4.İzmir'in Son Günü

795 137 8
                                    

Multimedya'da Asal var:)

Eve gittiğimde evden ses seda çıkmıyordu.Sanırım herkes yatmıştı.Hemen bende odama gidip kısa bir duş'un ardından pijamalarımı giydim ve yatağıma geçtim.Telefonumu elime aldığımda 5 arama, 1 mesaj olduğunu gördüm.3 kere Başak aramış.1 Asal ve birde bilinmeyen numara.Mesajlara baktığımda; "Nereye gittin, Nefes bak seni merak ediyorum, bari nerde olduğunu söyle de biliyim" diye yollamıştı her kimse.Arda olmalıydı.Numaramı kimden aldığına bakarsakta muhtemelen benim arkadaşlarımdan birisi vermiştir, diyerek konunun fazla üstünde durmadım..

Uyumak istemiyordum.Ama uyumak zorundaydım.Okulun kapanmasına az kaldığı için gitmiyordum bu yüzden sabahın köründe kalkmak zorunda değildim.Bunları düşünerek derin bir uykuya daldım..

Sabahleyin kalktığımda banyoma gidip elimi yüzümü yıkadım ve üstüme siyah kapri pantolon, krem penye tişört ve ayakkabı olarak da siyah converse'lerimi giydim.Son olarak hafif göz kalemi ve parlatıcı ruj sürdükten sonra kendime tam puan verip aşağıya indim.Asal play-station oynuyordu,annem ve babam yoktular. "Asal babamlar nerde?" diyerek kardeşimin kafasını birazda olsa bana doğru çevirmesini sağladım."Kahvaltıyı dışarıda edeceklermiş." dedi ve oyununu oynamaya devam etti."Ee sen ne yapıyorsun?"

"Seni yapıyorum Nefes" dedi, son günlerde çok terbiyesizleşmişti.Hiçbirşey demeden evden çıktım.Biraz yürümek istiyordum.Biraz yürüdükten sonra bir banka oturdum.Telefonumu çıkardım ve kulaklığımı takıp en sevdiğim Eminem-I love the way you lie- açtım.Bu şarkı tam bana göre yazılmıştı.Dinledikten 10 dakika sonra eve doğru yürüdüm.

Eve gittiğimde Asal yoktu, bir tek Fatoş vardı.Mutfağa gidip kendime birşeyler hazırlamaya başladım.İlk yumurtaları bir kaseye kırdım, ama lanet olasıca şeyler elime gelmişlerdi ve kasenin içine kabuklar düşmüştü.Yumurta yapmamaya karar verdim.Domatesleri elime aldım ve soymaya başladım daha sonra o domatesleri yataylamasına doğradım.Çok güzel kokuyordu ve bende ilk defa hamaratlığımı konuşturuyordum.Tabi bunlar Fatoş'um sayesindeydi çünkü ondan birkaç şey öğrenmiştim.Domatesleri kavurduktan sonra tabağa koydum ve buzdolabından dondurulmuş patatesleri çıkardım(kendim patates doğrayamazdım çünkü bilmiyordum) ve fritözün içine attım.Ben bunları yaparken Fatoş'um geldi ve ''Nefes napıyorsun burda kızım?'' dedi. ''Gördüğün gibi Fatoş'um bişeyler hazırlamaya çalışıyorum ve sana bir sorum var şimdi sosis kızartıcam ya hani, onlar fritözde kızarır mıydı?'' sorduğum soruya kaşlarını çattı, neden çattığını bende bilmiyordum, gayet normal bir soru sormamış mıydım? ''Şey kızım sen geç içeri ben hazırlıyım'' dedi.Ama ben bir işe başladıysam geri dönmezdim ve dönmiycektim.''Hayır Fatoş'cum ben sana yük olmak istemiyorum, ama birlikte yapabiliriz.'' dedim. Fatoş da kafasını salladı ve sosisleri doğramaya başladı.İşimiz bittiğinde, sofra şahane olmuştu.Hemen oturdum ve Fatoş'a ''...hadi gel birlikte yiyelim'' dedim.Fatoş yediğini söyledi ve bende ''tamam '' diyip bu şahane sofrayı mideme indirdim.

Yemeğim bittikten sonra odama çıktım, ve bilgisayarımdan Wattpad'e girdim.İkizler'in yeni bölümü gelmişti, ayağa kalkıp sevinç dansımı yaptım.Okumaya başladım.Okudukça Egehan'a sövdüm.Derin'i Egemen'den kıskanıyordu resmen, evet ben tam bir Egemen aşığıydım:) (gerçektede aşığım:)Okuduktan sonra odamdan çıktım saat daha 2'ydi.Salonda oturup televizyonu açtım.Şanslıydım birazdan Teen Wolf başlıycaktı.Ben Teen Wolf izlerken annemler geldi.''Biz geldik.'' dedi annem''Hoşgeldiniz '' dedim bende.Annem gelip yanağımdan öptü ve konuşmak için ağzını açtı,televizyonu kapatıp onu dinlemeye başladım.''Tatlım bu akşam saat 8'de İstanbul uçağına bineceğiz.Gitmemize 6 saat var ve bu zamanımızı bence değerlendirelim.'' bu çok ani olmuştu, hiç bozuntuya vermedim ve gülümseyerek ''Bu zamanımızı da dışarıda bir restorantta geçirebiliriz.'' dedim.Annemde ''Peki ozaman ben gidip babanla konuşuyum'' dedi ve burnumdan öpüp yanımdan gitti.Kapı çaldı ve Asal içeriye girdi.Ona baktım oda bana baktı.Ama bakışlarında hüzün,pişmanlık, mahçupluk duygularını yakaladım.Birşey demeden önüme döndüm.Yanıma koltuğa oturdu ve beni kendine çekti kafamı omzuna yasladı."Nefes beni bilirsin hiç kimseden kolay kolay özür dilemem hatta hiç dilemem ama seni sabahleyin bayağı kırdım ve Özür dilerim." dedi.Ne diyeceğimi bilemez halde öylece bekliyordum.Biz öyle dururken salona annem girdi ve neşeli sesiyle"Hadi bakalım hazırlanın dışarı çıkıyoruz." dedi.Asal anlamayan gözlerle anneme baktı ve "Neden ki?" diye sordu.Annemde bana söylediklerini özet geçerek "İstanbula gitmemize 5 saat kaldı ve İzmirin son halini görmek için güzel bir restoranta gideceğiz Asal.." dedi.Ben üzerime kırmızı elbise giydim ve altımada siyah topuklarımı giydim.Makyajımı yaptım.Saçlarımın uçlarına kırık fön çektim ve hazırdım.Aşağıya indiğimde Asal'la uyumlu giyindiğimizi gördüm.Siyah smokin giymişti ve cep mendili kırmızıydı.Arabalarımıza bindik ve gideceğimiz restoranta doğru yol aldık.Bir bölümün daha sonundayız.Umarım bana kızmıyorsunuzdur erken bitiriyorum diye.Sizi seviyorum ve Votelerinizi bekliyorum:))

Uyumsuzlar (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin