ඊයෙ රෑ වෙනකල් ම ඇඳේ පෙරළි පෙරළි කල්පනා කර කර හිටිය ජන්කුක්ට එහෙමම නින්ද ගිහින් තිබුණෙ රෙද්දක්වත් පෙරවගෙන නෙවෙයි....උදේ එලාම් එකේ සද්දෙට ඇහැරිලා වටපිට බැලුව ජන්කුක්ට ටේහ්යුන් මතක් වෙලා හුස්මක් හැළුණා....අත් දෙකෙන් මූණ පිහදගෙන වොශ්රූම් එක පැත්තට ගිය ජන්කුක් ටිකකින් මූණ සෝදගෙන ඇවිත් ඇඳුමක් දාගෙන කිචන් එක පැත්තට ගියේ මොනවාහරි බඩට දාගන්න හිතාගෙන....ජන්කුක් හිටියෙ තමන් ගැන කලකිරිලා... එයාට තවමත් හිතාගන්න බැහැ එයා මේ කරන දේ හරිද කියලා....ඒත් ඉතින් දැන් ජන්කුක්ට කරන්න දේකුත් නැහැනෙ....
"හාආහ්....අමතක කරලා දාන්න ජන්කුක්....ඔම්මා කිව්වා වගේ මේ මොහොතේ ජීවත් වෙන්න..."
තමන්ට ම මිමිණුව ජන්කුක් එයා හැදුව මිල්ක් කොෆී එකත් එක්ක සැන්ඩ්විච් ප්ලේට් එක අරගෙන ලිවින්ග් රූම් එකට ආවා....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
."මේවගෙන් මොන එකද හොඳ හ්යුන්!?'
හෙසෝක්ට උදේ ඇහැරුණ වෙලාවෙ ඉඳලා ටේහ්යුන මේ ප්රශ්නෙ අහන්නෙ මේ අටවෙනි වතාවට....ඇඳේ නිදාගෙන හිටිය හෙසෝක්ව ඇදගෙන ඇවිත් ටේහ්යුන්ගෙ ඩ්රෙසින් රූම් එක ඇතුළට තල්ලු කරලා ඒක වටේ ඇවිද ඇවිද ටේහ්යුන් ඇඳුමක් තෝරන්න උත්සාහ කරනවා.... ඔෆිස් අඳින ඇඳුම් තියෙන පැත්තට ඉස්සරහින් තිබුණෙ ටේහ්යුන් සාමාන්යයෙන් කොහෙහරි යද්දි අඳින ඇඳුම්....මෙතන සේරම තිබුණෙ සතියක් ඇතුළත එළියට ආව විලාසිතා විතරයි...බාගයකටත් වඩා එයා අල්ලලාවත් නැති ඒවා....ඒත් ටේහ්යුන්ට අනුව මෙතන එයාට අඳින්න හොඳ ඇඳුමක් නෑ...
"රෙදි නැතුව පලයන්....උඹෙ බබා කන්ෆියුස් වෙයි...."
හෙසෝක් රවලා කියද්දි ටේහ්යුන් ඒක ඇහුණෙ නෑ වගෙ ඇඳුම් තෝර තෝර හිටියා.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.ජන්කුක් ලෑස්ති වෙලා එළියට බහිද්දි ටේහ්යුන් ජන්කුක්ගෙ ගෙදර ඉස්සරහ පාර අයිනට කරලා වාහනේ නතර කරගෙන පපුවට අත් දෙකත් බැඳගෙන ජන්කුක් දොර වහලා එන දිහා හිනාවෙවී බලාගෙන හිටියා....