AfRam - 2

1K 71 15
                                    

Mert'ten
Dün gece afra ile bir buçuk saat kadar konuştuk. İlk başta eğlence felan dedim ama kızın sohbeti baya sardı beni. Bence arkadaş olsak fena olmazdı. Bu fikrimi ona belirtsem ne tepki verirdi?

Merak etmek yerine icraate geçsem iyi olacak. Dün geceki sohbetimize dayanarak çekinmedim ve yazdım
"Günaydın" dedim.
Hemen arkasına arkadas olalım mı? demek olmazdı. Bir cevap bekledim.

Afra'dan
Sabah uyanır uyanmaz filtre kahvemi hazırladım ve balkona oturdum. Beril sabah erkenden çıkmış. Kahvaltıyı ailesi ile yapmak istemiş.

Balkonda otururken telefonuma bakmak aklıma geldi ve hemen elime aldım. Mert mesaj göndermiş. Anlamsız bir şekilde heyecanlandım. Ne oluyor bana?
Günaydın yazmış.

"Günaydın" dedim

"Dün geceden sonra uyanabildin mi" dedi. Haklıydı baya geç uyumuştuk. Güya yorgun olduğum için erken yatmıştım.

"İşim gereği alışkınım" dedim

"Bende yapım gereği alışkınım" dedi ve random attı.
Ne demek istediğini anlamamıstım ve direkt sordum

"Anlamadım?" Dedim

"Biraz geceleri seven biriyim de" dedi
Anlaşılan çapkın birisi.

"Çapkınsın galiba" dedim ama sonrasında pişman oldum. Ne ara bu kadar samimi olmuştuk da ben bu soruyu soracak cesareti kendimde buldum.

"Hahah. Biraaazz." Dedi.

Bende gülen emoji koydum.
Aradan bir 5 dk geçti ve yine mesaj geldi.

"Afra sohbetin çok güzel" dedi.

Anlamsızca sevindim. Hoşuma gitmişti

"Teşekkür ederim. Seninle sohbet etmek benim içinde zevk" dedim.

Mesajıma kalp koydu. Allahım noluyor bana???

"Bence arkadaş olabiliriz" dedi

Pat diye konuya girdi. Belki de o da benden etkilenmiştir. Düşüncesi bile kalp krizi geçirmeme neden oluyordu. Şuan kendimden şüpheleniyorum. Ben böyle biri değildim.

Hemen cevap verdim.

"Bencedeee" dedim uzatarak. Dünden hazır gibi mi gözüktüm acaba?

Mert ile sohbet ederken kendi hayatımın olduğu aklıma geldi. Değerlendirmem gereken teklifler, sorumluluklarım... ve daha fazlası.
Merte kısaca durumu açıkladım ve "görüşürüz" dedim, o da bana "görüşürüz" dedi.

Teklifler arasında bir değerlendirme yapmama gerek yoktu çünkü kararım belliydi zaten. Tabi ki Emre Demir'in teklifini kabul edecektim. Aradım. Telefonu açınca lafa girdim.

"İyi günler Emre Bey"

"İyi günler Afra Hanım"

"Rahatsız etmiyorumdur umarım"

"Yok aksine çok mutlu ettiniz. Anlaşılan kararınızı verdiniz. Ha?"

"Evet. Bende tam olarak bunun için aradım"

"Dinliyorum"

"Ben... Teklifnizi kabul ediyorum"

"Ahh! Afra hanım ne kadar mutlu olduğumu anlatamam. Çok teşekkürler"

"Ne demek. İyi günler"

Dedim ve telefonu kapattım. Dünden beri hayatım çok güzel ilerliyordu.
Normalde pek şanslı bir insan değildim.

Mert'ten
Afranın işleri olduğu için sohbetimizi bitirmiştik ama ben sürekli onunla konuşmak istiyordum. Nedenini bilmiyorum ama konuşmak çok hoşuma gidiyordu. Etkilenmiş miydim?
Hayır etkilenemem. Ben etkilenmem etkilerim.

AfRamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin