ඔෆිස් එකේ මිස් වුණ වැඩ වගයක් සෙට්ල් කරලා ෆයිල් ගොඩක් එක්ක ඔට්ටු වෙවී හිටිය ටේහ්යුන් ඔලුව ඉස්සුවේ එයාගෙ ටේබල් එක උඩින් මග් එකක් තිබ්බ සද්දෙට....යුංගි, හෙසෝක් දෙන්නම නැතිව ජන්කුක් නිදි වෙලාවෙ කවුද කියලා බලන්න ඔලුව ඉස්සුවත් තමන්ගෙ ඉස්සරහ එක අතක එයාට දුන්න එකට වඩා පුංචි දම්පාට මග් එකක් තියන් කොණ්ඩෙත් අවුල් කරගෙන ඉන්න ජන්කුක්ව දැක්කාම ටේහ්යුන්ට හිනා ගියා...."කූ බබා ඇහැරලා ගොඩක් වෙලාද?"
ටේහ්යුන් එයා කම්ප්ලීට් කරපු ෆයිල් එක වහලා වැඩ ඉවර ෆයිල් ගොඩෙන් තියලා පුටුවෙම පැත්තට කැරකිලා කකුලට තට්ටු කළාම ජන්කුක් ගිහින් ටේහ්යුන්ගෙ උකුළෙන් වාඩිවෙලා ටේහ්යුන් එක්ක හිනා වුණා...
ජන්කුක් තවම ඉන්නෙ නිදි මතේ....මුළු රෑම සැරින් සැරේ ඇහැරුණ නිසා ජන්කුක්ගෙ ඇස් දෙකත් ලාවට වගේ ඉදිමිලා...
"ම්ම්....දැන් හිනාවෙලා ඉන්න ඕනෙ මගෙ මල ඉතින්..."
ටේහ්යුන් ජන්කුක්ගෙ චූටි නහය උඩිනන් හාදුවක් තියලා කිව්වාම ජන්කුක් හිනා වුණා....."හ්ම්....අපී.....අද,හෙට දවස් දෙකම හ්යුන්ගිට ෆ්රී කර ගන්න බැරි වෙන්න ම ශෙඩුල් එක ස්ටක් වෙලානේ...day after tomorrow....අපි කොහෙහරි යමු....හොඳද කූ බබා...."
ටේහ්යුන් ජන්කුක්ගෙ උරහිසකට නිකට තද කරගෙන කියද්දි ජන්කුක් හිනා වුණා...."ඇයි මගෙ මල සද්ද නැත්තෙ.... හ්යුන්ගිට පාළුයිනේ..."
ටේහ්යුන් ජන්කුක්ගෙ අතේ තියෙන මග් එකෙන් ම උගුරක් බොන ගමන් අහද්දි ජන්කුක් ටේහ්යුන්ගි පපුවට හේත්තු වුණා....
"මට සතුටුයි.....ඒ මගෙ හ්යුන්ගි නොවුණ එකට..."
ජන්කුක් හිමින් මුමුණද්දි ටේහ්යුන් හිනා වුණා..."අපි ඒක අමතක කරමු කූ බබා... සමහර දේවල් තියෙනවා අපට මොනතරම් ඕනෙ වුණත් වෙනස් කරන්න බැරි....මම දන්නවා ඒවා වැරදියි....ඒ ළමයි....ඒ කෙල්ලො පව්....ඒත් මට,ඔයාට තනියම ඒවා නවත්තන්න බැහැ....මොකද සමාජෙ හැමතැනම වගේ අළු පාටයි....සුදු පාටින් වැහුණ හැමතැනම යටින් කළු පාටක් තියෙනවාමයි කූ බබා... ඒවා අපිට වෙනස් කරන්න බැහැ....ඒ ගැන හිතලා අපේ සතුට විනාස කර ගන්නෙ නැතිව ඉන්න බලමු අපි...."