23. Kapitola

84 10 0
                                    

George Pov:
Bylo po škole a já ležel doma na posteli a odpočíval. Nevěděl jsem co dnes dělat a tak jsem jen ležel. Clay přišel do pokoje a sedl si vedle mě a následně mě pohladil po stehně.

„Vím, že je to dost narychlo, ale... nechtěl by jsi jít na večeři?" Zeptal se mě Clay s červenými tvářemi.

„Jako... na rande?" Zčervenali mi tváře a Clay kývnul. Já se usmál a objal jsem ho.

„Ano, ano, ano!" Clay se usmál a pohladil mě po zádech. Já jsem objetí ještě zpevnil a Clay si mě pak vyzvedl do náruče. Dal si mě na klín a usmál se. „Jsi ten nejlepší přítel má světě..." Řekl jsem a Clay se s  červenými tvářemi usmál.

„Ty taky. Jsi skvělý Georgie. Miluji tě strašně moc" Po těchto slovech mě něžně políbil na rty. Já se do polibku usmál a políbil ho nazpět. Naše rty se o sebe třeli a já se pak odtáhl. „Tvoje rodiče odjeli nakoupit" Řekl Clay s flirtovacím hlasem. Já zčervenal a Clay se na mě usmál.

❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️budu se snažit to napsat nejlip. Jsem ve škole Thats why❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️

Políbím mě a své ruce umístil na můj zadek, který jemně zmáčkl. Já zasténal do polibku a rozhodl jsem se polibek prohloubit. Pootevřel jsem pusu a Clayovi došlo o co se snažím a jeho jazyk pronikl do mé pusy. Přišlo mi, že naše jazyky právě zažívají boj, který si prohrát. Najednou jsem měl chuť se mu poddat. Clay mě nadzvedl a přitáhl si mě o něco blíž. Naše hrudníky se právě dotékali a mé ruce volně vyseli okolo jeho krku. Clayovo ruce stále přejížděli po mích zádech a já stále pohyboval boky. Když jsem se pořádně prohnul v zádech, tak Clay se odtáhl a zavzdychal mi do ucha.

„Prosím... už nemůžu čekat Georgie" Naskočila mi husí kůže na tělo a zčervenal jsem kompletně po celém těle. Zamyslel jsem se na chvíli nad tím jestli jsem připravený a nebo ne. Bál jsem se toho pocitu. Neskutečně moc.

„Dobře... ale... bolí to?" Zeptal jsem se Clay si všiml mého strachu v mích očích.

„Ne... možná ze začátku, ale pak to bude dobrý a kdyby jsi chtěl, abych přestal, tak přestanu ano?" Kývl jsem a Clay se usmál. Opět mě začal líbat a vyhrnul mi triko ke krku. Přejel prsty po mém břiše a pak mi kompletně strhl triko a odhodil ho na druhou stranu pokoje. Začal líbat můj krk a jemně ho kousat. Já sténal a držel se za jeho vlasy. Užíval jsem se ten pocit lásky... bylo to něco tak strašně moc příjemného a neskutečného. Byl jsem v tenhle moment tak moc šťastný, že Clay je můj přítel. Udělal mě šťastným jako nikdo jiný. Byl tak milý a krásný.

Z mého krku se jazykem přemístil k mým bradavkách a začal je líbat a hrát si s nimi. Já zasténal tak nahlas, že bych se nedivil, kdyby přišli sousedi si stěžovat. Clay mě s úsměvem pozoroval, aby se ujistil, že jsem v pohodě. Když už měl dost líbání a olizování mého těla, tak vstal semnou a hodil na postel. Sundal si triko a já si olízl rty, když jsem uviděl jeho vypracované tělo. Nedalo mi to a musel jsem se usmát. Clay si na mě klekl obkročmo a začal mě opět líbat. Tentokrát jsem se chtěl ho ale já dotknout a tak jsem nás přehoupl a podíval se na jeho tělo. Sehl jsem se k jeho krku a začal jsem ho zde líbat. Jemně jsem mu kousal a olizoval krk a Clay konečně zasténal. Vyvolalo mi to husí kůži a pak jsem si na něho sedl a začal jsem líbat jeho hruď. Různě jsem se na něm kroutil než jsem ucítil nějakou bouli, která mě tlačí do zadku. Zčervenal jsem nad tím a Clay si mě pak přehoupl a začal si rozepínat kalhoty. Následně si je stáhl rovnou i s boxerkami a já vykulil oči. Vždyť má tak 19-20 centimetrů ne?! Clay se nad mým výrazem zasmál a položil své ruce na mé kalhoty. Podíval se na mě tázavě a já nejistě kývl.

„Neboj se" Usmál se na mě stáhl mi kalhoty. Chytl gumu od mích boxerek a já kývl hlavou. Stáhl mi je a prohlédl si mě. Já se stydlivě zakryl a Clay se zasmál. „Nestyď seee, kdopak se to schovává?" Zasmál jsem se a Clay si lehl na mé tělo a políbil mě dlouze. Pak se sehl k mému pasu a vzal si mou chloubu do ruky a políbil ji. Já se extrémně zčervenal a stydlivě jsem si zakryl obličej. On mi ruce odendal a pak si dal mou chloubu do své pusy. Začal hýbat hlavou nahoru a dolů a já sténal více a více hlasitě. Užíval jsem si ten hezký pocit a pak jsem se udělal. Clay to spolkl. Já zčervenal a v transu ho pozoroval.

„T-Ty j-jsi t-to" Zakoktal jsem a Clay kývl.

„Spolkl? Jo. Chceš taky?" Zasmál se a já zčervenal a kývl v zápor. Clay si povzdechl a smutně se na mě podíval. „No nekoukej! Nebudu polykat nějakou bílou tekutinu" zasmál jsem se a Clay mě pak políbil.

„Máš lubrikant? Normálně bych se neptal, ale nechci aby tě to bolelo" já se zamyslel a vstal jsem. Šel jsem do koupelny rodičů a našel jsem lubrikant. Představa, že moji rodiče to dělali, tak se mi chce zvracet. Přišel jsem zpět za Clayem a ukázal mu lubrikant. Clay se na mě usmál a ukázal, abych si lehl. Já tak udělal a Clay si vzal lubrikant a natřel si ji na svou chloubu radši a pak i svou ruku. „Teď se pořádně uvolni ano? Možná to trochu bude bolet" Dořekl a strčil do mě jeden prst. Já zasténal, ale bylo to ještě v pohodě. Postupně přidával prsty a když do mě strkal poslední prst, tak jsem hlasitě zasténal, ale nějak moc mě to nebolelo. Bylo to celkem příjemné. Chvíli svou rukou hýbal a pak ji vyndal a mé ramena se dal do výše jeho ramen. Přitáhl si mě blíž a podíval se na mě. „Můžu?" Zeptal se a já pomalu kývl. On do mě strčil svou chloubu a já zasténal opravdu hlasitě. Bolelo to, ale bylo to i příjemné. Clay chvíli počkal než jsem si zvykl a když jsem mu dal najevo, že může, tak do mě začal narážet. Já vzdychal a sténal naráz a užíval si pocit plnosti.

„Ahh... C-Clay-i" zasténal jsem a Clay mě ještě plácl trochu přes zadek. Zakřičel jsem trochu a Clay začal ještě více přirážet. Narazil párkrát tak tvrdě, že narazil na mou prostatu a já doslova zakřičel a objevili se mi slzy v očích. Clay ovšem nepřestával a já se ho pevně chytl za rameno a zmáčkl ho.

Po zhruba deseti minutách se Clay do mě udělal a tak svou chloubu ze mě vyndal a ze mě vytekl jeho orgasmus. Clay si vyčerpaně lehl vedle mě a vydýchával to.

❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️

„Tohle bylo skvělý..." Zašeptal a já kývl. Chtěl jsem jít spát, ale Clay mi to nedovolil. „Nejdřív se musíš vyprázdnit. Víš jak se to dělá?" Zeptal se a já kývl v zápor. On vstal a chytl mě pod zadkem a odnesl do koupelny. Položil mě do vany a otočil na stranu. Napustil vodu do vany a pak do mě strčil prst a snažil se mě umýt. Po vaně mě opět zvedl, převlékl nás a lehl si semnou na postel. „Ný chvíli se prospi, aby jsi nebyl večer unavený" Políbil mě na čelo a já kývl. Lehl jsem si na jeho hruď a po chvíli usnul...

(To George leží na Clayovi a nezajímá mě, že je to Sapnap jasný😂 odteď je to Clay)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(To George leží na Clayovi a nezajímá mě, že je to Sapnap jasný😂 odteď je to Clay)

Nemám co říct:)

Shrnutí:
Clay a George měli s€x.

-Words: 1282

Fighting Together //DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat