12.Doğum Günü Partisi

665 91 17
                                    

Multimedya'da Nefes'in Parti kombini var:))

Sabah uyandığımda üzerimde hâlâ dün giydiklerimin olduğunu görünce hemen ayağa kalkıp banyoya doğru yürüdüm.

Üzerimi çıkardım ve yıkanmaya başladım.

Yıkanmam bittiğinde banyodan çıktım ve yatağıma doğru ilerledim.
Yatağa oturdum.O anda telefonuma mesaj geldi ve telefonu elime alıp kimden geldiğine baktığımda Dolunay'dan olduğunu gördüm. Şunları yazmıştı.

"Günaydın prenses, eğer bu mesajı okuduysan beni arar mısın? "
Normalde olsa asla aramazdım.Ama yazdığına göre önemli olmalı diyerekten aradım.
"Alo Dolunay"
"Günaydın uykucu, nasılsın?"
"İyiyim sağol sen nasılsın? "
"İyiyim bende ,ben sana şey diyecektim.Bugün benim doğum günümde evde parti vereceğiz acaba benimle kırmayıp gelebilir misin?"bugün birşey yapmayı planlanıyordum bu yüzden"tabiki evinin adresini atabilir misin?"
"Yok ona gerek yok ben Pars'ı yollarım , seni almaya gelir.."
Dediğinde"Peki ozaman 1 saate kadar gelirse sevinirim"
"Tamam prenses görüşürüz"
"Görüşürüz" dedim ve kapattım. Şimdi büyük sorunum vardı. Ne giyecektim,üstelik 1 saat içinde nasıl hazırlanacaktım?
Daha düşünmeye devam edersem 1 saat düşünerek gidecek diyerekten kendime bir elbise seçmeye karar verdim.

Sonunda bir elbise bulduğumda üzerime geçirdim. Harbiden harikaydı. Narçiçeği renginde eteği vardı ve üstü straplez soluk güller rengindeydi.Ayakkabı olarak elbiseye uygun krem ayakkabı seçtim. Siyah çantamı aldıktan sonra birtek saçım kalmıştı.
Kırık fön yapmaya karar verdiğimde henüz yarım saatin geçtiğini gördüm.
Fönü fişe taktım ve fırçamı elime alıp saçımı yaptım.
Gerekli aksesuarlarımı taktım ve dudaklarıma hafif bir renkte ruj sürdüm.

Aşağıya indiğimde 5 dakikamın olduğunu görünce hemen annemin yanına gidip, partiye gideceğimi söyledim.Onayını aldıktan sonra koşarak kapının önüne doğru yürüdüğümde Pars'ın arabadan inmiş sırtını arabaya yasladığını ve sırıtarak beni süzdüğünü gördüm.
Yanına gittiğimde "Selam çok bekletmemişimdir umarım? " dedim."Tabikide çok beklettin
Yani burda 1 dakikam boş yere gitti." Valla özür dilerim Pars bey sizin lanet 1 dakikanızı boş yere götürdüğüm için demek isterdim ama kavga çıkartmamak için susup onun yerine arabanın kapısını açıp koltuğa oturdum.Ve ona seslendim."Geç kalıyoruz haydi" hiçbir şey söylemeden önden dolaştı kapısını açıp koltuğuna oturdu kemerini taktıktan sonra bana dönerek"Birdaha söylediğim şeylere cevap ver yoksa hak ettiğin muameleyi benden görürsün" dediğinde şaşırmıştım. Ben ne muamelesi hak ediyordum ki...
Arabayı çalıştırdı ve ileriye doğru sürdü. "Hak ettiğim muamele neymiş öğrenebilir miyim acaba?" Diye sordum en sonunda."Hak ettiğin muamele diğer kızların gördüğü muamele.." dedi.Özellikle diğer kızları iğneleyici şekilde söylemişti. Nasıl yanı beni hangi kızlara benzetiyordu?"Anladığım dilden konuşur musun?" Dedim oda"..Tamam bukadar yeterli" dedi ve arabayı durdurdu.Sanırım gelmiştik.
O arabadan indiğinde beni beklemeden gitmişti...
Öküz
Bende peşinden arabadan indim ve hızlı adımlarla Dolunay'ın evine doğru yürümeye başladım.
Beni ilk Dolunay gördü ve gülümseyerek yanıma geldi.
"Zaten güzelsin kızım bunları giymesende olurdu.." dedi ve muzipçe gülümsedi.Sapık ya."Teşekkür ederim Dolunay" dediğimde omzumdan tuttu ve beni içeriye doğru ilerletti.
Bu ev harikaydı. Aynı bizim eve benziyordu ama bizim evden biraz daha büyük gibiydi sanki.
İçeriye girdiğimizde uzunlamasına bir masa olduğunu gördüm. Üzerinde cerezler, viski bardakları gördüğümde istemeden gülümsedim.Demekki içecektik.Uzun zamandır içmiyordum.Gülümsememi gören Dolunay "Noldu niye güldün?" Diye sorduğunda "İçkilerin olmasına sevindim " dedim ve masayı işaret ettim.Masaya baktı ve oda gülerek"Bizimkiler hazırladı beğenmene sevindim.Haa hazır söylemişken onlar nerde gel onlarla tanıştırayım seni" dediğinde kafamı sallayarak onu takip ettim.
Ortam bayağı kalabalıktı.Biraz ileride Pars ve 3 kişiyi daha gördüm. Önlerinde viski vardı ve fondip yapıp gülüyorlardı.
Yanlarına gittiğimizde bize bakmaya başladılar.
Dolunay beni kendine doğru çekip elini omzuma koydu. "Selam millet bu karşınızdaki güzellik tanrıçası Nefes herkes kendini tanıtsın bakalım. " dediğinde kumral bir çocuk ayağa kalktı yanımıza doğru geldi ve "Selam ben Utku ama tayfa bana Tutku der" diyerek sarıldı.Sanırım sarhoştu ama hala sempatisini koruyordu.Nihayet beni serbest bıraktığında "Bende Nefes tanıştığıma memnun oldum" dedim.Yerine geçip oturduğunda biraz esmer olan bir çocuk yanıma geldi ve elini uzatarak "Ben Miraç " dediğinde bende uzattığı eli tutarak "Tanıştığıma memnun oldum" dediğimde "bende memnun oldum" dedi ve yerine oturdu.Şimdide kumral kıvırcık saçlı tatlı bir çocuk gülümseyerek yanıma geldi.Tanıştık ve Dolunay Pars'ı göstererek "Zaten tanıyorsun hadi geç yanlarına oturalım" dediğinde Pars'ın somurtması ve küfür etmesi gözümden kaçmamıştı.
Dolunay'a dönerek "İçki içicek miyiz? " diye sorduğumda"bir dakika getiriyorum hemen" dedi ve masaya doğru ilerledi.Bir şişe viski aldı ve bana doğru geldi."Buyrun hanfendi içkiniz" dedi ve bende gülerek aldım önümdeki bardaklara hem onun hemde kendim için doldurdum.

Bu çocuklar çok tatlılardı.Kafamız bilmem kaçıncı dubleden sonra güzelleşti.
Ben ayağa kalktım ve müziğin ritmine kendimi kaptırdım.

Herkesin gözlerinin üzerimde olduğunu hissediyordum ama umursamazdım genelde. Ayakkabılarımı çıkardım ve oynamaya başladım.
Sonra biri geldi ve kollarını belime doladı.Pars mı acaba diyerek önüme döndüğümde Dolunay olduğunu gördüm.
Nedensizce üzülmüştüm. Pars niye gelmemişti ki sanki? Gelse ölür müydü?
Pars'ı gözlerimle aradığımda oturduğunu ve bize dikkatle baktığını gördüm. Ben ona bakarken Dolunay çenemi eliyle tutup ona bakmamı sağladı. Ve beni şoke edicek şu sözleri söyledi.
"Seni seviyorum Nefes ve bu kalp attığı sürece benim olmanı istiyorum.." dedi ve kalbini gösterdi.Başımdan adeta kaynar sular döküldü.İnsan hani sarhoş olduğunda aklından geçenleri söylemiş ya,offf ben ne diyorum.Dolunay beni sevmiyordur canım. Bencede sevmemeli zaten ben onunla böyle bir aşka yelken açamam ki?

Ya da açar mıyım?

Burda bitirmek istemezdim.Biraz heyecanlanın istedim sadece.Bölümü beğenenler Voteye:) Öptüm muahh ;)

Uyumsuzlar (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin