6.Pars Kaya

698 117 9
                                    

Multimedya'da Pars var;)

-Pars'ın Ağzından-

Bu pislik heriften nefret ediyordum.Kim diye sormasanız da söyliyim:Babam olacak o namussuz herif...
Annemin meme kanseri olduğu evrede sırt çevirip gidip kendine bir fahişe bulmuştu.Aradan 5 ay geçti ve annem tedavilere dayanamayarak vefat etti.Babam olacak it ise bu duruma bayağı sevinmişti hatta 1 hafta sonra müstakbel eşiyle evlenecekti.Annem babamın onu aldattığını son günlerinde bile biliyordu.O babam olacak adi herifi bu yüzden öldürmek istiyordum.
Annemi çok severdim.O da beni çok severdi.Onun beni bırakıp gitmesiyle dünyam tepe taklak olmuştu.Şöyle düşünün; Ben ağaçtım O'ysa ağacın yaprakları, peki o ağacın yaprakları olmassa ağaç nasıl olurdu? Ben söyliyim cansız bir ağaç olur.Ağaç'ın dalları olur ama o dallar ağacı güzelleştirmez sadece ağacın büyüklüğünü gösterir.Ancak kupkuru görünüm oluşur.İşte o dallar Babam oluyordu..O bana sadece görünüm oluşturuyordu.

Sadece; deste,deste paralarla oluşan bir görünüm..

Artık hayattan nefret ediyordum.Keşke doğduğum ilk güne hayat geri dönebilseydi.Annem bana yine ninniler söyleseydi.Ama olan olmuştu bir kere, ama bende artık eski Pars olmayacaktım.Kimseye acımak yoktu.Zaten hayatta sadece 5 arkadaşım vardı ve onlar benim gerçek dostlarımdı.Ben bu durumdayken beni anlıyorlardı.Ama beni kimse anlayamazdı.Kimse.
Dün akşam;
Dün akşam pizzacıya gidelim diye tutturmuşlardı.Bende onları kırmamak için kabul etmiştim.Pizzacıya gittiğimizde hep beni güldürebilme çabasındalardı.Yemeğimizi yiyorduk hep birlikte.Yanlız yanımdaki Su bende iştah falan bırakmamıştı.Hatun sürekli bana sürtünebilme çabasındaydı.
Ve bir kız içeriye girdi.Gözümü ondan ayıramıyordum, oda aynı şekilde birbirimize bakışlarımız habire kilitleniyordu.Gözleri gökyüzü mavisiydi.İnsanın ona baktıkça bakası geliyordu.Bakışmamızı pizzacı bozdu.Oda utanarak önüne döndü ve pizza parasını ödedi.Bende onun ince bacaklarına bakarken buldum kendimi bir anda.Pizzalarını aldı ve bana bakarak kapıya yöneldi.Ben daha ne olduğunu anlayamadan Su dudaklarıma yapıştı.Ve kendimi Su ile öpüşürken buldum.Alt dudağımı dişleyince onu itekledim.
" Napıyorsun sen" diyerek onu tersleyince Su da,"Dikkatin burda değildi bende toparlamak istedim." dedi ve sırıttı."Komik misin sen kızım?Bana bak birdaha böyle birşey yaparsan kız felan dinlemem çarparım suratına anladın mı?" oldukça sert bir şekilde içimden geçenleri dile getirmiştim.Ama pek umurumda sayılmazdı."Pars ben...ben çok özür dilerim birdaha olmıycak" Yaptığı hatayı anladığını umarak fazla üstüne gitmedim ve diğerleriyle sohpete başladım.Sonra hep birlikte kalktık.Herkes evlere dağıldı.Bende babamla kaldığım için o eve gittim.Ama yakında bu evden kurtulup başka bir yere taşınacaktım.Çok yakın bir zamanda kurtulacaktım bu cehennem evden.
Akşam bunları düşünerek yatmıştım.Sabah kalktığımda yanımda bir araba anahtarı beklemediğim birşey değildi.Bu babamın sevgisini dile getirmesiydi.Ve ben buna alışmıştım.Her ay yanıma bir araba anahtarı bırakıyordu.Hah! Sevgiymiş sıçarım onun sevgisine..
Üzerimi giyindim ve anahtarı alıp aşağıya indim.Bugünkü planım çocuklarla kahvaltıya gidip ondan sonra hep gittiğim yere gitmekti.Ancak zaten orda huzuru buluyordum.Ordaki huzur bütün keyfimi yerime getiriyordu.Arabam bu sefer Aston Martin One77 olmuştu.Bazen babam denicek o it paraya kıyım milyarlık araba alırdı buda onlardan biriydi işte..
Arabayı kahvaltı yapıcağımız yere sürdüm..

Geldiğimde herkes gelmişti tek Su yoktu anlaşılan dün akşam yüzünden bana kızmış ve öfkesini gelmeyerek çıkarıyordu.Ama böyle yaparak ancak beni neşelendirebilirdi, Çünkü o kıza tahammülüm yoktu.Bizimkiler konuşurken ben onları dinlemiyordum bile..
Aklıma yine dün akşamki kız geldi.
Peki niye?
Diye soran iç sesime verecek cevabı bulamamıştım..
Kahvaltım bittiğinde ayağa kalktım ve masaya bi yüzlük attım."Sohpetinize doyum olmaz beyler, ama ben gidiyorum.Hadi eyvallah." dedim ve hemen mekanı terkettim.Ama pek saşıracaklarını sanmıyordum.Onlar benim bu halime alışıkdı çünkü.Arabayı gideceğim huzura doğru sürdüm.

Arabadan indim ve çabucak evimin bahçesindeki ağaç evime doğru yürüdüm.Yukarı çıktığımda hemen cebimden sigara pakedini çıkarıp bir sigara yaktım.Ardından bir tane daha.Ve bir tane daha.Babamı ve yaptıklarını düşünüyordum.

Sigaranın kesmeyeceğini anladım ve evime gittim ve buz dolabından kutu bira çıkardım ve içmeye başladım.Ben ne kadar içersem içiyim sarhoş olmazdım.Bünyem alışgındı yani.Bayağı içtikten sonra film izlemeye karar verdim.

Film izlerken uyuya kalmıştım zaten.Kalktığımda saat 6 civarlarıydı.Evden çıkıp biraz yürümeye karar verdim.
İleride bir market vardı. Galiba bugünün tamamını burda geçirecektim ve dolayısıyla bir kaç eşya lazımdı. Ekmek ,salatalık ,domates, biber yumurta ve yoğurt.İşte bunları alacaktım. Markete girdim ve yardımcı kızlardan birini yanıma çağırdım. "Piştt! Bir bakar mısın? " bana baktı ve buraya doğru gelmeye başladı. "Buyrun efendim"dedi."Bana kafana göre domates,salatalık,biber seçersin umarım? "Dedim cazibemle aslında cazibeye gerek felan yoktu çünkü o ben ne istersem yapmak zorundaydı. Ama içimden ona karşı bir sempati gelmişti ve ben o sempatiyi geri göndermek istememiştim."Şey. Tamam.Seçiyim" dedi heyecanla.Resmen 'Ben safım' diye bağırıyordu. Saf olanları aslında hiç sevmezdim.Hatta nefret ederdim.

Çünkü bana annemi hatırlatıyordu. Onlara bazen zaafım olabiliyordu sırf bu yüzden.

Kız seçti ve poşetleri bana uzattı ama tartmayı unutmuştu. "Tartmıyor muyduk bunları?" Dedim ve kızın bana olan bütün dikkatini dağıttım.Utanarak önüne döndü ve elimdeki poşetleri benden alıp koşturarak tartının oraya gitti.
Geldiğinde bende teşekkür etme gereksimi duymadım ve ordan uzaklaştım.Yoğurdu ve ekmekleri alıp kasaya parayı ödemeye gittim.

Eve döndüğümde kendime menemen hazırladım ve yoğurdu birayı çıkardım. Bu günlerde çok içiyordum Evet ama içmek içimden geliyordu Ve rahatlatıyordu.Yemeğimi yedim.

Telefonuma baktığımda 2 mesaj ve 7 arama vardı. Bizimkilerdir diyerek bakma gereksimi duymadım.

Birayı elime alıp denize doğru yürüdüm. Bağırarak "Neden ben? Ha Neden Ben? " diyerek haykırdım.
Bu hayattan gerçekten nefret ediyordum...

Lanet olsun...

Umarım bölümü beğenmişsinizdir.Çünkü saat şuan tam 01.45 ve uykum geldi.Bu bölüm Pars'ın ağzından oldu.Diğer bölüm yine Pars olacak ama Nefes'de olacak merak etmeyin.:)Ve diğer bölüm sağlam bölüm olacak bence...
Neyse çok konuşmuyorum:)
Sizi çok seviyorum. ;)
Ve son olarak;
Votelemeyi unutmayalım :D

Uyumsuzlar (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin