5.İstanbul

817 129 11
                                    

Multimedya'da Asal ve Nefes:) Akşam restorantta yemeğimizi yedik ve sonra eve gittik.Ben sevdiğim kıyafetlerimi yanıma aldım.Aslında annem bana almamamı ve zaten orda bir ağzına kadar dolu bir gardrobum olduğunu söylüyordu.Ama ben umursamıyordum.Kıyafetlerimi bir bavula koyduktan sonra hazırlanmaya başladım.Siyah bir kapri giydim üzerine de omzu düşük bir beyaz tişört giydim.Ve beyaz converselerimi giydim.Çıkmaya hazırdım.Odamdan çıktığımda bir tek bavullunun ben olduğunu görmek beni hiç şaşırtmadı.Ailem genelde benim gibi değilde hep rahat davranırdı çünkü. ''Hadi gitmiyor muyuz?" diyerek dikkati üstüme topladım. "Gidiyoruz Nefes" dedi annem.Fatoşlada vedalaştıktan sonra kendi arabamı havaalanına doğru sürdüm.Zaten İstanbul'a arabalarımın hepsi gelecekti.Havaalanına geldiğimde annemlerin daha gelmemiş olduğunu gördüm, ''birazdan gelirler'' diyerek cafeye gittim ve kahve içtim. Babamlarda zaten hemen sonra geldiler.Beni görmediler bende bu yüzden yanlarına gittim.Asal "binmiyor muyuz?" diye sordu."Biniyoruz hadi" dedi babam.Bize ayrı uçak tahsis ettirmişti babam,çünkü rahatına oldukça düşkündür.

Uçak bir süre sonra kalktı ve böylece İstanbul yolculuğumuz başlamış oldu.Uçak boyunca hiç konuşmadık. Asal yanıma geldiğinde omzuna başımı koyup kısık bir sesle"Üzgün değilsin değil mi?" diye sordum.Bana baktı ve hiçbirşey söylemeden kısaca kafasını salladı ama dokunsan ağlayacakmış gibi duruyordu.Yanağından öptüm. "Üzülme Asal lütfen bak beni de üzüyorsun" dedim beni dinlemesini umarak.Daha sonra çantamdan kulaklığımı ve telefonumu çıkardım.Teoman-Serserim Benim- şarkısını açtım kulaklığın tekini Asal'a taktım ve şarkıyı başlattım.Şarkı bittiğinde Asal bilmem kaçıncı uykusunda uyuyordu?Kulaklığı yavaşca kulağından çektim.Yukarıdan bakılınca herşey çok güzel görünüyordu.Hani ''dünya ayaklarımın altında'' derler ya o aynı o hesap.Ben bunları düşünürken uçak inişe geçmişti.VE İŞTE İSTANBUL.Asal'ı uyandırdım.''Hadi kalk geldik'' dememle zaten sıçramıştı.Ayağa kalktım ve çıkışa doğru yürüdüm.Annemle babamda Asal ile birlikte iniyorlardı.Bizi bekleyen Range Rover'a bindik ve babamın tuttuğu eve gittik.Ev bildiğin saray yavrusuydu.Çok büyüktü.Babam anahtarı annemin eline verdi ve"Açılışı karıcığım yapsın." dedi.Bunu duyan annem gülümseyerek "...hadi bakalım.." dedi ve anahtarı çevirdi.

Evin içine girdiğimde bir an kendimi Hürrem Sultan sandım.Burası böyleyse odam acaba nasıldır?diyerekten babama seslendim"babacım ben odama çıkıyorum.."Zaten sonra babamın ne dediğini duymadım.Çünkü çoktan merdivenlerden çıkmaya başlamıştım.Merdivenlerin tam karşısında asansör vardı.Ama ben asansörleri sevmezdim.O yüzden binmeyi tercih etmedim.Nihayet bir odaya geldim.Kapıyı açtığımda karşıma turkuaz renginde boyalı duvarları olan, parke zemini ve üzerine yakışan pembe halı,çift kişilik yatağın üstünde turkuaz ve beyaz karışımı renkler olan bir nevresim örtüsü vardı.Masamda tahtaydı ama toz pembe rengindeydi.Perdelerde toz pembeydi.Gardrobun rengi turkuazdı ve üzerinde siyah kelebekler yapıştırılmıştı.Ben odamı hayran hayran seyrederken, annem yanıma geldi ve"Beğendiniz mi küçük hanım" dedi.Sevinçle kafamı sallayarak "Beğenmek ne kelime annecim tek kelimeyle müthiş, ama birşeyi merak ediyorum.Bu odayı kim böyle dizayn etti?" annem gülümsedi ve"Baban bir çalışanını buraya göndermişti, belliki zevkleriniz bayağı uyumluymuş" dedi.Ne yani burayı annem dekore etmemiş miydi?herneyse diyerek kendimi yatağın üstüne attım.Annem benim bu hallerime hep gülerdi"Neyse ben birde Asal'a bakıyım." dedi ve yavaşça kapıyı çekip çıktı..

Bende yatağın üstünde uyuya kalmışım.Uyandığımda sanırım akşam olmuştu çünkü oda kapkaranlıktı.Hemen ayağa kalkıp ışığı yaktım.Karanlık fobim vardı.Aşağıya indim ve maç izleyen babam ve Asalı gördüm.Annemde oturmuş dergilere bakıyordu.Beni görünce"Günaydın güzelliğim uyuyordun, uyandırmak istemedim seni malum yorgunluğunu atman gerekliydi." dediğinde usulca kafamı salladım."İyi yapmışsın anne" dedim.Nedense içimde kötü bir his vardı."Ne zaman yemek yiyeceğiz ben çok acıktım" diyen Asal'a arka çıktım ve"Aynen bende çok açım ne yicez." dediğimde ,annem ve babam ne diyeceğini bilmezce birbirlerine baktılar.Fatoş yoktu ve burayı tanımıyorduk.Ben"Aslında ben gidip birşeyler alabilirim." diye bir fikir ortaya sundum.İzin aldıktan sonra araba olarak sadece Range Rover olduğu için onu aldım.Ne alsam diye düşünürken hemde yolda ilerliyordum.Dominos pizza'nın önünden geçerken pizza almaya karar verdim.Arabamı park edip dışarıya çıktım.Dominos'a girdiğimde içeride gülen 5 erkek 1 kızlı oluşan bir gruptan başka kimse yoktu."Kimse yok mu?" diye seslendiğimde nihayet bir kadın gelip siparişlerimi aldı.Normal konuşmayı yaptık ve o bana"10 dakika sizi bekleteceğiz efendim " dediğinde kafamı sallayarak masalardan birine oturdum.O deminki gördüğüm gruptan bir çocuk resmen kızla üst üsteydi.Ama kız sanki daha çok meyilli gibi duruyordu.'Ne kadar rahatlar' dedim içimden.Ben ona bakarken bakışlarımı yakaladı ve göz göze geldik.

Gözleri kahverengiydi.Ve çok yakışıklı görünüyordu.Bana bakarken sigarasını çıkardı ve yaktı.Yanındaki çocuklardan biri hararetli bir şekilde birşeyler anlatıyordu.Ama o ortamı pek dinlemiyordu.Sigarasının nefesini içine çekerken yanındaki pardon üstündeki kız ona dikkatle bakıyordu, burdan bakınca sanırım ona aşıktı ama çocuk için aynı duygular geçerli değildi.Yine bana bakmaya başladı.Ta ki pizzacı kadın seslenene kadar bakışmaya devam ettik.Ayağa kalktım ve kıvırarak pizzacı kadından pizzaları aldım ve hesabı ödemek için çantamdan para çıkarırken omzumun üstünden ona baktığımda dikkatle beni tepeden tırnağa incelediğini gördüm.Parayı ödedim ve kapıya doğru yürüdüm.Son kez arkama baktığımda beklemediğim birşey oldu.O deminki kızla öpüşüyorlardı.

Sanane kızım dedi iç sesim.

Ve arabama binip evime gittim.Yemeğimi yedim herkese "İyi geceler" dedikten sonra odama gittim.Kısa bir duşun ardından pijamalarımı giyip uykuya daldım....
Bölüm sonu:) Umarım bana kızmıyorsunuzdur ama Pars'la ilk karşılaşmaları gerçekleşti ve bu bölüm benim için biraz zorlu geçti açıkçası.

Şuan gece saat 2'ye geliyor. Ve inanılmaz uykusuzum lütfen emeğime karşılık Vote'leyin sizleri çok seviyorum..

Uyumsuzlar (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin