25. Kapitola (The End)

96 11 12
                                    

O PÁR MĚSÍCÚ POZDĚJI

George Pov:
S Clayem jsme už dlouhou dobu spolu a konečně přijel i jeho bratr Willbur. Je opravdu sympatický a je vážně milí. Clay žije s námi a jeho rodiče zatkli do vězení na deset let za to, že mlátili jeho syna a vyhodili mu věci k přežití. Willbur se rozhodl tu zůstat s Clayem a byly věcně spolu. Byl jsem rád, že jsou spolu. Co se týče školy, tak Thomase vyhodili a jeho parta se uklidnila a už nikoho nešikanovali. Dokonce se mi i omluvili a mě žilo mnohem lépe, ale stále jsem měl trauma a strach z lidí, když se mě dotkli, když jsem to nečekal. Ovšem s Clayem jsem se měl opravdu dobře. Clay začal dělat YouTube a celkem mu to i šlo a já se rozhodl jít na medicínu jelikož jsem byl už ve čtvrťáku a musel jsem už podat přihlášky.

Ležíme s Clayem na pláži i s jeho bratrem a Clay po chvíli vstane i s Willem a rozeběhnou se k oceánu. Clayovi se od té doby, co se přestěhoval k nám, žije líp. I mě. Stále mám záchvaty, ale nejsou tak častý. Jednou jsem měl veliký záchvat, že jsem musel do nemocnice a tam zůstat celý víkend, ale beru prášky a je možný, že za pár let už epilepsii mít nebudu, ale jisté to není. S Clayem přemýšlíme, že se přestěhujeme. Už je na čase jít dál a mě se taky nechce otravovat každý den rodiče. Od té doby co jsem poznal Claye se mám lépe... jsem šťastnější a více otevřený. To vše díky Clayovi, doufám že spolu zůstaneme navždy.

O 7 LET POZDĚJI

S Clayem jsme už tři roky zadaný a žijeme spolu ve veliké vile poblíž oceánu s naším dvouletým adoptovaným synem Alexem, pojmenovali jsme ho po Technovi jako vzpomínku... Clay mě požádal o ruku v restauraci, když jsme oslavovali výročí a Alexe jsme adoptovali o rok později po tom co jsme se vdali. Clay je známý youtuber jak si to vždy přál pod přezdívkou Dream a já jsem doktor v nemocnici a léčím nemoce jako je rakovina, astma, zlomeniny, cukrovku a tak dále. Stále mám epilepsii, ale beru na ni stále prášky a už mívám jenom jeden záchvat za dva týdny což je opravdu zázrak. Clay má stále cukrovku, ale může už spousta věcí jíst, dělat a je opravdu šťastný. Jeho bratr Willbur bohužel musel pak opět odjet pryč za svou manželkou, ale říkal, že nás bude navštěvovat. S Clayem se máme dobře, sice se občas pohádáme, ale vždy se pak dáme do pořádku.

Bez Claye bych byl ztracený. On mě udělal šťastným, více než kdokoliv jiný. Dokonce jsem se hodně začal bavit s Karlem. Jsme teď nejlepší kamarádi a i kolegové. Je vdaný za Sapnapa jestli si ho stále pamatujete. Techno... ten to měl hodně těžký. Po střední se vše pokazilo. Začal natáčet s Clayem na YouTube, ale když mu bylo 23, tak bohužel podlehl rakovině. Clay to bral opravdu špatně i Philza, ale přenesli se přes to. Já se snažil být tady s Clayem, když to měl nejtěžší stejně jako on když jsem to měl těžké já. S Alexem tráví více času Clay jelikož já jsem stále v práci a občas mám i noční. Párkrát si čas na oba udělám a trávíme spolu čas, ale moc ho opravdu není. Doufám, že mi to Clay nevyčítá. Stále mi říká, že nemusím pracovat, že vydělává více peněz než já a to jen natáčení hloupých videí, ale pak bych neměl co dělat.

*

„Líbí se ti ty fotky? Tady jsem já s tatínkem" Ukazuji Alexovi fotky sebe a Claye, když nám bylo sedmnáct. Ten čas hrozně letí... pamatuji si ten den, když jsme se poznali. Nebo když byl náš maturiťák. Jo, já se rozhodl si vzít tmavě modrý oblek se zelenou kravatou a Clay si vzal tmavě modrý oblek s modrou kravatou. Všichni na nás hloupě čuměli jelikož jsme tu spolu byly jako gay pár, ale pak se k nám přidal i Sapnap a Karl. Techno šel ze srandy z Philzou. Byl to úžasný večer... ještě ten večer jsme se pořádně opili teda já nemohl. Měl jsem zákaz pít alkohol jinak bych zemřel a Clay si dal pár skleniček, ale nejvíc se opil Techno a kluci.

Alex se zachechtal jako že se mu ty fotky líbí a já se usmál. Políbil jsem ho na čelo a pak Clay přišel do obývacího pokoje a sedl vedle mě a políbil mě na rty. Usmál jsem se a položil jsem si hlavu na jeho rameno.

„Co kdyby jsme vyrazili dnes na výlet? Pořád se jenom válíme doma a nebo jsem v práci." Navrhl jsem a s radostí kývl.

„Dobře, půjdu obléknout Alexe a převléknu se jenom" Kývnu a naleju do sklenice pití a vezmu pár hraček pro Alexe a nějakou svačinu. Převléknu se do tepláků a trika a počkám na gauči na Claye a Alexe. Stále přemýšlím co bude dál. Jsme vdaný... jsme šťastný... a máme nádherného syna a co teď? To teď bude? Nejspíš budeme žít takhle do konce života. Ve velké vile naproti oceánu se svým synem a úžasným manželem, mám spousta přátel a jsem šťastný. Nic jiného nepotřebuji. Doufám, že se s Clayem nikdy nerozejdu...

„Můžeme jít" vyruší mě Clay z přemýšlení a já kývnu v souhlas. Vezmu Alexe za ručičku a jdu s ním po chodníku. Clay si dá ruku okolo mích ramen a já se usměju. „Jako by to bylo včera, když jsem tě potkal na té party v té koupelně kde jsi měl záchvat a musel jsem ti pomoct. Ten den jsme se ani pořádně neznali a já se do tebe zamiloval. Věřil bys tomu?" Já se usmál.

„Ne, i já se do tebe zamiloval. Jsem rád, že to takhle dopadlo. Máme skvělého syna, skvělou práci a jsme manželé. Jsi to nejlepší co mě mohlo potkat. Bojovali jsme spolu proti všemu co nás potkalo a sněžilo se nás rozdělit a jsem za to rád. Bez tebe bych byl tak moc ztracený" Řeknu a Clay mě políbí na rty. Usměji se do polibku a pak pokračujeme v cestě.

Jdeme okolo lesem a pak narazíme na nádhernou krajinu. Alex se rozeběhne a začne se chichotat. Usměju se a rozeběhne se za ním a Clay za mnou. Chytnu ho a lehnu si s ním na trávu. Clay se na nás usměje a sedne si a já si položím hlavu na jeho stehno. Miluji ho... miluji svůj život k když jsem po tom dlouho pochyboval.

Tak joo dala jsem si celkem na této kapitole záležet a snad se vám líbila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak joo dala jsem si celkem na této kapitole záležet a snad se vám líbila. Několikrát jsem ji připisovala ups.

Upřímně jsem nečekala, že se na vysvědčení rozbrečím. Hlavně jsem brečela kvůli tomu, že odchází má nejoblíbenější učitelka a jediná mě chápala... doufám, že se ještě někdy s ní potkám:(

Takže update o novém příběhu postnu nejspíš zítra dopoledne nebo odpoledne a do té doby nejspíš ahoj<33

Shrnutí:
George a Clay mají nádherného syna Alexe a žijí spolu nádherný život...

-Words: 1158

Fighting Together //DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat