9. Kapitola

106 11 33
                                    

Musím to tady prostě říct. Dnes vyšlo video od Dreama, kde si opět nasazuje masku. Fakt je mi doslova špatně z toho hateu/hatu /teď nwm. Reálně četla jsem ty komentáře kde stálo: kill yourself, ur ugly bro, he looks like shrek. Je mi fakt z tohohle blbě doslova na zvracení. Ten kluk má taky city a jestli ty lidi ho nemají rádi, tak ať na jeho video prostě nekoukaj. Podle mě je Dream opravdu hezkej, milej, sladkej, krásnej a opravdu to zašlo už příliš daleko. Nechápu proč takový lidi vůbec existujou. Jestli nemají rádi Dreama, tak ať ho nesledují. Reálně Dream je strašně moc mladej a má život před sebou a doufám, že se z toho dostane a že udělá face reveal number 2. Reálně teď se doslova hádám s nějakým haterem na tom jeho videu😂💀😭

George Pov:
Bylo po škole a já stále přemýšlel nad včerejškem. Jo včera jsem mu řekl, že ho miluju, ale myslel jsem si, že mě neuslyší a byl jsem už unavený a omylem jsem to řekl. Já jsem čekal s Clayem na mého tátu před školou a bylo mezi námi trapné ticho. Ani nevím proč. Nic jsme si neřekli. Nebo to je kvůli včerejšku? Povzdechl jsem si a prolomil jsem to ticho.

„Jsme... v pohodě?" Šlo vidět, že ho má otázka zmátla. Podíval se na mě a odpověděl.

„Asi jo. Proč by jsme neměli být?" Zeptal se a já si povzdechl. To jseš tak blbej?

„Tak... já nevím proč se nebavíme. Od tý doby co jsi se mě zeptal na ten včerejšek, tak se chováš divně" Prosadil jsem a on si stoupl přede mě.

„Co? Nechovám se divně. Proč bych se měl chovat divně? Mě je jedno co se včera stalo. Neřeším to." Aha... jen jsem se podíval k zemi a pak, když jsem uviděl tátovo auta jsem se se vydal tím směrem. Clay po chvíli šel taky a pozdravili jsme tátu a opět v autě propuklo trapné ticho. Dojeli jsme domů a já pozdravil mamku a šli jsme ke mě do pokoje. Opět mezi námi propuklo trapné ticho a Clay ho po chvíli prolomil.

„Pojď si normálně podívat. Hele opravdu mi nevadí, že si mi včera před spaním řekl, že mě miluješ. Já přeci jenom odpověděl taky, ale oba jsme byly unavený a nebyly už při smyslech" usmál se na mě. Měl pravdu. Oba dva jsme nebyly při smyslech a tak nic to pro nás neznamená. Sice ano, mám ho rád, ale asi je příliš brzo na to abychom začali spolu chodit.

„Máš pravdu. Nic to neznamená. Tak to necháme být" usmál se na mě a já mu milý úsměv oplatil. „No... dnes Thomas neměl na nás žádný kecy. Třeba ho to už omrzelo"

„Haha kéž by" zasmál se a já se lehce zčervenal. Sakra... proč musí mít tak hezký úsměv?

„No nic. Chceš u nás dnes přespat?" Zeptal jsem se ho jelikož jsem dnes nechtěl být sám. Nevím proč jen jsem cítil divný pocit. Jako bych ho měl prostě k sobě pozvat na přespání. Že se něco stane, ale nechtělo se mi v to věřit.

„Jo asi jo... napíšu mamce" řekl a poslední dvě slova trochu zašeptal. Asi má blbý vztah se svou matkou. Znám to, taky se občas hádáme.

„No dobrý, můžu akorát... nemám tu žádný oblečení" řekne a podívá se k zemi.

„Jo jasně. Já ti něco půjčím i když... jelikož nosím
S-M velikosti a ty tak L-XL jak si dlouhej, tak nevím jestli ti něco bude. Ale táta bude mít" Usmál jsem se a on mi milý úsměv oplatil.

„Děkuji" já kývl a odešel do tátovo pokoje se kouknout po nějakém triku a po chvíli jsem nějaký našel a tak jsem rovnou vzal i tepláky a spodní prádlo moje mu snad bude. (Dream který má 20Cm) Vrátil jsem se zpět do pokoje a dal mu oblečení a pak mu dal i spodní prádlo.

„Snad ti to bude"

„Děkuji. Kdyžtak si nechám stejný boxerky jako mám teď" já lehce zčervenal a kývl. Ani nevím proč jsem se zčervenal. Clay odešel do koupelny se převléct a vykoupat se a já mezitím počkal na něho v pokoji. Po chvíli Clayovi cinkl mobil, tak jsem tam jen trochu nahlédl a uviděl celkem hnusnou zprávu od jeho mamky. To je na něho tak zlá? Otevřel jsem jeho mobil jelikož jsem znal jeho pin. Jo občas se na něho koukám při hodině, když je na mobilu, tak pokaždé zahlédnu jeho pin. Rozklikl jsem zprávy a uviděl celkem dost hnusný zprávy od jeho mámy a od jeho táty. Například: Kde se loudáš ty fracku? Jseš fakt k ničemu. Počkej si až přijdeš domů! Nemohl jsem uvěřit, že tohle mu píšou jeho vlastní rodiče. Chvíli jsem ještě byl na jeho mobilu a díval se na ty zprávy než se otevřeli dveře. „Hej! Proč jsi na mým mobilu?!" Vyjel na mě Clay a vzal mi mobil z ruky. Já byl v šoku. Nevěděl jsem co mám říct. Neměl jsem k tomu žádný důvod.

„J-Já... promiň C-Clayi..." vydal jsem koktavě ze sebe a on si jen povzdechl a položil si své oblečení na mou židli.

„Teď fakt. Co si dělal na mým mobilu? Šmejdil si? Nebo co. Co si hledal?" Byl celkem v klidu, ale hned po tom začal být agresivnější. „KURVA ODPOVĚZ! MUSÍŠ FURT JENOM KOKTAT? Co. Si. Dělal. Na. Mým. Mobilu?" Já se celkem lekl a začal jsem brečet. Nenáviděl jsem, když na mě někdo ječel. Pokaždé jsem se začal klepat a bát se. Bylo to hlavně kvůli škole. Vždy tam na mě řvali a uráželi mě a ječení mě vždy zasáhne.

Když si Clay všiml, jak se klepu a brečím, tak si povzdechl a začal se ke mě přibližovat, ale já začal couvat. „Promiň Georgi... já..." nedokončil svou větu a já utekl do koupelny, kde jsem se následně zamkl. Začal jsem brečet a snažil jsem se uklidnit. Začal jsem se svlékat do boxerek, jelikož jsem chtěl jít do vany, ale hned když jsem uviděl své tělo, tak jsem se začal klepat více. Samé modřiny... samá kost. Byl jsem nechutný. Začal jsem hlasitě brečet a když jsem opět ucítil mravenčení v těle, tak jsem si to uvědomil.

TW: ZÁCHVAT

Odemkl jsem od koupelny, aby kdyžtak někdo mohl dovnitř a hned na to jsem spadl na zem. Začal jsem sebou házet a klepat se a bouchat se různě do zdi. Po chvíli vešel do koupelny Clay a ihned si ke mě klekl.

Clay Pov:
Podělal jsem to... neměl jsem na něho řvát... ublížil jsem mu. Třeba se semnou teď už nebude chtít bavit. Co když mě bude nesnášet? Co když ho ztratím? Je jediný koho mám. Uslyšel jsem pár ran v koupelně a tak jsem vstal a pomalu vešel do koupelny. Když jsem uviděl skoro nahého George se klepat na zemi jak se do všeho bouchá, jak jeho tělo sebou hází a jeho oči přeskakují doleva a doprava, tak jsem k němu se rozeběhl a klekl jsem si před nim. Přehoupl jsem ho na bok a vzal nějaký hadr, aby jsem mu mohl utřít pěnu z pusy. Mluvil jsem na něho a snažil se ho uklidnit. Po zhruba deseti minutách konečně sebou přestal házet a klepat se a jenom ležel nehybně na zemi.

TW: KONEC

„Jsi v pořádku? Chceš si jít lehnout?" Zeptal jsem se ho. Bylo mi ho teď líto... kvůli mě dostal záchvat. Ublížil jsem mu a rozbrečel jsem ho. Nenáviděl jsem se pro to. Byl ke mě milý a já se mu takhle odvděčím.

„Ne... potřebuju se... vykoupat" řekl slabě a snažil se vstát, ale nešlo mu to" Kašlal jsem na to a vzal ho do náruče a položil ho do vany. Svlékl jsem ho kompletně a začal jsem ho mýt. George mi skoro usnul v náruči, ale i tak jsem jo dál myl a pak jsem do usušil a oblékl. Vyzvedl jsem si ho opět jako princeznu a odnesl do pokoje a položil na postel kam jsem si po chvilce taky lehl a objal jsem ho. Vypadal tak nádherně, když byl unavený... „Děkuju..." zašeptal a usnul. Já se pousmál a přitáhl si ho blíže k tělu.

„Ne. To já děkuju. Že tě mám..."

(Vím, že jsem tento fanart už použila, ale opravdu mi už došly všechny fanarty na pinterestu😂)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Vím, že jsem tento fanart už použila, ale opravdu mi už došly všechny fanarty na pinterestu😂)

Opravdu co se to děje. Probudím se ráno, zapnu Tik tok a hned co vidím je požár v Kanadě, zemětřesení v Itálii a Mexiku, potom povodeň někde v Hungary(nwm to česky) a pak, že povolili Wilow projekt. Je mi z toho zle všeho. No každopádně nahoře jsem se k Dreamovi vyjádřila, takže o tom už mluvit nechci.

Jak jste si všimli, tak jsem na mém úctě napsala, že si dám opravdu krátkou pauzu od psaní až dokončím tento příběh což bude tak za měsíc. Btw ZA TÝDEN MÁM NAROZENINY:3 Já se budu snažit být co nejvíce aktivní a zatím dobrou noc.

Shrnutí:
Clay i George se chvíli spolu nebudou bavit, protože George řekl, že miluje Claye. Poté vše dají do pořádku a Clay přespí u George, ale George když se podívá na jeho a rodičovo zprávy, tak zjistil, že jeho rodiče ho nemají rádi a Clay kvůli tomu na něho vyjede, že George z toho pak dostane záchvat.

-Words: 1530

Fighting Together //DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat