Afra'dan
Günlerden 13 Eylül Cuma. Bugün çok özel ve güzel bir gün çünküüüü.. çünkü bugün günlerden Meeeeeert..
Evet bugün benim aşkım, canım, sevgilim, hayatımın anlamı, her şeyim doğmuş. Onu çok seviyorum. İyi ki o gün bana yazmış ve iyi ki Beril bana cevap verdirtmiş.
Akşam için çok güzel bir sürpriz hazırladım. Mert de çok sevinecektir ama akşama kadar Mert ile uğraşmam da bir sakınca yoktur diye düşünüyorum. Birazcık sinir edebilirim yani. Mesela.. mesela doğum gününü unutmuş gibi yapsam nolurdu ki..?Sabah tam evden çıkacakken Mert aradı.
"Günaydın"
"Günaydın Afroşcum"
"Nasılsın sevgilim?"
"Senceee?" Dedi heyecanlı bir şekilde.
"Nasıl sence? Ben nerden biliyim Mert? Sana soruyorum işte?"
"Nasıl nerden biliyim? E bugü.."
"Neyse Mert benim kapatmam gerek hadi bay bay"
Mert'ten
Afra ne saçmalıyordu? Benim doğum günlerinde ne kadar heyecanlı olduğumu gayet iyi bilmesine rağmen nerden biliyim diyordu. Ne yani unutmuş muydu bugünü?
Ama hemen kötü düşünmemeliydim belki de öyle değildi yani demi?
Şirkete gittiğimde Afra yoktu bende Buçenin yanına gitmiştim. Beni görünce hemen yanıma geldi"Mert Bey iyiki doğdunuz. Sizi çok seviyorum, iyi ki varsınız" diyordu heyecanlı şekilde
"Teşekkür ederim Buçecim"
Ardından bana "Sizin için" diyerek bir paket uzattı.
Paketi açtığımda içinde el örgüsü bir atkı vardı"Kışta yaklaşıyor. Bunu takınırsanız hiç üşümezsiniz bence. Hem yumuşacıkta"
"Teşekkürler" dedim kısaca Buçe ise hızla boynuma atlamıştı. Çok şaşırmıştım. Arkadan bir ses geldi
"Noluyor burda?" Bu afranın sesiydi. Hemen Buçenin kollari arasından kurtulup Afranın yanına gittim tam sarılacakken Afra geri çekilerek izin vermedi.
"Noluyor burda dedim?""Buçe hediye hazırlamış benim için sağolsun."
"Sağolsun? Ayrıca ne hediyesi bu?"
"Ee şey Afra hanım bug.."
Afra gerçekten doğum günümü unutmuştu. Kendi hatırlayana kadar söylemek yoktu. Hızla Buçenin lafını kestim
"Öylesine bir hediye Afra büyütme istersen"
"Ben mi büyütüyorum Mert? Şirkete giriyorum ve sevgilimi asistanının kolları arasında görüyorum ve büyüten ben oluyorum ne güzel"
Bıkkınlıkla nefes aldım.
"Sende bir daha öylesine hediyeleri bahane ederek sevgilime yanaşma. Patronunla arana mesafe koymayı öğren. Yoksa sonuçlarına katlanırsın"
Dedi tehditkar bir şekilde."Çok özür dilerim Afra hanım. Sizden de özür dilerim Mert Bey"
Diyerek yanımızdan ayrıldı.
Afra da bana kırgınlıkla karışık sinirli bakışlar atıp gitti.
Asıl trip atması gereken bendim. Doğum günüm unutuldu benim be.....
Her şeyi bir kenara bırakıp şirketimizin için çok önemli olan ve yarım saat sonra gerçekleşecek toplantıya dikkatimi vermiştim.
Daha sonra kapı çaldı ve gelen Afraydı"Mert son kez şunları gözden geçirmemiz gerekiyor"
"Tabi geçirelim" dedim soğuk bir şekilde.
"İyi misin?"