonda cum ii face cu ochiul,apoi ridica si ea paharul ce il are pe masa si inchina amandoua de la distanta.
„Ei...daca asta nu e nebunie atunci nu stiu ce dracu e."
-Sfinte!exclama dupa ce bea o gura din cocktail. Ce tare e!
-Si mai ales sa-l bei la prima ora,raspund putin ironic si ii arunc o privire urata blondei. Cine dracu a mai pomenit una ca asta?intreb si imi intorc ochii spre ingeras.
Isi arcuieste o sprânceană făcând pe neștiutoarea,dar ii vad umbra de zambet ce vrea s-o ascundă de pe buze.
-Ce anume?intreaba senina.
Chicotesc rautacios cand vad ca face pe neispravita cu mine.
-Naivitatea asta forțată chiar nu te prinde,ingeras,spun pe un ton jos si deodata buzele i se curbeaza in cel mai viclean ranjet ce mi-a fost dat sa-l vad pana acum pe buzele ei.
-Atunci dezvolta ce ti se pare atat de ieșit din comun? Faptul ca am primit de la o tipa un cocktail?
-Faptul ca ai primit de la o tipa un cocktail in timp ce eu sunt la masa langa tine,fir-ar sa fie!
Bufneste in ras cand vede ca ma turez si incep sa marai.
-Daca bautura venea din partea unui bărbat stii ca ii bagam cocktail-ul pe gat cu tot cu pahar,nu?
Ma priveste amuzata si incuviinteaza usor din cap.
-Bun,dar in situația de fata ce dracu ar trebui sa fac? E o femeie în mama ma-sii!
Chicotind usor isi trece bratele in jurul gatului meu si isi lipeste cu forta buzele de ale mele. Incepe sa ma sarute cu pasiune și ii inghit un geamăt atunci cand limbile ni se împletesc intre ele.
-In clipa de fata trebuie doar sa te amuzi,Max,sopteste peste buzele mele. Pana la urma întreaga situație chiar e de ras,nu?
„O fi amuzanta întreaga situație,dar mintea mea ce e de cateva săptămâni bune in ceata nu rade absolut deloc. In schimb isi face tot felul de scenarii ce pe mine ma innebunesc efectiv de cap. E oribil sa nu mai știi nimic de tine. In primul rand pentru ca e frunstrant sa trăiești cu un mare gol in cap. Si in al doilea rand e îngrozitor fiindca lipsa amintirilor te face uneori sa devii nesigur pe tine. Nu ca m-as teme ca cineva mi-ar lua ingerasul de langa mine,dar cand mintea ti-o ia pe aratura,ajungi ca in astfel de momente sa devii incoerent."*****
CITEȘTI
Până la sfârșit 🔞 Vol 12
FantasíaVolumul 12 | Seria Chronis | De mic cunosc sentimentul absolut. Iubirea,e cea ce mi-a adus Raiul in viata si am ajuns sa ii cunosc gustul de cand eram copil. Fac parte dintre cei norocoși si chiar daca iubirea absoluta m-a ridicat pe cele mai înalt...