SEZON FİNALİ : Kartlar Yeniden Dağıtılıyor

250 24 101
                                    

BÖLÜM ŞARKILARI

Ajda Pekkan - Haykıracak Nefesim Kalmasa bile

Emre Aydın - Soğuk odalar

OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ ⭐️⭐️ keyifli okumalar

🏁




Evlenme teklifi gecesi

Yaman en iyi arabalarından birini seçmiş araba garajından çıkarken garaj kapısının önünde  beliren Nisa ile kontağı kapattı. Burayı nasıl bulduğunu ve neden burada olduğunu anlayamamıştı.

"Nisa?"

"Kafa dağıtmaya gidiyorsun, ben de kafa dağıtacağım." Elinde bir bira şişesi vardı. Ayakta duruyordu ama aynı zamanda başının döndüğü çok belliydi.

"Nereye gittiğimi nereden biliyorsun sen?"

"Abim anlatmıştı, o da yarışlara katılmayı severdi. Ben de geleceğim, bana verebileceğin bir araba var mı? Abiminkiler uzakta."

Yaman kaşlarını çattı. "Bu halde araba kullanamazsın."

"Halimde bir şey yok, araba istiyorum. Ben de geleceğim."

"Nisa, başın dönüyor."

"Dönmüyor."

"O halde arabaya kadar düzgünce yürü ben de sana inanayım." Nisa elinde şişeyi Yaman'ın elime tutuşturup yürümeye başladığında Yaman şişeden bir yudum aldı ve yüzünü buruşturdu. "Bu ne hoşaf gibi olmuş."

"Isındı." dedi Nisa yürümeye çalışırken. "Ve geldim bak."

Yaman kahkaha atarak Nisa'nın yanına ulaştı. Dümdüz yürüyememişti ve yanlış arabaya gitmişti ancak bunu bile anlayamayacak kadar başı dönüyordu. "Yanlış arabaya gittin güzelim."

"Güzelim derken?"

"Güzelsin ne yapalım?"

"Ama güzelin değilim."

"Evet."

"O zaman neden güzelim diyorsun?"

"Çünkü güzelsin."

"Ama senin güzelin değilim."

"Ama güzelsin"

Nisa oflayarak arabaya yaslandı. "Ama değilim."
Yaman sakince elindeki şişeyi yere bıraktı.

"Ama güzelsin." dedi bir kez daha, Nisa'yı kucağına alıp, az önce seçtiği arabaya yürüdü. Sağ koltuğuna oturtacaktı. Bu araba yarış camiasınsa benim demekle aynı şeydi ve Nisa'nın bundan haberi olmadığına emindi.

"Olaylar böyle gelişti ne yapalım."

"Ne olayı?"

"Zamanı gelince öğrenirsin Nisa, keyfine bak."
Nisa yavaş yavaş kapanan gözlerine rağmen Yaman'ın onu oturtup, kemerini takmasını izledi.

HÜMA (ara verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin