18. Kapitola

87 10 28
                                    

Ahooj vím, že jsem se ptala kolik kapitol tak bude mít tento příběh a někdo mi řekl, že by mohl mít tak 30 kapitol, ale nevím jestli bych 30 zvládla jelikož za prvý chci mít ten příběh hotový do konce školního roku a za druhý jelikož píšu kapitoly přes 1000 slov, tak úplně nevím ani o čem bych pak psala v 28 kapitole. Budu se samozřejmě snažit jich napsat co nejvíc, ale nevím jestli to zvládnu. Každopádně hádám, že tento příběh má celkem tak už přes 20 000 slov, takže tak. Až se budu blížit ke konci příběhu, tak vás budu informovat a napíšu vám nápady na nový příběh a vy si opět vyberete jaký chcete.

George Pov:
Byly čtyři hodiny odpoledne a jelikož byl pátek, tak jsme se rodičů zeptali jestli by tady nemohli přespat kamarádi. Oni samozřejmě souhlasili a řekli nám, že odjedou na víkend pryč do lázní. S Clayem jsme nakoupili nějaké to jídlo například chipsy, sušenky a nějaké i nápoje jako monstery (monster ultra. Kmo nejlepší monster na světě. Dnes jsem měla další xD už nám doma pět těch plechovek), tigery, ale i džusy. Clay a já jsme se právě teď koukali na televizi na love in the air což je korejský seriál o gayích. Samozřejmě to byl můj nápad jelikož mám lepší vkus než Clay. On tam doslova v 17 letech chtěl pustit autíčka.

Rodiče už byly na odchodu a tak jsem vstal a Clayem a šel se s nimi rozloučit.

„Georgi žádný alkohol, úrazy a ŽÁDNÝ bordel. Jasný? Milujeme tě" Usmála se na mě mamka na konci a já na sucho polkl. Kývl jsem v souhlas a objal jsem ji a pak i tátu.

„Kdyby se cokoliv stalo, tak nám zavolejte a nebo napište a my přijedeme." Řekl táta a my s Clayem souhlasili a pak odjeli a my byly sami doma s Clayem. Sedli jsme si zpět na gauč a koukali dál na ten serial. Zrovna tak byla nějaká spicy scéna a šlo vidět, že Claye to trochu vzrušilo. Usmál jsem se nad tím a posadil jsem se na jeho klín. On totálně zčervenal a já ho začal líbat.

TW: TROCHU SPICY. Pardoon ale nechtějí se mi sem dávat ty vykřičníky.

Clay mě začal líbat nazpět a měl ruce na mích zádech a různě po nich přejížděl a pak mi zmáčkl zadek a já zasténal do polibku. Claye to trochu nabudilo a odhodil mě na gauč pod sebe. Já zavzdychal a on začal hrubě líbat můj krk. Já zavřel oči a vychutnával si ten pocit. V břichu jsem měl několik motýlků a stále přibývali. Clay se pak trochu skrčil a vyhrnul mi triko ke krku a začal líbat mé břicho a přejíždět přes něj jazykem. Já měl pocit, že se zblázním a že mi praskne břicho. Dream pak chtěl začít líbat mé podbřiško, ale v tu chvíli někdo zaval zvonit na dveře a my se tak odtrhli.

TW: KONEC

Clay a já jsme před dveřmi vydechli a snažili se chovat, že se nic nestalo a otevřeli jsme dveře. V nich stál Techno, Nick, nějaký brunet, Quackity a ještě takový blonďák. Techno držel v ruce vodku a mě hned došlo, že je to v prdeli. Vešli dovnitř a přivítali jsme se. Těch dvou neznámých kluků jsem se docela bál, ale Clay mě ujistil, že budou v pohodě. Posadili jsme se všichni na gauč a Techno nám představil ty dva kluky.

„Tohle je Karl a Tommy. Tommy, Karle to jsou George a Clay" oni se na nás usmáli a přivítali nás. Já nejistě pozdravil a pak Techno položí na stůl vodku. Clay už chtěl vzít sklenky, ale já ho zadržel.

„Clayi ty bys neměl pít tak silný alkohol. Pak se ti zhorší hladina cukru" řekl jsem starostlivě a Clay mávl rukou.

„Notak Georgi, užívej si to trochu. A jedna malá sklenka vodky smíchaný s džusem nikomu neublíží." Řekl Clay celkem nepříjemně a já se podíval k zemi a přestal reagovat. Uzavřel jsem se ve své mysli. Rodiče mi důrazně řekli žádný alkohol... co teď mám dělat? Hlavně ani já nesmím pít alkohol. Je to pro mě dost nebezpečné. Víc jak pro Claye. Mám zavolat rodičům? Nebo o něčí pomoc? Nevím jestli je dokážu přemluvit aby nepili, ale Techno je takový, že si dělá co chce... mám utéct a zavřít se do pokoje kde budu volat mamce o pomoc? Vyrušila mě Clayova ruka před mým obličejem a to jak Clay přede mě položil sklenku s vodkou a džusem. Ani Karl a Tommy nevypadali, že by se chtěli napít za to Quackity už do sebe lil druhou sklenku. „Georgi, napij see!" Řekl Clay a chytl mě za ruku. „Uvolni se. Nic se nestane zlato" usmál se na mě a já tedy vzal sklenku a začal jsem pít než byla sklenka prázdná. Clay se na mě usmál a Techno mi dolil skleničku pouze vodkou. Clay se podíval na Techna a chtěl mi odlít, ale já vzal skleničku a vypil ji. Jako by mi najednou všechno bylo jedno. Prostě jsem se chtěl uvolnit.

*

Po půl hodině jsem byl už totálně namol. Nejvíc he všech kluků. Kluci byly skoro všichni pro vědomí až na Quackityho. Ten už tady zpíval My Little Ponny. Clay vypadal, že lituje toho, že mě nutil pít a já se začal cítit opravdu špatně. Věděl jsem jaké to bude mít následky a i tak jsem vypil skoro celou flašku sám... vstal jsem a motal se. Vše kolem mě se hýbalo a viděl jsem dvakrát. Smál jsem se než se mi začalo opravdu špatně dýchat.

„C-Clayi... Clayi!" Kluci se na mě podívali a já začal padat k zemi.

TW: OPRAVDU ŠPATNÝ ZÁCHVAT, ZÁCHRANKA, ZÁSTAVA SRDCE

Začal jsem se opravdu špatně klepat a nemohl jsem dýchat. Clay mě přehoupl na bok a čekal než záchvat přestane. Ovšem to se pět minut stále nedělo a tak začal panikařit a začal říkat klukům ať zavolají sanitku. Mé oči přeskakovali z pravé strany na levou a celé mé tělo se klepalo. Clay začal brečet a já přestal kompletně vnímat. Začal jsem ztrácet vědomí a poslední co si pamatuju je jak slyším sirény...

Clay Pov:
Nekontrolovaně jsem brečel a čekal než přijede záchranka. Nedokázal jsem udělat jakýkoliv pohyb a nebo cokoliv říct. Pouze jsem brečel a díval se na George jak se jeho tělo pouze klepe a on nevnímá. Když se otevřeli dveře a do domu vešli záchranáři, tak George se přestal klepat a už se ani nehýbal nešel slyšet ani jeho dech. Záchranáři mě odstrčili a zkontrolovali George.

„Nedýchá. Musíme zahájit první pomoc" řekl jeden ze záchranářů a já po tom slově 'nedýchá' kompletně ztuhl a začal se více bát. Vše byla moje chyba. Nutil jsem ho do toho i když nechtěl a choval jsem se jako naprostý idiot. Jestli to nepřežije bude to má chyba. Tohle vše je má chyba. George přestal dýchat kvůli mě. Dostal záchvat kvůli mě. Bůh ví jestli to přežije. Za vše můžu já. Vše je má chyba.

3. Osoba Pov:
Záchranáři se snažili Georgovi zachránit život a když stále nevnímal, rozhodli se ho naložit do sanitky ve které jel i Clay a držel George za ruku. Georgovi dávali záchranáři elektrické šoky a doufali že se probudí. Clay začal ztrácet naději, že George začne opět dýchat a bude v pohodě a každičký moment si vyčítal.

George po několika pokusech jak ho zachránit začal dýchat a Clay si oddechl. Tak moc se o něho bál, že začal ztrácet naději. Nevěděl co by dělal, kdyby láska jeho života zemřela.

V nemocnici George odvezli na pokoj, kde mu zapojili do žíly hadičku museli mu nasadit dýchací masku jelikož se mu špatně dýchalo. Clay ležel v objetí s Georgem a vyčítal si každou chvilku toho co se stalo.

TW: KONEC.

(Nějak si je představte v nemocnici)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Nějak si je představte v nemocnici)

Tady máte drama kapitolu:)

Tak Dreamovo nová songs je SKVĚLÁ. Totálně ji miluju a věřím, že i Techno si ji zamiloval... byl by na Dreama pyšný.

Shrnutí:
George kvůli spoustu alkoholu dostal opravdu špatný záchvat při kterém přestal dýchat a musela se mu poskytnout první pomoc. Clay si stále vyčítá, že je to jeho chyba a boji se o George.

Words: 1350

Fighting Together //DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat