Bölüm şarkılarıAğlama ben ağlarım ~ Can Ozan
The Wanted ~ WarzoneKeyifli okumalar
"Koğuş kalk!"
Ata'nın sesi yatakhane de yankılandığın da Yaman hızla yatağında doğruldu. Doğruldu ama üst taraftaki ranzayı hesaba katmamıştı. Başını demire çarptığında ters bakışları Ata'ya döndü. Yani Kara Timi Komutanı Yüzbaşı Ateşe'ye..
Onun üst katında kalan Baran'ın ayakları sağ taraftan görüş açısına girdiğin de Yaman başını ovuşturmayı bırakıp Baran'ın sağ bileğini yakaladığı gibi aşağıya çekti. Baran betonla buluşmadan önce "Pezevenk!" diye bağırmayı ihmal etmemişti.
"Kalbimi kırıyorsun"
"3 dakika içerisinde avluda olun ya da saat 12:00 da güneşin altında 124 tur koşun. Seçim sizin" Ata odadan çıkarken askerler söylenerek koşuşturmaya başladı.
"Arab çekil önümden."
"Önünde değilim Kutay, sen çekil buradan."
Yaman hala yerde yatan Baran'ın üstünden adımlayıp birbiriyle tartışan ikilinin yanından geçti. "Sadece 1 dakikamız kaldı." diye mırıldandı. Arab ve Kutay aynı anda ona döndüklerinde üniformasının çoktan giyili olduğunu ve hazır olduğunu gördüler.
"Sen üniformayla mı uyudun?"
"Nöbetteydim."
Yaman onlara cevap verip yatakhanenin kapısımı açtığı gibi Ateş Kızı'yla burun buruna gelmişti. Kaşları çatıldı. "Kapımızı mı dinliyorsun sen?"
"Zevzekliğiniz hoşuma gidiyor." kollarını göğüsünde kavuşturmuştu. Yaman'da aynı şeyi yaptı. "Bu yaptığın özel alana girmekten başka bir şey değil küçük kız."
"Küçük değilim ben, benimle böyle konuşma."
Yaman, başını yana doğru yatırdı. "Benden küçüksün."
"Ben küçük değilim sen ihtiyarladın."
"Yani benden küçüksün."
Ateş kızı sırıttı. Yükünü bir bacağından diğerine verirken Yaman'ın yüzünü inceliyordu. Ne düşündüğünü, bir sonraki hamlesini almak istercesine ona bakıyordu. "Ata senden küçük ama senin komutanın. Zoruna gitmiyor mu?"
"Hayırdır? Kaleyi dıştan fetih edemeyince çomak sokmaya mı karar verdin küçük fare?"
Ateş kızı parmaklarının ucuna yükseldi. "Kale çoktan fetih edildi Yaman, siz uyumaya devam edin." topuklarının üzerinde dönüp oradan uzaklaşırken koridorda sadece Ateş Kızı'nın adım sesleri vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜMA (ara verildi)
General FictionBen savaş uçağı pilotu Hüma, bu hikayede yaşanan olaylar tesadüf değil. Tesadüf değildi, yaşadıklarım tesadüf değildi. Çektiğim hiçbir acı, döktüğüm göz yaşı, attığım çığlık, hissettiğim yalnızlık tesadüf değildi. Unuttuğum o iki yıl her ne yaşandıy...