AfRam - 21

515 47 27
                                    

Mert'ten
Yeni bir iş gününe gözümü açtım ama birazCIK geç açmış olabilirim. Bu yüzden alel acele kalkıp hazırlandım. Tabi bu arada sakarlık yapmayı da ihmal etmemiştim.

Ufak kazaları atlattıktan sonra yoluma devam ettim (açıkçası kafam yerinden çıkmış kadar acıdı ama çaktırmayın)Şirkete geldiğimde herkes çoktan yerini almış çalışmaya bile başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ufak kazaları atlattıktan sonra yoluma devam ettim (açıkçası kafam yerinden çıkmış kadar acıdı ama çaktırmayın)
Şirkete geldiğimde herkes çoktan yerini almış çalışmaya bile başlamıştı.
Ben etrafa anlamsız bakışlar ararken yanıma Afra geldi

"Mert nerdesin sen? Arıyorum yok mesaj atıyorum yok. Ne kadar korktum biliyor musun sen? İnsan bir haber dahi veremez mi yani? Bir gün öldüreceksin sen beni gerçekten"

"Afra bi dur Allah aşkına ya. Daha gözlerimi tam açamamışım sen ne diyorsun. İnsan bir günaydın der"

"Günaydın Mert günaydın göstercem ben sana günaydını"

"Ya daha sen ne göstercen bana dün gece yaptın yapacağını zaten"

"Napmışım ben?"

"Dün doğum günüm olmasına rağmen ödülümü vermedin" diye trip attım.

...
Afra ile bana gelmiştik. Bir şeyler içmeye başladık ama ben artık dayanamıyordum ve bir anda Afranın dudaklarına yapıştım. Dakikalarca öpüşmüştük artık nefes alamayacak hale gelince afrayı kucağıma yerleştirip benim odaya geldik.
İşimize burada devam edecektik.
Her şey çok güzel gidiyordu artık sonlarına yaklaşmıştık ki...
Afra beni birden itti

"Afra napıyorsun?" Diyerek tekrar işime dönecekken Afra buna izin vermedi.
Nefes nefeseyken
"Bu da senin gündüz yaptıklarının cezası" diyerek üzerini giyiniyordu.
"Şaka yapıyorum de. Bugün 1 Nisan felan ?"
"Şaka maka yok Mert her şey gayet açık ve net" diyerek göz kırptı.
...

"Sen onu hak etmiştin ama"

"Buda biraz ağır bir ceza oldu sanki"

"Yoo tam kıvamında bence"

Biz kahvelerimizi almış kafeteryada sohbetimize devam ederken babam yanımıza geldi.

"Çocuklar benim odada biraz konuşalım mı?"

Hep beraber odaya geçtik.

"Hepimiz biliyoruz ki ilişkinize herkes tarafından tam destek, kısa sürede çok fazla sevildiniz bir çok hayranınız oldu her yerde 'AfRam' yazıyor."

"Evet baba bu bizi çok mutlu ediyor da bunu nereye bağlıyacaksın merak ediyorum"

"Haklısın oğlum daha fazla uzatmadan konuya geçiyorum. Siz de görmüşsünüzdür ben geçenlerde basına yeni bir dergi çıkaracağımızı söyledim hemen ardından bana bir çok mesaj geldi ve mesajların büyük bir kısmında modellerin sizin olmanızı istiyorlar. Ne dersiniz bu işe?"

AfRamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin