AfRam - 15

433 48 32
                                    

Mert'ten
Yine ve yeniden yoğun bir iş gününe uyanmıştım. Uyanır uyanmaz ilk olarak elim telefona gitti ve hemen afroşuma günaydın mesajımı attım.
Eğer şirkette Afra olmasa bir dakika dayanılmazdı. O yokken nasıl duruyordum orada acaba?
Sıcak bir duş, güzel bir kahvaltı ardından hazırlanıyorum ve tık... tabiki modumu yakalayamiyorum çünkü daha afrayı görmedim..

...

Şirkete gider gitmez gözlerim Afrayı aradı. Ve evet oradaydı.. kendine kahve alıyordu.
Hızlıca gidip arkasından beline sarıldım. İlk başta korksa da ben olduğumu anlayınca rahatladı. Daha sonra saçlarının arasına minik öpücükler kondurmaya başladım. Yüzünü bana doğru döndü.

"Ya Mert napıyorsun herkesin içinde. Korktuum."
Minik bir kahkaha attıktan sonra

"Tık güneşim doğdu"
Beraber gülmeye başladık.

"Salaksın ya" dedi bana gülmesinin arasında.
"Sensin salak" dedim bende gülerek.
"Hıh öyle olsun" Diye yalandan trip atmaya başladı benimki.
"Öff Afroş ya aç karnına trip gitmiyor be. Baş ağrısı mide bulantısı felan yapıyor"
"Salaksın diye boşa demiyoruz merdo beeeeyy"
"Merdo mu?"
"Eveeeet. Fanların sana öyle diyor ya"
"Biliyorum da senin ağzından duyunca bi garip oldu"
"Alışcan artık bunlar merdo"
Dedi göz kırparak. Daha sonra saçlarını savurarak beni baş döndüren kokusuyla baş başa bıraktı.
İşleri zar zor bitirmiştim. Çıkınca Afraya bakmıştım ama yoktu. Buceye sordum

"Afrayı gördün mü?"

"Afra Hanım çıktı Mert Bey"
Tesekkur ederek oradan ayrıldım.
Arabama doğru gidiyordum bir yandan da Afrayı arıyordum ki onu da otoparkta yakaladım. Hemen seslenip yanına gittim.

"Afroş hiç çıktığınıda haber vermiyorsun. Bi sıkıntı yok demi?"

"Yok yok sevgilim. Senin işlerin yoğun diye rahatsız etmek istemedim. Zaten şimdi mesaj atacaktım"

"Ben ne kadar yoğun olursam oluyum her zaman sana vaktim var unutma okeeyyy?"
Dedim yanaklarını avuçlarım arasına alarak.
O da masum masum kafasını salladı tebessüm ederek.
Akşam yemeğini beraber yemeye karar verdik ve hazırlanmaya gittik.

...

Evin önünde Afranın gelmesini beklerken telefona dalmışım. Daha sonra kapı sesiyle sağıma döndüm ve Afranın büyüleyici güzelliğiyle karşı karşıya geldim.
Hemen bi ıslık çaldım.

"Afra hanım biraz bana da mı acısanız?"

"A-a Nedenmiş merdo bey?"

"Guzelliğinizle sınırlarımı zorluyorsunuz da"
Kahkaha attı. Muhteşem gülüşüyle. Afranın her halini her hareketine her şeyine hayrandım. Bıraksalar bıkmadan ömür boyu onu izlerdim.

"Hadi merdo gidelim artık" dedi kahkahalarının arasında.

...

Yemeğimizi yedikten sonra bir şeyler içiyorduk. Afra da gizlice benim fotoğrafımı çekmeye çalışıyordu ama pekte gizli olmadı çünkü yakalandı. Bende intikam olsun diye onu çektim. Ve haberi yokken hemen paylaştım.

 Ve haberi yokken hemen paylaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AfRamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin