Multimedya Nefes:)
İyi okumalar
Sabah çalan alarmımla birlikte yataktan yuvarlanarak düştüm.
"Nefes ne yapıyorsun Nefes?" diye kendime hönkürdüm ve hemen ardından bir kahkaha yükseldi.Yerden kafamı kaldırdım ve karşımdaki güzel insana baktım.
Ve kafama birden dank etti.
Dolunay değil miydi o?Aman tanrım Dolunay
Ve beni böyle gördü?
Kahretmesin emi
"Beni neden uyandırmadın ya?" dedim.
"Okadar güzel uyuyordun ki kaldırmaya kıyamadım."dedi.Ahh bilmez miyim ayı gibi uyudum ulan ben.
Yerden gülerek kalktım ve
"Peki buraya nerden girdin ya?"
Dolunay şaşırarak kapıyı gösterdi.
"Kapıdan girdim de sen iyimisin Nefes?"
"İyiyim canım ya ama bir duş almam lazım sonra giyinmem lazım yani çok işim var anlayacağın."
Dediğimde;
"Tamam tamam haydi gir duşunu al hazırlan ben seni aşağıda bekliyorum"dedi ve kapıyı çekip çıktı.
Ee onun burda olmasına babam nasıl izin vermişti?
Yada babamın haberi var mıydı?
Varsa nasıl izin vermişti?
Off kafamda deli sorular ve aşağıda beni bekleyen bir sevgilim var.
"En iyisi ben banyoya giriyim." dedim ve bornozumu alıp banyoya gittim.Fazla oyalanmadan 10 dakikada dışarıya çıktım ve üzerime kot şort ve siyah tek yakası düşük tişört giydim.Makyaj yapmaya gerek duymadan converselerimi ayağıma giydim ve odamdan çıktım.
Merdivenlerden aşağıya indiğimde Dolunay ve babamı sohpet ederken göreceğim hiç aklıma gelmezdi.Yanlarına gittiğimde Dolunay bana baktı ve
"Enver amcacığım Nefes'te geldiğine göre biz gidelim."" Tamam peki gidin. Nefes günaydın kızım" dedi nihayet beni gördüğünde.
"Günaydın baba"
Dolunay'da o sırada tam ben babamın karşısındayken elimi tutmaz mı?
Suratımın ifadesini gören herkes korkup kaçabilirdi o anda.Benim suratımın aksine babam niye gülümsüyordu ki?
Yavaşça elini bıraktım ve
"Peki ozaman biz gidelim hadi Dolunay " dedim ve önden yürümeye başladım.
Oda başına geleceklerden habersiz yazık peşimden geldi.
Çıktığı an ensesine yapıştım ve boynunu aşağıya çektim.
"Babamın yanında elimi tutmak nedir yaa? "
"Nefes bırak ya tamam söyliyeyim baban ile benim babam karşı şirketler yani bende senin babanı toplantıda görmüştüm. Ordan tanışıyoruz.Şimdi bırakır mısın? "
Demek babam ondan kızmıyordu.Ensesini bıraktıktan sonra eski uysallığıma ona doğru döndüm ve
"Çok pardon yaa cidden bak"
"İyi tamam gidelim artık"dedi.
Bahçeden çıktığımızda benim arabamın aynısının beyazının olduğunu gördüm ve Dolunay'a
" Bende alabilir miyim arabamı? " diye sordum.
"Tabii alabilirsin ama çabuk ol ."dediğinde koşarak eve gittim arabanın anahtarını fortmantodan aldım kapıyı kapattım ve garaja doğru ilerledim.
Benim fıstığı aldıktan sonra garajdan çıktım ve kornaya bastım. Dolunay arabanın içindeydi ve beni gördüğünde gülümseyerek
"Yarışa var mısın?" dedi.
"Alırım anahtarını bak sonra"dediğimde
"Tamam alırsın, ormana doğru sür tamam mı? " dediğinde orman ne alakaydı ki?
"Tamam hadi "
"1"
"2"
"3"
Ve gazı kökledim.
Aradan 5 dakika geçtikten sonra onu ve arabasını solladım ve onun geçmesine fırsat vermemek için önünde sürmeye başladım. Aynadan arkama baktığımda Dolunay'ın pis pis sırıttığını gördüm.
Uçurum gibi bir yerdi burası Dolunay biraz sola doğru kaydı.
Biraz ötede şarampoller vardı. Ama bana değil Dolunay'a denk geliyordu.Bana doğru gelmesi için ufak bir driftle sağa kaydım.İşte o an.
Benim uçurumun yamaçlarına çarpışım...Dolunay'a bakmak için biraz koltuktan inmeye çalıştım fakat sıkıştığımı farkettim ve o anda o ses geldi...
Arabasının düşüş sesi...Aynadan baktığımda Dolunay ve arabasının olmadığını gördüm.
Torpidodaya doğru zorlukla uzandım zaten torpido ön koltuğa doğru çökmüştü ve kolaylıkla kapağını kırarak içinden telefonumu aldım.
Acili aradım.
"...............acil ambulans yollar mısınız? "
Dedim adresi verdikten sonra.
Kollarıma çarpmanın etkisiyle camlar girmişti ve yüzüm çok acıyordu.
Ama zerre umrumda değildi.
Dolunay'a ne olduğu daha önemliydi benim için.
Kapımı açmaya zorladım.Ama lanet kapı açılmıyordu.
En son hatırladığım ambulansın siren sesleriydi.
Bir kaç adam bana doğru geldiler ve onlara zorlada olsa
"Aşağıda aşağıda arkadaşım var şarampolden düştü nolur onuda alın. "
Dedim ve sonra,sonraSonrası karanlık...
¤¤¤
Heyecanlı yerlerde bitirmeye bayılıyorum yaa:D
Sonraki bölüm herzamanki gibi 2 gün sonra gelir.
Ve son olarak Voteleyin:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyumsuzlar (Düzenleniyor)
Romance"Sen seni kıskanacak,fakat cıfkını çıkarmayacak birini istiyorsun.Çok sevmek ama çok sıkılmamak,çok seven fakat sıkmayan birini istiyorsun.Aranıza birinin girmesini istiyorsun fakat onu ezip 'o benim erkeğim..' demek istiyorsun..Çok değişik bir kızs...