Ishte duke vajisur trupin e saj teksa priste me padurim për natën e sotme

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ishte duke vajisur trupin e saj teksa priste me padurim për natën e sotme. Mesa kishte dëgjuar klienti i saj ktë herë ishte jo vetëm i pasur, por edhe një hamshor i vërtetë. Për Valerian ky ishte një lajm më shumë se i bukur pas gjithë atyre herëve që i ishte dashur të hiqej sikur kaloi në orgazmë.

Vendosi të kapte flokët bisht lart, leu buzët me të kuqe, aplikoi pak nga parfumi i saj i parapëlqyer Tom Ford: Black Orchid dhe veshi setin e saj të preferuar të të brendshmeve.

Doli para pasqyrës dhe ishte e kënaqur me pamjen që kishte marr sonte. Seti që kishte veshur ja nxirrte gjoksin mjaft në pah dhe ja bënte belin më të dallueshëm. Gjithçka ishte perfekte.

Në atë moment në dhomë hyn Arelio, ortaku i saj 28 vjeçar me flokë të zinj, sy ngjyrë jeshil dhe një trup të palestruar. Një vit më parë Valeria ishte totalisht e dashuruar me të, por kur pa se ai nuk kishte asnjë interes ndaj saj veç seksit, hoqi dorë prej tij dhe vendosi të ishin thjesht ortak. Kontrata midis tyre ishte e thjeshtë. Ai i gjente asaj klientë të pasur, kurse ajo me sharmin e saj fuste në grackë armiqtë e tij, të cilët më pas torturoheshin në mënyra çnjerëzore.

- Je gati? - i thotë ai duke ja ngulur sytë të pasmeve të saja të formuara.

Valeria ishte mësuar ta shikonin dhe nuk i bënte përshtypje, por vëmendja e tij e bënte të ndihej mirë. U ul poshtë gjoja për të rregulluar takat e saja dhe ai i eksituar kërciti kockat e qafës.

- Mezi po pres.

- I ke pirë pilulat?

- Që kur u interesoke për mua?

- Thjesht sigurohem që kontrata jonë të vazhdoj.

- I kam pirë pa merak. - thotë duke u afruar pranë tij. - Tani të më falësh, por një natë e zjarrtë më pret para. - shprehet dhe del nga dhoma teksa ai shtrëngon nofullat fortë.

Ndërkohë Valeria del dhe pikas menjëherë klientin e saj. Shumë tatuazhe, sy të zinj dhe më e rëndësishmja: përdorte parfum të shtrenjtë.

- U vonove. - i thotë ai duke e vështruar nga gishti i këmbës deri te fija e flokut.

- Do e shlyej vonesën. - përgjigjet ajo duke i marr gotën e alkoolit nga dora dhe e derdh mbi vete. Ai afrohet për ta prekur, kurse ajo i vendos shpatullat mbi kolltuk dhe shkon te tubi. Nis të lëvizë trupin e saj sipas melodisë së Lost in the fire nga The Weeknd që po luhej në sfond. Vendos gjuhën e saj dhe nis të lëpijë tubin dhe kur hedh sytë lart sheh Arelion i cili është duke e vështruar me disa sy bosh. Nuk e ndërpret shfaqjen e saj dhe i pëlqen që klienti i saj e kap prej fyti dhe e vendos mbi tavolinë ndërkohë që ajo nis të zbërthejë kopsat e këmishës që ai mban veshur. Pa humbur kohë, ai vendos gjuhën e tij mbi vaginën e saj duke e lëpirë fortë, teksa me duar nis të zbërthejë ato pak rrobe të ajo mban veshur. Valeria po niste të pendohej që i kishte veshur tashmë, por e besoi që ai kishte kohë që e bënte ktë gjë kur nuk iu desh më shumë se 1 minutë për ta lënë atë vetëm me takat e gjata veshur. Nisi të rrëshqasë gjuhën e tij mbi trupin e saj, kurse gishtat i vendosi brenda koteles së saj.

- Pra Valeria... - i përshpërit ai dhe më pas i kafshon veshin në mënyrë sensuale.

- I panjohur... - i thotë ajo duke rënkuar.

- Më thirr Ares, puttana mia. - thotë sërish ai duke kafshuar thithkat e saja ndërkohë që Valeria po ndihej si në qiellin e shtatë nën prekjen e tij.

Pasi ai ndalon së kënaquri atë, ulet në gjunjë dhe nis t'i zbërthejë pantallonat. I heq bokserat dhe shikon se penisi i tij është më shumë se i madh. Ngre sytë lart për të parë atë, por vështron se Arelio është ende duke shijuar shfaqen. Nuk e vret mendjen për të, por nis të luajë me penisin sa me duar aq edhe me gojë. Ai lëviz kokën e saj para prapa dhe ajo e ndjen se pas ksaj nate, do i duhen disa ditë që fyti i saj të përmirësohet.

E shtrin atë dhe e mbështjell mikun e tij me kotelen e saj. Nis të kalërojë mbi të ndërkohë që ai i shtrëngon fort të pasmet. Dëgjon qelqe që thyhen lart, por nuk i duhet të shikoj se kush është. Ajo është më shumë se e vetëdijshme që është Arelio. Kjo i jep akoma edhe më shumë dëshirë të vazhdojë kalërimin e saj mbi Ares, i cili ka nisur të puthë gjokset e saja që tunden. Shtrin atë poshtë dhe nis të kafshojë më shumë se puth trupin e saj.

- Ares... - rënkon ajo kur ai përshpejton ritmin.

- Sei meravigliosa... - i përgjigjet ai duke pushtuar gjithë qafën e saj me puthje të zjarrta.

Merr shishen e verës dhe e derdh mbi të duke shuar paksa zjarrin që trupi i saj mban. Më pas nis të pi verën midis gjokseve të saja. Ktë herë ajo vendoset sipër tij dhe fillon të puth çdo muskul të tij. Përshuan tatuazhet e shumta mbi trupin e tij dhe nis të kafshojë të preferuarit e saj: një gjarpër dhe një trëndafil të zi. Duke bër këtë ndjen duart e tij që ia gllabërojnë belin dhe e vendos kotelen e saj sërish mbi mikun e tij me përmasë të frikshme. Në tre vite punë, Valeria nuk ishte kënaqur kaq shumë ndonjëherë. E ndjente se si gjaku vlonte nëpër damarët e saj. Ndjente se si kotelja e saj lëshonte lëng nga goja nga dominanca e tij dhe ishte e kënaqur kur shikonte reagimin e tij kur ajo e puthte apo përshpëriste fjalë të pista në veshin e tij.

Pas dy orësh e gjetën veten të dorëzuar dhe ranë në gjumë. Por Valeria nuk mund ta duronte dot djersën e përzier me vaj në trupin e saj.

U çua, puthi dhe njëherë të fundit buzët e tija dhe doli nga dhoma ashtu lakuriq siç ishte. Nuk i plaste se kush mund ta shikonte. Ku i dihej, mbase përfundonte duke u q*rë me dikë tjetër. Hyn në dhomën e saj dhe shikon flokët që nga bisht ishin shpupurisur, kurse trupi i saj ishte mbushur plot shenja të maviosura.

Psherëtimë dashurie | ✓Where stories live. Discover now