උදේ අටට විතර නිසා පාරෙ සෙනඟ, ට්රැෆික් නිසා හෙමින් ඉස්සරහට යන වාහනේ ඇතුළෙ හිටිය ජිමින් ඇස් ලොකු කරන් වටේ බල බලා ඉද්දි යුංගි මුළු වෙලාව ම කළේ ශටර් එකට හේත්තු වෙලා ජිමින් දිහා බලාගෙන ඉන්න එක....යුංගි හෙමිහිට ජිමින්ගෙ උකුළ උඩ ගුළිවෙලා තියෙන ජිමින්ගෙ චූටි අතක් අල්ලගත්තා ම ජිමින් ගැස්සිලා වගේ අත දිහා බලලා යුංගි දිහා බැලුවත් යුංගි ජිමින්ගෙන් කමක් නැද්ද කියලා අහන්න වගේ බලාගෙන හිටිය නිසා ජිමින් යන්තමට හිනාවෙලා ආයෙමත් ජනේලෙන් එළිය බලාගත්තා....
ඩේගුවල යුංගිලාට බුක් කරලා තිබුණ හොටෙල් එක ළඟ කා එක නතර කරද්දි ජිමින්ට නින්ද ගිහින් තිබුණා වගේම ජිමින්ගෙ චූටි අත තවමත් යුංගිගෙ රළු අත ඇතුළෙ පරිස්සමට ගුළිවෙලා තිබුණා...ජිමින්ගෙ අතේ පිටි අල්ලට හාදුවක් දීලා අත පරිස්සමට ජිමින්ගෙ උකුළ උඩින් තිබ්බ යුංගි දොර ඇරගෙන එළියට බැහැලා ජිමින්ගෙ පැත්තෙ දොර ඇරියා....
"ජිමින්....ජිමින් නැඟිටින්න...අපි ඩේගුවලට එනකල් ම ඔයා නිදා ගත්තා ජිමින්..."
යුංගි කා එක ඇතුළට එබිලා ජිමින්ගෙ කම්මුලට තට්ටු කරන ගමන් කියද්දි ඇස් ඇරිය ජිමින් තමන්ගෙ මූණට කිට්ටු වෙලා ඉන්න යුංගිව දැකලා පිටිපස්සට වෙන්න ගිහින් ශීට් එකේ ඔලුව වද්ද ගත්තා..."අහම්....ජිමින් එන්න යන්න..."
යුංගි වාහනෙන් ටිකක් ඈත් වෙන ගමන් කියලා ජිමින්ට අත දෙද්දි ජිමින් යුංගිගෙ අතේ එල්ලිලා ම ඇතුළට යද්දි හොටෙල් එකේ ගෑණු ළමයෙක් ඇවිත් එයාලව රූම් එකට එක්කරගෙන ගියා.....
.
.
.
.
.
.
."ජිමින් මාස්ක් එක ගලවන්න එපා... මගෙ අත අතාරින්නත් එපා..."
ජිමින්ගෙ අතින් අල්ලගෙන ඩීල් එක කතා කරන රූම් එකේ දොරට අත තියන් යුංගි කියද්දි ජිමින් එයා දාගෙන හිටිය කළු පාට මාස්ක් එක තව ටිකක් තද කර ගත්තා...