11

249 28 9
                                    

Ishte kyçur në zyrën e vet për ditën e tretë radhazi duke vazhduar të kontrollonte për vetëm një detaj të vogël që mund ta ndihmonte sadopak për ta gjetur atë

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ishte kyçur në zyrën e vet për ditën e tretë radhazi duke vazhduar të kontrollonte për vetëm një detaj të vogël që mund ta ndihmonte sadopak për ta gjetur atë. Hodhi sytë nga kyçi i dorës ku mbante llastikun e saj të flokut dhe mori frymë thellë. I mungonte. I mungonte si dreqi dhe mallkonte veten çdo ditë pse nuk i kishte treguar të vërtetën kur ajo e pyeti. Tani ishte i dënuar ta ndjente mungesën më shumë se dashurinë që i flinte në shpirt.

- Akoma këtu? - i thotë Gabrieli duke hyrë në zyrë.

- Nuk e gjej dot askund. S'kam lënë kamer në rrugë pa kërkuar po sikur e ka përpirë dheu!

- S'besoj se do qullosësh dot gjë Arelio. Duket që ka qenë e mirëplanifikuar.

- Është i gjithi faji im! Nëse do kisha ditur si të sillesha ajo do të kishte qëndruar pranë meje! - foli i revoltuar.

- E di që u tregove trap, por je duke bërë më të mirën.

- Nuk mjafton dreqin! Do çmendem kështu.

- E di vëlla, por e kemi kërkuar kudo dhe nuk është askund. Thua ta kenë dërguar në Itali?

- Jam i sigurtë tashmë. S'ka tjetër shpjegim. Duhet të shkoj andej.

- Ça je duke thënë? Ti s'ja ke idenë e Italisë!

- Do kërkoj ndihmë. - tha ai dhe u përcoll.

- Kujt?

- Eko Castelanos.

- Doktorit?

- Mafiozit. - tha ai duke e ndjerë veten në udhëkryq. - Ma ka borxh një dorë ndihmë. Tek e fundit s'do mund të kishte nisur dot transportin e drogës këtej pa ndihmën time pas vdekjes së Kobras.

- Shpresoj të të ndihmojë.

- Jam i sigurtë. Castelano është i martuar dhe e di mirë rëndësinë e personit që do.

- Atëherë do të vij edhe unë me ty!

- Jo, ke një familje këtu dhe s'mund të të rrezikoj.

- Po mund të rrezikosh Castelanon?

- Gabriel duhet të qëndrosh këtu dhe të merresh me kompaninë dhe punët e tjera. Për më tepër nëse largohemi të dy këtu s'do kemi më kontroll. Më kupton? - i tha ai duke veshur xhaketën dhe shoku u ngrit për ta takuar me një përqafim "burrash".

- Do ta gjesh. Kujdesu dhe për veten!

- M'i bëj të fala kunatës! - i tha dhe doli duke njoftuar një nga njerëzit e tij t'i bënin gati avionin e tij privat.

Gjatë rrugës e kishte zënë gjumi duke ëndërruar për të. Për buzëqeshjen e saj herë djallëzore, e herë të tjera të pastër kristal ashtu si uji i ndonjë oqeani. Për zërin e saj femëror që i shkaktonte të dridhura në trup. Për lëvizjet joshëse të saja sa herë afrohej falë tij. Ajo ishte oazi i tij i qetësisë. Burimi i dritës në jetën e tij dhe nuk mund ta humbiste në asnjë mënyrë.

Psherëtimë dashurie | ✓Where stories live. Discover now