George Pov:
Bylo deset ráno, když jsem se probudil a Clay byl už vzhůru a čechral mé vlasy. Já stále ležel na jeho hrudníku a tak jsem se podíval na něho a on se usmál a políbil mě na nos.„Dobré ráno Gogy" zčervenal jsem a usmál se stydlivě.
„Dobré..." lehl jsem si vedle něho a vzal jsem si mobil. Přišlo mi sousta hnusných zpráv od neznámého čísla...
Neznámé číslo
Je mi z tebe blbě ty epileptický buziku.
Buzno.
Chcípni, nikomu by jsi nechyběl.
Beztak tam máš teď toho svýho nechutnýho telpýho přítele.Pak tu ale ovšem byla i jedna zprava od Thomase...
Thomas
Počkej si až přijdeš do školy. Minule jsme měli kvůli tobě a tomu tvýmu idiotovi pěkně velkej problém.
Takovým způsobem tě zmlátíme, že tě ani vlastní máma ani tvůj přítel nepozná.Objevili se mi v očích slzy a Clay to uviděl a opřel se o loket a podíval se na mě.
„Co se děje zlato?" Zeptal se a já se po chvíli rozbrečel. Objal jsem ho silně a on mě objal. „Shh... v pořádku... co se stalo?" Zeptal se mě a já mu podal mobil. On se na ty zprávy podívala pak mě silněji objal. „Ah zlato... neboj se ochráním tě. Nikdo ti nikdy neublíží jasný?" Já kývl a utřel jsem si slzy. On se na mě usmál a políbil mě na rty. Stalo se z toho menší líbačka a pak jsme už konečně vstali a já se oblékl jelikož jsem byl stále ještě v boxerkách a šli jsme s Clayem dolů do kuchyně kde byly už moji rodiče.
„Ahoj, jak jste se vyspali?" Zeptal se nás můj táta a my si k němu přisedli na gauč.
„Dobrý... už dlouho jsem de takhle dobře nevyspal" usmál jsem se a táta mě pohladil po vlasech.
„To jsem rád Georgi. A co ty Clayi?" Podíval se na Claye a on odpověděl to stejné co já. „Co dnes budete dělat?" Zeptal se ještě.
„Nevíme... možná se půjdeme projít k pláži. Je sice trochu dál, ale za půl hoďky jsme tam" řekl Clay a mě se rozzářili oči. Nikdy jsem u moře nebyl a to tu bydlím na Floridě aspoň už dva až tři roky. Já jsme objal Claye a začal se k němu lísat jako nějaké zatoulané kotě. „Jsi rád?" Já kývl a on se usmál a věnoval mi polibek do vlasů.
„Kluci pojďte se najíst" řekla má mamka a já s Clayem vstal a sedli jsme si vedle sebe a mamka před nás položila vajíčka se slaninou a toustem. Poděkoval jsem a stejně i Clay.
„Sakra ještě si musím aplikovat inzulín a počkat na chvíli..." zanadával si Clay a vzal si svou tašku a nějaký notebook? Zapsal si tam co si dá k jídlu a něco si tam počítal a podle toho si vzal tolik i inzulínu a aplikoval si to do ramene. Bylo to vždy hrozně fascinující se dívat na to, jak si tam aplikuje ten inzulín. Nebo když si měří hladinu cukru glukometrem. Já se rozhodl počkat s ním, protože jsem nechtěl jíst sám.
Když už mohl jíst, tak jsme tedy začali a chvíli si povídali v kolik se vydáme na tu pláž.
„Tak třeba v tu jednu" Řekl Clay a já souhlasil. Po jídle jsme šli do pokojíčku, kde jsme dělali různý kraviny no a než se nadálo, tak byla jedna hodina odpoledne a my si sbalili plavky, ručníky a vyrazili jsme. Čekali jsme na zastávce než přijede autobus a povídali jsme si. Když už konečně přijel autobus, tak jsme si sedli dozadu a já si opřel hlavu na Clayovo rameno a Clay si opřel svou hlavu o tu mou. Vypadali jsme jako v nějakém romantickém filmu a sice se na nás pár lidí dívalo znechuceně a někteří překvapeně, ale ignorovali jsme je. Já si vyndal sluchátka a dal Clayovi jedno. On poděkoval a začala nám hrát písnička You are the reason od Caluma Scotta.
There goes my heart beating
'Cause you are the reason
Im losing my sleep
Pleas come Back nowAnd there goes my mind racing
And you are the reason
That im still breathing
Im hopelles nowDream si začal broukat a já se usmál... miluju ho. Miluju ho strašně moc a nechci o něho přijít... znamená pro mě vše. Jsem rád, že jsem ho poznal. Jsem rád, že za mnou na té party přišel a pomohl mi. Jsem rád, že jsem ho potkal do života.
I'd climb every mountain
And swim every ocean
Just to be with you
And fix what I've brokenOh, 'cause I need you to see
That you are the reasonTakhle jsme stále poslouchali nějaké písničky a pak jsme konečně dorazili na pláž a já začal utíkat po písku a smát se. Byl jsem šťastný... konečně jsem byl u oceánu a ještě k tomu s mou láskou mého života. Clay zamnou přišel a objal mě zezadu.
„Líbí?" Řekl klidně a já kývl a otočil se na něho. Políbil jsem ho dlouze a on si dal ruce na mé boky a trochu se opřel. Pak jsme si rozbalili deku na pláži a převlékli jsme se do plavek a já utíkal do oceánu. Sice byl trochu víc studený, ale neřešil jsem to a vkročil do něj. Začal jsem cákat po Clayovi a on skoro zmrzl zimou a snažil se mi to oplatil. Po chvíli po mě skočil a já spadl do vody a smál se. „Fuj je mi zima. Půjdu ven a ty by jsi měl jít taky jinak budeš nemocný" já kývl v nesouhlas a Clay si povzdechl. „No, jak chceš" odešel a já byl ještě chvíli ve vodě a kochal se tou krásou. Pak když mi už byla opravdu velká zima, tak jsem utíkal zpět na deku a objal Claye ať mě zahřeje. On mě objal a dal kolem mě ručník. Já se klepal zimou, ale nevadilo mi to. Za ten zážitek mi to stálo. „Já ti říkám, že budeš nemocnej a nebudu s tebou abych se o tebe staral." Řekl Clay a já de zamračil a posmutněl.
„Takže se na mě vykašleš jo?" Řekl jsem smutně a odtáhl se od něho a dělal, že brečím. Clay mi to fakt uvěřil a objal mě.
„Promiň zlato, já to tak nemys- hele! Ty to jen předstíráš!" Zakřičel a já se začal smát. „Tak to teda ne." Začal mě všude lechtat a já se nekontrolovaně smál. Nedalo se to ovládat a já se snažil popadnout dech.
*
Už bylo skoro sedm večer a my už chtěli jít. Celý den jsme byly na pláži a párkrát jsme se šli projít a koupili jsme si zmrzlinu. Ještě než jsme šli, tak jsme se podívali na těm výhled a mě nenapadlo nic jiného než ho políbit jako ve filmech. Vzal jsem ho za ruku a on se na mě podíval. Já si stoupl na špičky a začal jsem se k němu přibližovat. On pochopil, že ho chci políbit a sehl ke mě, aby jsem nemusel stát na špičkách a políbil mě... to byl ten nejromantičtější zážitek na světě.
Pak jsme se vydali opět na zastávku a vyrazili jsme domů cely vyčerpání. Umyli jsme se od toho písku a pak se navečeřeli a šli spát...
Tady je nová kapitola<33 jsem dnes celkem dost unavená, tak delší jsem udělat nemohla😂🤍 dobrou noc/den/ráno všichni<33
Shrnutí:
Georgovi ráno přišly nehezké zprávy od Thomase a pár jeho lidí. Vydali se s Clayem an pláž, kde zažili vskutku romantický zážitek, který si budou navždy pamatovat.-Words: 1244
ČTEŠ
Fighting Together //DNF
Fanfiction(Píšu kapitoly nad tisíc slov ) George šikanovaný kluk, který trpí epilepsií a kvůli tomu ho lidi šikanují a ještě kvůli tomu, že je gay. George neměl nikdy tolik dobrý život. Ano, jeho rodiče jsou skvělý, ale má vůbec nějaké kamarády? Bohužel. Vymě...