10.Bölüm: Deşifre

2.8K 258 636
                                    

Bölüm müziği
Deep End ~  spicyverse

Parodi hesabı açılması için kimseyi zorlamıyorum, kendi isteğinizle açmak isterseniz bana yazabilirsiniz. Şartları konuşuruz.

Henüz küçük bir aile olsakta ne kadar sürerse sürsün benimle birlikte çabalamayı bırakmayacak, sabırlı ve sıkılmayacak kişilerin parodi açmasını önemle rica ederim. 🖤

BUNUN İÇİN İNSTAGRAM BİRLEDAA HESABINA YAZABİLİRSİNİZ!

💥💥OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ!!💥💥



🌙


Geçmiş (Şubat 2020)
Yazar'dan

"Neyi izliyorsun?"

Ata'nın ona seslenmesi üzerine, zaten onun üzerinde olan bakışlarını yüzüne doğru çıkardı. Oturduğu yerden yavaşça kalkıp, tezgaha ellerini dayadıktan sonra parmak uçlarına yükseldi.

"Hiç, gözüm dalmış."

"Gözün kaslarıma mı daldı?"

Alya hafifiçe kıkırdayıp, yemek yapan Ata'nın dudağına ufak bir öpücük kondurdu. Bu Ata'nın hafifçe sırıtmasına sebep olsa da hiç bozuntuya vermeden az önce ki meydan okuma ifadesini yüzüne takınmaya devam etti.

"Ben askeriye de çalışıyorum, böyle kaslara sahip bir sürü erkek görüyorum zaten. Beni bunlarla büyüleyemezsin Ateş Ata."

Ata elindeki çırpma telin, kasenin içinde bıraktı. Alya daha ne olduğunu anlamadan beline konulan kolun uyguladığı güçle tezgahın diğer tarafına geçmiş ve tezgahın üzerine oturtulmuştu.

"Şunu yapma, yüreğime indireceksin."

Alya hızla atan kalbini normal bir düzene sokmak için derin derin nefesler alırken Ata burununu hafifçe Alya'nın burnuna sürttü.

Alya'ya kıyamazdı.

Ne yaparsa yapsın onu incitemezdi. Ona göre Alya bir kraliçeydi. Ata'da onun şövalyesi, Alya kendini koruyabilecek kadar zeki ve güçlü bir kadındı. Ata bunu onu ilk gördüğü an anlamış ve kabullenmişti. Yine de Ata onu herkesten koruma iç güdüsünü bastıramıyordu. Alya'yı, kendisinden bile korumak istiyordu. Düşünceleri bile incitmesin istiyordu. Ata, Alya'yı kendisinden de korumak istiyordu. Dünyanın en nadide parçasıydı. O nadide parçayı kalbinde saklamak istiyordu.

"Alya'm, benim canım. Sağlığa zararlısın ama ilacım da sensin."

Alya ona karşılık cevap ellerinin Ata'nın omuzuna atıp, dudaklarına bir öpücük kondurmak için hazırlanırkan kopan gürültü karşısında geri çekilmişti.

"Ben sizin zamanlamanızı sikeyim."diye bağıran Ata'ya karşılık. Baran ve Atlas aynı anda yerden kalkmıştı. Alya ise Ata'nın tepkisine ve yerden kalkan iki koca bebeğin birbirine suçlarcasına bakmasına karşılık büyük bir kahkaha attı.

"Abi, yeğen için biraz erken değil mi?"

"Şaşıracaksın ama ilk defa Atlas'a katılıyorum."

Ata bıkkınlıkla nefesini verip, tezgaha doğru döndü. Alya ise  hala tezgahın üstün de oturmuş, ayaklarını boşlukta sallayarak onları izliyordu.

"Sizi ilgilendiren bir konu göremedim."

"Ne demek göremedim? Amca olacağız, bize de sormanız gerek."

Ata'nın onlara arkası dönüktü ama Alya yandan baktığım için görebiliyordu, gülümsüyordu. Bir bebek düşüncesine mi gülümsüyordu? Yoksa ayakta duran ikilinin şapşal hallerine mi gülüyordu? Anlayamamıştı.

HÜMA (ara verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin