AfRam - 27

627 60 48
                                    

Mert ile dün gece çok güzel aşırı ateşli bir gece geçirmiştik. Hâlâ etkisi altındayım.
İlk başta bu işe karşıydım ama yaptığımızda yanlış bir şey yoktu sevdiğim adamı hissetmek istiyordum.
Zevk için, sevdiğimle güzel vakit geçirmek, mutlu olmak içindi her şey...

Bugün cumartesi ve boş gündü. Bugünü Mert ile eğlenceli bir şekilde geçiririz diye düşünmüştüm ama evdeki hesap çarşıya uymadı. Mertin Ali ve Yağız ile işleri varmış. Beraber vakit geçirmeyi geçtim bütün gün konuşamadık bile. Attığım mesaj da "3 saat önce gönderildi" yazıyordu. Gerçekten çok özlemiştim. Sesini duymaya ihtiyacım vardı ama rahatsız da etmek istemiyordum . Saat gece 12'ye geliyordu yatmadan önce son kez şansımı denemek istedim ve bir kez daha yazdım.

"Bir tanem müsait misin?"

Mesajı attım ve kişisel bakımlarımı yapmak için banyoya geçtim. Aradan yarım saat geçtiğinde yatakta yerimi aldım ve heyecanla telefonu açtım. Evet sonunda cevap gelmiştiiii!!!!
Mert ile ilk konuşmaya başladığımız zamanlardaki heyecanı, tarifsiz duyguyu hissediyordum içimde.

"Afroşum benim çok özür dilerim. Bir türlü fırsatım olmadı gerçekten çok üzgünüm cevap veremedim. Daha yeni vakit bulabildimmm"

"Önemli değil bir tanem. İşin olduğunu bildiğim için bende aramak istemedim"

"Ee nasıl geçti günün"

"Kötü 😒"

"Nedenmiş ooo????"

"Sensiz bi gün nasıl geçebilirdikiii 🤧"

"Yesinler seniiiii 😋🙈❤"

"Asıl seni yesinleeeeeerrrrr 😙"

"Hayır seniiiiiiiii"

"Seniiiiiiiiiii"

"Afroşşşş"

"He?"

"He ne yavvv"

"Efendim şapşolozkim"

"Ha şöyle kızım sana yakışmıyor böle şeyler hsjshekwhejd"

"Bana her şey yakışmaz mı yaniii 😡🥺"

"İlla trip atacak bir yer buluyosun ha"

"Haksız mıyım yaniiiiii 😒"

"Aşkım benim zaten bütün gün ayrıydık yapma beee 😭"

"Tamam tamam miniCİK bir şaka🙃"

"İstemem ben şaka"

"Üfff tamam be ne dicektin seennn"

"Anlık atsana"

"Tamam ama bi şartım varrrr"

"Neymiş bakim"

"Sende atcannn"

"Sen iste yeter aşko kshskdhskdh"

"Bana diyene bak aşko ne bee"

"Aman ali yüzünden dilime takıldı"

"Ali mi jshdkshsksh onun yenge azarina ihtiyacı var galiba"

"Nedenmis"

"Sevgilimin ağzına saçma saçma şeyler takıyor ondan"

"Benim yerime de azarlasana yaa bana bugün kriz gecirtti de"

"Aaa ben yengoşuma kıyamam ama"

"Yengoş??? Kıskanıyorum yalnız 😑"

"Tamam tamam aşkım arım balım peteğim bir tanem her şeyim hayatım....."

AfRamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin