FİNAL

453 34 36
                                    

02.07.24 Salı

Canlarımız bizim yeni bir günden merhabaaa. Bugün anneniz ve babanız nişanlanıyor. Ne kadar mutlu olduğumuzu anlatmaya kelimeler yetmez...
Evliliğe ilk adımımızı atıyoruuzz.
Sizce babanıza "EVET" demekle doğru bir karar verdim? Ben bazen bir kendimi sorgulumuyor değilim :)

Siz annenize bakmayın yavrularım. Sizin bu aslan babanız annenizin bir damla göz yaşının akmasına izin vermeyecek!
Anneniz benim hayatımın anlamı. Zaten önceki sayfalarda annenize olan dillere destan aşkımı defalarca kez anlatmıştım. Bir kez daha vaktinizi almayacağım merak etmeyin. Şunu da bilin sizi de çoooookk seviyorum saçınızın bir teline zarar gelmesine izin vermeemm!!!
Şimdi izninizle annenizi Afra Demir yapmak için ilk adımı atmaya gidiyoruuuuuzzzz.
Eh sizinde bu dünyaya gelm...

Çocuklar babanız edepsiz edepsiz konuşmaya başladı kusuruna bakmayın. E biz bi nişanlanıp geliyoruz hemennnn.

...

"Aylin hanım sebebi ziyaretimiz belli. Çocuklar birbirini görmüş beğenmiş. Allahin emri peygamberin kavliyle Afra kızımızı oğlum Merte istiyoruz"

"Hemde çok.." diye geçirdi içinden Mert Afranın orman yeşili gözlerine dalmışken..

"Emre bey bize bu çocukların mutluluğuna ortak olmak düşer. Tabiki verdim gittiiii"

"Afra, Afra duydun muuuu??? Benimsin artık. Nişanlım oldun sevgilim benim"

Diye yerinden sıçradı genç aşık.
Koşa koşa afranin yanına gitti ve tuttuğu gibi etrafında döndürdü.

"Sevgilim dur yavaş" Diye durdurmaya çalışıyordu Afra kahkahalari arasında.

O gün iki aşık evliliğe ilk adımlarını atmıştı...

...

13.09.24 Cuma

Çocuklar helllloooooo!!!
Su an nasıl mutlu olduğumuzu ve ne kadar rahatladığımızı anlatamam.
Dün iyi günde kötü günde, hastalıkta sağlıkta herkesin önünde EVETTT dedik.

Hayır karıcım yanlışın var,
Ben dedim ki "ÖLÜMÜNE EVET" Sende dedinki "SONSUZA DEK EVET" sonra da noldu biliyor musunuz sizin bu vicdansız anneniz öyle bir bastıki ayağıma hâlâ hissetmiyorum.
E sonrası malum adetlerimiz gereği annenizi kucağıma aldım veeee... Neyse oralara giremeyecegim çünkü anneniz bana öldürecek gibi bakıyorrrr :)
Ama merak etmeyin o bana kıyamaz.
Dimi karıcııııımm??

Yoo hemde öyle bir kıyarımki kocacım aklın hayalin şaşar. Küçücük çocukların yanında neler diyorsun tıtıtıtı!!!

Sen zaten dün gece benim aklımı da hayalimi de aldın güzelim. Daha ne istiyorsun.
Çocuklar size çok yakında kavuşabiliriz bunun düşüncesi bile içimizi kıpır kıpır ediyooorrrr.

AfRamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin