Multimedya'da Arda var. Arabalara bindiğimizde ben Arda'nın arkasından ilerliyordum.Yol bir türlü bitmek bilmiyordu.Sıkılmıştım.Biraz daha hızlandığımızda nihayet araçlar yavaşladı.Hemen arabamı park edip, indim.Sanki tanıdık geliyordu.Biraz ileride güzelce hazırlanmış şık bir masa duruyordu."Çok güzel olmuş." diye mırıldandım."Beğendin mi?" dedi Arda.Anlaşılan biraz sesli mırıldanmıştım."Evet harika" dedim, ve o anda jeton düştü.Eskiden ailecek buraya bir kaç kez gelmemiz olmuştu.Hemen gidip masaya oturdum.Arda'da tam karşıma geçti."Diğerleri nerde?" diye sordum.Arda pis pis sırıtarak ilerideki masaları gösterdi ve "Biraz yanlız kalmamızda bir sakınca yoktur umarım.." yuhh herif resmen sulanıyor lan bana ama ben ona ağzının payını veririm."Neden yanlız kalıyormuşuz, ayrıca banada sorabilirdin.." dedim şiddetle."Böyle yapıcağını bildiğim için sana birşey demedim bu 1, neden yanlız kalmayalım? buda 2 Nefes. dediğinde "Neden yanlız kalalım ki, bak Arda ben buraya seninle başbaşa sohpet ,muhabbet etmeye değilde tam aksine hep birlikte oturucağımız için geldim ve aksi taktirde benim istediğimi yapmıyorsan ben gidiyorum..." dedim ve sinirle ayağa kalktım ve hızla arabama ilerlemeye başladım.Bizim kızlar beni görmediler anlaşılan o ki beni takan yoktu ama umrumda bile değildi o anda.Arda'da peşimden koşarak geldi ve beni kolumdan yakaladı."Kolumu bırak, seni pislik." Arda ona pislik dediğim içinmi bilmem ama kolumu dahada sıkmaya başladı."Bırakmazsam naparsın sürtük." dediğinde kendime engel olamayarak sert bir tokat attım."İşte bunu yapar-...." sözümü tamamlayamamıştım çünkü boğazımı sıkmaya başlamıştı."Bırak.... lütfen." dediğimde bırakmamış tam aksine daha çok sıkmıştı.Ama bilmediği birşey vardı.Ben Astım Hastasıydım.Zaten normalde nefesimi zor alırken Arda'nın boğazıma yapışması bu işin tuzu biberi olmuştu."Bana tokat atmayacaktın atarsan bu hale geleceğini bilmen gerekirdi" diyip biraz daha sıkıp beni itekledi.Bende hızımı alamayarak yere düştüm.Ardarda öksürüyordum.İlacımı sıkmam gerekiyordu ve bu işi Arda'ya söylemem gerekiyordu.İşte o nasıl olacaktı? Bende bilmiyordum.Son çare onun gözlerinin icine bakarak"İlaç...ilacım çantamda getir, lütfen getir" "Ne ilacından bahsediyorsun?" daha fazla konuşamadığım için yalvaran gözlerle ona bakıyordum.İlk defa bir insana öyle bakıyordum.Nihayet gidip çantamı getirdi ve bende hemen ilacımı alıp ağzıma sıktım.Arda'ya jeton düşmüş olacakki yere benim yanıma çömelip "Özür dilerim." dedi.Onu affedemezdim.Evet onu asla affedemezdim.Öyle de yapıcaktım.Hiçbirşey söylemeden öylece durup gücümün gelmesini bekledim.Bir 10 dakika sonra yavaşça ayağa kalkıp hiçbirşey söylemeden arabama bindim ve kapılarımı hemen kitledim.Arda'nın boş anına gelmiş olmalı ki ayağa kalkıp camı tıktıkladı.Kafamı sallayıp "olmaz olmaz Arda lütfen zorlama" dedim.Ama kapıyı yumruklamaya başlamıştı."Üzgünüm" diyip gözlerinin içine baktıktan sonra arabayı sürmeye başladım.Başak ve Didem yoktu galiba çocuklarla biz Arda'yla kavga ederken gitmişlerdi.Arabayı evime doğru sürmeye başladım. Bir bölümün daha sonundayız.Umarım bölümü beğenmişsinizdir.Soruyorum; Arda'yı hikayede ilerletmek istemiyorum.Bu yüzden onun için geçici bir karakter koydum.Yani anlayacağınız Arda bitti:D Lütfen okuduysanız Voteye tıklayın:) Sizleri seviyorum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyumsuzlar (Düzenleniyor)
Romance"Sen seni kıskanacak,fakat cıfkını çıkarmayacak birini istiyorsun.Çok sevmek ama çok sıkılmamak,çok seven fakat sıkmayan birini istiyorsun.Aranıza birinin girmesini istiyorsun fakat onu ezip 'o benim erkeğim..' demek istiyorsun..Çok değişik bir kızs...