MERT RAMAZAN DEMİR'İN ESKİ SEVGİLİSİ AFRA SARAÇOĞLU DÜN GECE ÜNLÜ BIR MEKANDA BAŞKASIYLA GÖRÜNTÜLENDİ!!!
YANINDAKİ BEYEFENDİNİN KİM OLDUĞU HENÜZ ANLAŞILAMADI. TAKİPTE KALIN!!!Gördüğüm haber karşısında şok olmuştum. ESKİ sevgili ne demekti ya?
Yanımdaki adam Mertdi Mert. Resmen beni aldatmış gibi gösteriyorlardı. Dün gecenin etkisiyle ağrıyan başımın ağrısı daha da siddetlenmisti. Ben ekrandaki haberi hâlâ idrak edemeyip 30. Kez okurken. Mert aradı."Afra artık bir açıklama yapmamız gerekmiyor mu?"
"Bencede Mert. Hem de bi an önce"
"Tamam aksam beraber bi yemeğe çıkarız hem konuşmuş da oluruz. Zaten magazin kapının önünde bizi bekliyor olur"
"Tamamdır. Görüşürüz"
Diyip telefonu kapattım....
Hazırlanıp mertin attığı konuma gittim. Mert masa da oturuyordu. Bende hemen karşısına oturdum.
"Hoş geldin Afra"
"Hoş buldum" dedim buruk bir şekilde.
"Nasılsın görüşmeyeli?"
"Nasıl oluyum. Sabah başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Senden de çok özür dilerim böyle bir şeye karıştırdığım için"
Dedim mahcup halde."Önemli değil Afra. Sen benim sevgilimsin ve ben senin her zaman yanındayım" dedi ellerimi tutarken.
"Hâlâ.. hâlâ sevgilin olarak görüyorsun yani beni"
"Tabiki. Ben senden hiç bir zaman vaz geçmedim ki"
Tebessüm edebildim sadece.
Mert devam etti."Afra yetmedi mi artık? Ben seni çok özledim. İşine dön. Şirket sensiz hiç çekilmiyor. Yeterince cefa çektik sefa çekmenin zamanı gelmedi mi?"
Güldüm."Bence de yetti artık. Bende seni çok özledim merdom benim" dedim yanağına kocaman bi öpücük kondururken.
Mert sadece tebessüm etti. İçinde bi yerde hâlâ bana kırgın olduğunu biliyordum. Zamanla gönlünü alacaktım..
Yemeğimizi yerken magazine yapacağımız açıklama hakkında konuştuk.
Ve geldi çattı o an basın karşısındaydık.Biz dışarıya adımımızı atar atmaz flaşlar yüzümüzde patlamaya başladı.
Ellerimiz birbirine kenetliydi. İlk başta herkes elimize odaklandı"Mert Bey Afra Hanım iyi akşamlar. Öncelikle nasılsınız?"
"Iyi akşamlar arkadaşlar iyiyiz teşekkürler, sizleri sormalı?"
Ben gerekmediği surece konuşmayı düşünmüyordum. Mert ikimizin yerine cevap veriyordu."İyiyiz teşekkürler Mert Bey. Çok kısa konuşsak sizlerle"
"Tabiki"
"Bu sabah çıkan haber hakkında konuşsak biraz. Neler demek istersiniz Afra hanım"