Max:
Ies de sub apa si imi trec degetele prin par ca sa-l dau pe spate,apoi zambesc cand o vad cum sta in fund pe marginea piscinei si chicoteste in timp ce isi tine o mana pe burtica.
Are trei luni de sarcina,dar abdomenul ei e destul de umflat,iar de cateva zile micutul zeu a început sa miște si psychi mou e tare fericita.
-Iar e neastâmpărat zeuul tau,surade în timp ce ma apropii de ea si isi urca picioarele pe umerii mei cand ma opresc la marginea piscinei.
-E nerabdator sa ne cunoască,raspund zâmbind si imi lipesc buzele de burtica ei,apoi o sarut prelung exact sub buric.
-Eu încă sper sa fie zeita,stii?intreaba si chicotesc intunecat.
Ma indrept de spate si imi țintesc ochii in a ei in timp ce ii inconjor talia cu bratele.
-E băiat,o asigur pentru a nu stiu cata oara,fiindca ea tot visează sa fie fetita doar ca sa fim împărțiți in număr egal,doar ca nu o sa aibă norocul asta.
Nu i-am spus nici pana in zi de astazi ca Hypnos m-a tras intr-un cosmar,dar cu toate astea ii spun zilnic ca un zeu creste in burtica ei,insa continua sa trăiască cu speranța că o sa nască o fetita.
Din partea mea sa viseze cu ochii deschiși daca lucrul asta ii face bine,eu in schimb sunt fericit ca in scurt timp urmeaza sa-mi tin baiatul în brate.
Poate o sa ziceți ca sunt un ticalos,insa,cu toate ca-mi iubesc zeițele ca pe ochii din cap,inclin mereu mai mult balanta spre zei atunci cand imi las jumatatea insarcinata. Excepție a fost,Eris. Pe ea chiar am vrut-o din tot sufletul meu,dar in rest imi doresc mai mult sa fiu tata de baiat,decât de fata. Cu toate ca pe ele imi place sa le dragalesc mai mult și sunt mai dulci decât băieții,eu tot inclin balanta in favoarea zeilor decât a zeițelor. Fetele chiar daca sunt mai cuminți,tot reușesc la un moment dat sa-mi dea batai de cap si e mult mai dureros sa le pedepsesc pe ele,spre deosebire de ticăloșii mei care la rândul lor ajung sa-mi dea mult mai multe batai de cap,doar ca relatia cu ei e foarte diferita si ma pot desfășura in voie,pe când cu fetele trebuie sa am mai mare grija ce dracu fac sau scot pe gura. Insa cu băieții pot controla mai bine situațiile,pe când fetele mai reusesc sa scape de multe ori si basma curata fiindca profita la maxim de faptul ca sunt topit după ele. Mai mereu cand făceau cate o prostie,reușeau sa întindă coarda cu mine atat de mult pana cand nu o mai puteam eu duce. Impielitatele mele m-au jucat pe degete de cand au fost mici si inca continua sa o faca,dar nu pot sa ma plang...imi place cand fac pe alintaturile cu mine,insa tot mai mult prefer un baiat care nu casca ochii la mine daca mai scap si cate o înjurătură atunci cand face vreo boacana ce ajunge sa ma scoata din minti,decât o zeita ce se supara daca imi scapa vreo vorba nelalocul ei.
Insa motivul principal pentru care in momentul de fata vreau mai mult baiat decat fata,este,Nemesis. Faptul ca ani de zile a fost lipita de mine si mereu mi-a suflat in ceafa,m-a terminat. Ma bucur insa ca acum si-a revenit...altfel...de rămânea la fel de teroristă pana la sfarsit,mi-ar fi scos peri albi chiar daca in prealabil lucrul asta n-ar trebui sa fie posibil. Dar va spun eu...daca Nemesis ramanea la fel de lipitoare,chiar ar fi facut perii mei albi sa devina posibili.
-Am sa rad copios dacă o sa fie fetita,chicoteste ingerasul si imi arcuiesc usor o sprânceană.
-Iar daca o sa fie baiat,ce ai sa faci? Te apuci de bocit?intreb si mijeste deodata ochii la mine.
-Bine-nteles ca nu!pufneste.
-Ca e fata sau băiat,stiu ca iti place mai mult ideea de a fi un micut terorist,i-o trantesc si un ranjet viclean ii arcuieste buzele. Ce șireată ești!surad si incepe sa joace ca un dracusor din sprancene.
-Baietii sunt de obicei cu mamele,Max. E normal sa-mi placa mai mult sa fiu mama de baiat. Fetele mereu au tânjit după tine. Nu e nevoie sa iti aduc aminte de Nemesis,nu?
-Ah! Nu!exclam si izbucnesc în ras. Chiar nu e nevoie,psychi mou,zic si imi face jucăuș cu ochiul.
Isi strange picioarele in jurul meu ca sa ma faca atent la ea,dar nu trebuie sa spună nimic,fiindca simt cum o parte din teroristi vin spre noi.
Intorc capul spre ei si ii sarut coapsa stanga în timp ce imi urmăresc zeii cum se apropie tot mai mult de piscina.
-Ce faceți?ne întreabă Seth si se așază relaxat pe margine,apoi isi baga picioarele în apa si scoate un geamăt de satisfacție cand simte temperatura perfecta a apei.
-Ne relaxam,raspund cu buzele inca lipite pe coapsa lui psychi mou.
-Facem o carte,pateras?ma intreaba Chaos si incuviintez din cap.
-Facem,raspund si ma indrept de spate.
Imi sarut ingerasul pe buze,apoi ies din piscina in timp ce Eris si Sandra se pun langa ea,iar in drum spre foișor ma opresc ca sa o aștept pe Nemesis sa ajunga in dreptul meu.
-Da-l aici,ii cer si imediat ii i-au baiatul din brate.
-Il ții pana fac câteva ture de piscina?ma intreaba si dau aprobator din cap.
-Relaxeaza-te zeita. O sa am grija eu de micutul zeu,ii zic si buzele ei se curbeaza intr-un zambet mic.
Se ridica pe vârfuri si ma saruta pe un obraz,apoi isi saruta micutul pe frunte si isi îndreaptă pasii spre piscina. Eu in schimb imi continui drumul pana la foișor si ma pun pe un scaun,iar pe Erebus il pun cum trebuie intre picioarele mele.
Pocnesc din degete si fac câteva piese de Lego sa apara pe masa ca sa aiba cu ce sa se joace,iar in timpul asta,Sin face cărțile si Ares împarte cate o sticla de bere la fiecare in parte,dupa se tranteste pe un scaun si dam drumul la Whist.
Dupa trei runde,micutul zeu arunca piesele pe jos si ridica ochii angelici spre mine.
-Yami!zice pe un ton răstit. Suc si cius!imi cere si chicotesc in barba cand ii aud tonul poruncitor.
-Dumnezeule,urat mai faci cand iti e foame,surad si pocnesc din degete. Ingeras?strig în timp ce fac sa apara o cana cu suc de portocale și un iaurt,fiindca in limbajul lui Erebus,cuvântul „cius" înseamnă iaurt cu fructe.
Habar nu am de ce ii zice asa,dar toată casa știe ca atunci cand micutul rosteste,cius ii trebuie iaurt.
-Ce e,Max?ii aud vocea dulce la cativa metrii in spatele meu.
-Hai sa joci în locul meu,ii cer si face o lingurita sa apara langa iaurt.
Il urc pe Erebus pe piciorul meu stang,apoi ii dau cărțile îngerașului cand se așază pe piciorul meu drept si desfac iaurtul,dupa ma pun sa-i dau micutului sa mănânce.
Un zambet ii curbeaza buzele atunci cand termina de mancat si surad.
-Esti mai bine acum?intreb si ma aplec sa il sarut pe frunte.
-Apa!răspunde in schimb si face semn spre piscina.
Arunc o privire la joc si vad ca mai sunt doar patru maini pana cand partida se încheie,asa ca il mai distrag pe micut pana cand jocul se termina,apoi atat eu cat si ingerasul ne ridicam de la masa si in locul nostru intra,Damian. Imi potrivesc pasii cu ai îngerașului si ne indreptam spre piscina,iar in timp ce ea se opreste pe margine langa fete atunci cand ajungem langa ele,eu intru cu Erebus in apa si merg pe langa el in timp ce înoată. Il scot la suprafata tot la cateva secunde,fiindca înoată doar pe sub apa si dupa ce se satura de dat cateva ture in jurul meu,ma pune sa-l dau in leagănul suspendat de terasa din spatele casei.
In timp ce ies din piscina și imi indrept pasii spre leagăn,il vad pe micut cum casca si zambesc.
„Vrea in leagăn fiindca ii e somn. Ce bandit mic..."
Il pun pe perna leagănul din ratan si incep sa-l balansez in fata si-n spate pana cand adoarme,apoi ma asez pe jos si privesc cu zambetul pe buze spre cei ce umplu curtea din spate.
Chiar daca dorul de,Tartarus e încă dureros,ma bucur ca toți am învățat sa traim cu golul ce l-a lăsat micutul meu titan in sufletul fiecăruia dintre noi. Nu e ușor sa ii induram absenta,dar știu ca fiecare se consolează cu gândul ca intr-o zi,agori mou o sa se intoarca acasă. Doar ca ziua aia nu o sa vina prea curând...trebuie sa avem răbdare ca micutul ce doarme în leagănul de langa mine sa crească ca sa-l scoata din abis,fiindca doar pe el îl vad în stare sa poată intra si iesi din adancuri fara nici o problema.
„Dar si atunci cand minune o sa se producă...imi doresc ca soarta sa ne lase dracu in pace cel puțin un integ mileniu."
CITEȘTI
Până la sfârșit 🔞 Vol 12
FantasiaVolumul 12 | Seria Chronis | De mic cunosc sentimentul absolut. Iubirea,e cea ce mi-a adus Raiul in viata si am ajuns sa ii cunosc gustul de cand eram copil. Fac parte dintre cei norocoși si chiar daca iubirea absoluta m-a ridicat pe cele mai înalt...