13.Yeni Bir Aşk

470 88 21
                                    

Kaç kere sever ki insan? Kaç kere acı çeker? Yada kaç kere kendine zarar verir?Hayatımız hep bu kaç kerelerle doludur.
İşte bu kaç kereler bende de mevcut malesef.

Benim aşk hayatım hiç rast gitmemiştir.
Ya aldatılmış, yada terk edilmişimdir.
İşte bu yüzden şuanda ikilemde kalıyordum.
Karşımda sorduğu soruya karşılık bekleyen bir Dolunay ve onun bu sorusunu yanıtlamam için bağırıp alkışlayan insanlar vardı.
Tek bir kişi haricinde...
Pars..
Birtek o tepkisizce bizi izliyordu.
Bir anda gözlerim karardı ve sarhoşluktan olsa gerek bayıldım.

Dolunay'ın ağzından-
Bugün Nefes'e ona karşı hislerimi söyleyecektim.Onu alması için Pars'a söyledim. Oda sanki bu teklifi bekliyormuş gibi hemen kabul etti.Bu çocukta Nefes'e karşı kesinlikle birşeyler vardı.
Ama olmamalıydı..
Çünkü Nefes Benim Olacaktı..
Onun dün akşam gördüğüm o masumluğuna aşık olmuştum.
Nihayet geldiklerinde Pars sinirlenmiş olmalıydı ki homurdanarak bizimkilerin yanına gitti.
Bende Nefes'e "Zaten güzelsin kızım bunları giymesende olurdu." Dediğimde "Teşekkür ederim Dolunay." Dedi ve bende onu omuzlarından tutarak bizimkilerin yanına götürdüm.
Sonra tanıştılar. Nefes sarhoş oldu ve ayağa kalkıp dans etmeye başladı. Kendince seksilik yapmaya çalışıyordu ama hâlâ masumluğunu koruyordu..
Bu nasıl bir kız yarabbim..
Onun her bir hareketinde kalbim dahada hızlanıyordu.

Hareketleri okadar müthişti ki insan ona yıllarca hiç sıkılmadan bakarbilirdi.
Ve o insan kesinlikle ben olmalıydım.
Kendimi daha fazla tutamayarak yanına doğru ilerledim.Ve "Seni seviyorum Nefes ve bu kalp attığı sürece benim olmanı istiyorum" dedim kalbimi işaret ederek.
Sanırım bunu beklemiyordu.
Çevredekiler de tezahüratlarıyla bağırıyorlardı.
Nefes bir süre gözlerime baktı ve daha sonra başını tuttu.Zaten tutması ile birlikte bayıldı.
Aman tanrım.. Neyseki son anda kafasını tutmuştum ki ona zarar gelmemesini sağlamak için.
Çevredekiler susmuştu ama şaşırdıklarına dair nidalar ortalığı kaplamıştı.
"Susun ve terkedin burayı hemen " dedim, ve bizimkilere baktım sanırım onlarda Nefes'in bayılmasını beklemiyorlardı.Nefes'i kucağıma aldım ve arabama doğru koşturdum.Benim arkamdan birtek Pars gelmişti oda hemen sürücü koltuğuna geçti ve arabayı çalıştırdı. Bende Nefes'in kafasını kucağıma alıp onun o kahverengi parlayan saçlarını okşadım.

Ağlıyordum..Çaresizce çırpınıyordum.Ya ona birşey olursa??
Off yeter artık ona birşey olmayacak.
Kendimi böyle övütürken nihayet hastahaneye gelmiştik.
Ben hemen onu tekrar kucağıma aldım ve "Sedyeyi getirin ne bakıyorsunuz, haydi?" Diye bağırınca sedyeyi getirdiler.Doktor "Nesi var?"diye sorduğunda "İçkiyi fazla içti daha sonrada bayıldı. " dedim daha fazla konuşamıycağımı anladığımda.Pars "Tek bildiğimiz o uyanacak, eğer uyanmassa hastaneyi sizin başınıza yıkarım anladınız mı? " diye gürledi.Onu duyan doktorlar aceleyle yoğum bakıma girdiler ve Nefes'imin uyanmasını bekledik...

Nihayet kapıdan doktor çıktı ve ince sesiyle konuşmaya başladı. "Hastamızın yakınları mısınız? "
En nefret ettiğim soruydu sanırım bu sinirle "Evet ne oluyor Nefes nasıl? " diye sordum.Nihayet konuşmaya başladı"Hastamızın durumu gayet iyi, ama aşırı alkol aldığından ötürü baygınlık geçirmiş.Ve midesini yıkadık. Şuanda pek sorun yok gibi görünüyor.Birazdan normal odaya alacağız. Serumu bittikten sonra taburcu olabilir." Dedi ve gitti.
Sevinmiştim Pars'a baktım.Bana"Gitsene sevgilinin yanına" dedi ve çenesinin ucuyla Nefes'in odasını gösterdi.
Bende kafamı salladım ve odaya yöneldim.

İçeriye girdiğimde Nefes mışıl mışıl uyuyordu.Yanındaki koltuğa oturdum ve küçücük sağ elini avucuma aldım.
"Baştan söyleyim böyle konuşmaları hiç becerememişimdir." Dedim ve kahkaha atarak devam ettim.
"Nefes seni çok seviyorum.Biliyorum ne çabuk diyeceksin ama ne biliyim seni ilk gördüğüm anda fena tutuldum sana.." dedim ve diğer elimlede saçlarını okşamaya başladım.
Eli hafifçe kıpırdamıştı.
Sanırım uyanıyordu.
Kafamı kaldırıp serumuna baktığımda lanet şey gıdım gıdım akıyordu.
Damlıyordu demek sanırım daha doğru olurdu..
Nefes'e doğru döndüğümde uyanmış beni izliyordu.
Bakışlarımı dudaklarına çevirdim hafif tebessüm vardı dudaklarında.
Ve bende gülümseyerek yavaşça ona doğru eğilerek dudaklarına yöneldim.
Tam öpüşüceğimiz sırada paldır küldür kapı açıldı ve içeriye 35 yaşlarında bir kadın, orta yaşlı bir adam ve bizim yaşlarımızda genç girdi.
Nefes bana baktı ve onları görünce oturur pozisyona gelmeye çalıştı ve başarısız oldu.
Ben onun bu haline gülerken sanırım annesi olan kadın bağırarak bize doğru gelmeye başladı.Nefes'i kucaklarken; bir yandan da söyleniyordu."Kızım nasıl oldu bu?" Nefes bu soruyu soran babasına ve bana baktı.Boğazımı temizleyerek " Efendim, ben Dolunay Nefes'in arkadaşıyım,," yanlız devam etmeme izin vermemişti babası"Nasıl bir arkadaşlık peki?" Diye sordu Nefes'e bakarak.
Ne kadarda uyuz bir adamdı vu böyle...Nefes'in babası olmasaydı ağzıma geleni söylerdimde herneyse...
Nefes"Baba Dolunay iyi bir arkadaşım onun doğum gününde dans ederken başım döndü ve bayılmışım ama endişelenmeyin şuan çok iyiyim." Dedi ve ailesine baktı.
Annesi başını onaylar şekilde sallarken babası " Kızım buraya geleli daha 1 hafta anca oluyor hemen nasıl arkadaş bulabiliyorsun , sana kaç kere söyledim insanlara güvenme diye?"
Şimdi çıldıracaktım.Bu ne kötü bir babaydı herşeyi yanlış anlıyordu.
Olmayan beyniyle.
Nefes annesine baktı ve annesi"Envercim kızın üstüne gitmeyelim bak daha yeni uyanmış zaten haydi bizde gidelim senin bugün toplantın vardı.." deyince bu adama bu melek kadın nasıl denk geldi acaba? Diye düşünmedim değil aslında.
Adam bana baktı ve " kızıma sahip çık delikanlı sana güvenmiyorum ama güvenmek istiyorum tamam mı?" Omzuma elini koyup sıkınca kafamı salladım.
Onlar çıktıktan sonra Nefes derin bir '' ohh'' çekti ve bana" Babamın kusurun bakma nolur." Dedi bende" Sorun yok sonra sana kızmasın da" dedim ve devam ettim" Eeee bana vericek bir cevabın yokmu hâlâ??" Dediğimde gülümseyerek bana baktı ve ayağa zorlanarak olsada kalktı.
Tam önümde durdu ve parmak uçlarında yükselip minik ama dolgun dudaklarıyla dudaklarımı buluşturunca ilk başta şaşırıp tepki veremesemde daha sonra kalçalarından onu havaya kaldırıp öpmeye başladım.
Tutkulu bir şekilde sevdiğim kızla öpüşüyordum.
Ve cevabımı kesinlikle almıştım...
Onu çok seviyordum..

Arkadaşlar okuyorsanız lütfen voteleyin.Bu bölüme +20 vote gelirse yeni bölüm gelir.
Okuduğunuz için teşekkürler..Sizi seviyorum.

Uyumsuzlar (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin