Multimedya'da Dolunay var:)
Pars'ın ağzından-
Saat 6'dan beri denizin kıyısında oturuyordum.Canımı acıtmak istiyordum ancak o zaman rahatlardım.Bir ara ''Su'yu çağırsam mı?''diye düşündüğüm olmuştu. En azından kafamı dağıtırdı.Ama sonra bundan vazgeçip yine yalnızlığı seçmiştim.Ve şuan da oturuyordum kıyıda. En sonunda ayağa kalktım ve evin içinden arabanın anahtarını alıp çıktım.Kahvaltı yapmamıştım.Yapmak istemiyordum ama aklıma Veli Usta geldi ve tam yolumun üstünde olduğu için oraya gitmeye karar verdim.
Arabayı Veli usta'nın mekânına doğru sürdüğümde zaten çalışanlar beni görmüştü. Kafamı selam manasında sallayarak içeriye girip masalardan birine oturdum.
Beni gören usta hemen yanıma geldi ve "oo paşam hosgeldin ,nasılsın,?'' Dedi "İyiyim usta sen nasılsın, ayrıca burası dolu olurdu neden boş ?" Dedim "iyiyim bende hee eski bir dostum ailesiyle buraya gelicek o yüzden bugünlük böyleyiz... Ee sana ne hazırlayayım?" Diye sorduğunda "Valla usta, aslında benim pek iştahım yoktu açıkçası yinede geliyim bir uğrayayım demiştim ama sen bana küçük bir kahvaltı sofrası hazırlasan iyi olur.."dediğimde "peki hemen geliyorum." Dedi ve yanımdan gitti.Bende telefonumu açtım ve Stick Hero oynamaya başladım. Bu oyun çok sinir bozucuydu ama seviyordum. Oyun oynarken başımı kaldırdığımda içeriye bir ailenin girdiğini gördüm.
Bir dakika o kız.
O kız benim pizzacıda gördüğüm kız değil miydi?
Tam karşımdaki masaya oturdular ve böylece o kızla karşı karşıya gelmiş olduk.
Ona baktığımda o etrafına bakınıyordu. Ve bir anda kafasını bana doğru çevirince ona hazırlıksız yakalandım ama bakışlarımı kaçırmadım.
Oda beni dikkatle izliyordu.Yanındaki oturan çocuk-sanırım kardeşiydi- ona ters ters bakıyordu.Ve kızın bana olan bakışlarını yakalamıştı.Sonra gülerek kafasını bizden çekti. Ve böylece bakışmamızdan 3. kişi çıkmış oldu...
Nefes'in ağzından-
Ailemle kahvaltı için nereye gitsek diye düşünürken babam Veli diye bir arkadaşının kahvaltı dükkanının olduğunu söyleyince oraya gitmeye karar verdik.Arabaya bindik ve yola koyulduk..Kahvaltı mekanına geldiğimizde, hemen arabadan indim.İçeriye girdiğimizde salonun dekoru; siyah zemin, kırmızı masalar,masalarda fanusta balıklar vardı.Buda ortaya harika bir görünüm katıyordu derken;
Onu gördüm ,anladığım kadarıyla beni önceden görmüş olmalıydıki ona baktığımda hemen önüne döndü.
Bir ara göz göze geldiğimizde beklemediğim bir şey oldu..Gözlerini hemen kaçırdı, telefonuyla uğraşmaya devam etti.
Ben onu izlerken çok dalmış olmalıyım ki önüme servis tabağının geldiğini bile görmemişim.
Annem kendine gel manasında öksürünce farketmiştim zaten.
Yemeğimi yemeye başladım. Ama ona bakmak istiyordum.Hafifçe sağa doğru kaydım ve eğilerek çaktırmadan ona bakarak yemeğimi yemeye başladım.
Ona baktığımda o yemeğini yeme tenezzülünde bulunmadan zaten beni izliyordu.
Benim ona baktığımı gördüğünde ayağa kalktı ve sanırım tuvalete gitti.
Peki bunu ben kaçırır mıydım?
Tabiki hayır
Masadakilerden izin isteyip ayağa kalktım ve tuvalete doğru ilerledim.
Bayan wc lerinin önüne geldiğimde durdum ve onu bekledim.Ben onu beklerken kapı aniden açıldı ve o çıktı.
"Birini mi bekliyordun?" Diye muzipçe sırıtarak sordu."B-ben tuvalete gidecektim.." diye zorlada olsa konuştum. Off kekelemekten nefret ediyordum."Dur tahmin ediyim, lavaboda sıra vardı sende kapıda bekliyim dedin" diye sırıtarak sorduğunda sinirlenmeye başlıyordum.Benimle resmen dalga geçiyordu. "Pardonda sen kimsinde benimle dalga geçebiliyorsun?" Dediğimde "Kim olduğum değil nasıl biri olduğum seni ilgilendirir güzelim." Dedi ve beyaz dişlerini göstererek sırıttı.Ama çok oluyordu.Sinirlerime hakim olamayarak omzuna bir yumruk atmaya yeltendim.
Ama ellerimi omzunda birleştirdi ve beni kendine çekip duvara yasladı.
Aramızda çok az mesafe vardı ve benim kalbimin ritmi kabak gibi ortadaydı.
Bana doğru yavaş yavaş eğilmeye başladı.
Ben sadece onun gözlerine kilitlenmiştim.
O sırada biz o kadar yakınken birisi ben burdayım dermiş gibi öksürünce ikimizde aynı anda o tarafa döndüğümüzde bilin bakalım kapının eşiğinde kim bekliyordu??
Okuduğunuz için teşekkür ederim.Bu bölüm biraz kısa oldu farkındayım ama üzgünüm kurguya göre burda bitirmek zorundaydım.
Sorulara gelelim;
Sizce kapının eşiğindeki kim olabilir?
Nefes- Pars ilişkisi nasıl gidiyor?
Bütün eleştirilere açığım lütfen bir sorun olursa bana mesaj atın zaten cevaplarım.
Sizi çok seviyorum.
Hee unutmadan Votelemeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyumsuzlar (Düzenleniyor)
Romance"Sen seni kıskanacak,fakat cıfkını çıkarmayacak birini istiyorsun.Çok sevmek ama çok sıkılmamak,çok seven fakat sıkmayan birini istiyorsun.Aranıza birinin girmesini istiyorsun fakat onu ezip 'o benim erkeğim..' demek istiyorsun..Çok değişik bir kızs...