Selam arkadaşlar hikayeme 17 Temmuz'da 11 günlüğüne ara vermiştim.Bugün tam 11 gün oldu işte :-D Merak etmeyin birdaha yapmıycam :-D Uyumsuzlardan mahrum kalmayın sonra :-))
¤¤¤
İyi okumalar
¤¤¤
Multimedya'da Miraç Koç :-)
Dolunay'ın ağzından-
Yarım saattir karşımda oturup duran tayfaya bakıyordum.
Kimseden çıt çıkmıyordu.Artık sinirlenmeye başlıyordum.
"Artık ağzınızdaki baklayı çıkarsanız diyorum.." diye pofladım sıkıntıyla.Taburcu olup evime gelmiştim. Daha doğrusu babam getirtmişti.Yaklaşık 2 güne kadarda Amerika'ya o büyük ameliyatı olmaya gidicektim.
Bunun üzerine Miraç kekeleyerek
"N-ne olacak Dolunay? Yok hiçbir şey..." her neyse bu önemli birşey olmalıydı. Gözlerimi kısarak Utku'ya baktım oda bana bakarak umursamazca omuz silkti.
Utku bile söylemiyorsa durum bayağı vahim olmalıydı..
Ama ben onun ağzından lafı alırdım. Şunlar bi odadan çıksın hele ben Utkuyla yalnız kalayım da.."Pars nerede ? " diye sorduğumda yine cevap vermemişlerdi.
Bunlar niye gözlerini kaçırıp duruyorlardı ki?
" Sinirlenmeye başlıyorum..." dedim ve elimle yanımdaki camdan yapılmış abajuru yere attığımda camın kırılma sesleri ile kendilerine gelip
"Dolunay sakin olur musun?.. " diye Miraç toplamıştı yine ortalığı.
Kırıkları toplaması için Can'a işaret verdi ve konuşmasına kaldığı yerden devam etti.
"Pars bir kaç gündür kendinde değil tamam mı? " dedi gözlerini kaçırarak.
Bir dakika neden Pars kendinde değildi ki?
"Şu güya huzur bulduğu yerde kalıyor.." ne oluyordu?
Pars önemli birşey olmadığı sürece oraya gitmezdi.
Anlamazca kafamı salladım ve
"Babasıyla ilgili mi ?" Dedim.
Babası çok adi bir adamdı.Annesinin daha doğru ikimizin annesinin ölümüne sebep olmuştu ve Pars ondan nefret ediyordu, ee haklıydı da.Annem iyi bir kadındı.Ama ne yazıkki bana ve babama o iyiliğini göstermedi.
Biz doğmadan önce benim babam ile kısa süreli ilişki yaşamış fakat hamile olduğunu öğrendiğinde benim babama söyleyip beni aldırmak istediğini de eklemiş. Bunu duyan babam aldırmasına izin vermemiş ve annemi doğurması için ikna etmiş. Annem sonunda kabul etmiş fakat bir şartı varmış beni babama ömür boyu verecekmiş.
Çünkü Pars'ın babasına aşık olmuş...
Babamda hemen bu teklifi kabul etmiş ve benim doğumuma sebep olmuş.Annem gizli saklı beni doğurmuş.
Babam o zamanlar annemi seviyormuş ve çaresizce sevdiği kadının başkasının kollarına teslim ederek beni de annemden almış ve birdaha onunla beni görüştürtmemiş.
Annesi Pars'ı benden daha çok severdi.Pars bu olanları benden daha sonra öğrenmişti ve annesiyle birdaha konuşmamıştı.
Taa ki annemiz meme kanseri olana dek..Bugün tam olarak annemiz öleli
1 yıl 26 gün olmuştu.
Zaman ne kadarda çabuk geçiyor değil mi?"Sanırım babasıyla ilgili.." dedi Can yerdeki son kırığıda aldıktan sonra.
Dedikten sonra tayfaya baktı ve o anda yalan söylediklerini anladım.
Gözlerini sürekli kaçırıp duruyorlardı ve sanırım birazdan konuyu değiştirirlerdi.
"Eee Utku kahvaltıyı hazırlamışlar mı bak bakalım aşağıya..." dedi Miraç.
Ne yapacaklarını anlamam ne kadar da ironikti değil mi?
"Ben aç değilim siz gidin yiyin.." dediğimde bütün dikkatleri üzerime topladığımı hissetmiştim.Yavaşça boğazımı temizledim ve yatakta ters dönerek onlara arkamı döndüm.
Keşke yanımda Nefes olsaydı..
Miraç'ın ağzından-
Dolunay'ı kızdırmak istemiyorduk.Ama ne yazıkki gerizekalı Pars bey yüzünden bayağı sinirlenip bana bağırmıştı.
Benim ne suçum vardı ki?He illaki Pars ile Nefes'in arasındaki duygusal anları söylese miydim?
Eğer söyleseydim
1.si Dolunay Pars'tan ölesiye nefret ederdi.
Ve dolayısıyla 2.si Pars ebemize okurdu.
Bunun maddeleri aslında daha çok fakat şu an Dolunay tarafından odadan kovulduk ve düşüncelerimi balla bölmek zorundayım.Ben ve tayfa sıkıntı ile dışarıya çıkarken ben yine düşünmeye başlamıştım.
Şimdi eğer Dolunay Nefes'e gerçekten aşıksa neden onu bıraktı?
Ama en önemli sorum da Pars neden Nefes ile öpüştü.
Offf kafam valla allak bullak oldu.
Oğlum madem birbirinizi seviyorsunuz neden ayrılıp işleri bombok yapıyorsunuz ki?
Amacınız ne yani?
¤¤¤
Vote ve yorum yapın lütfen :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyumsuzlar (Düzenleniyor)
Romance"Sen seni kıskanacak,fakat cıfkını çıkarmayacak birini istiyorsun.Çok sevmek ama çok sıkılmamak,çok seven fakat sıkmayan birini istiyorsun.Aranıza birinin girmesini istiyorsun fakat onu ezip 'o benim erkeğim..' demek istiyorsun..Çok değişik bir kızs...