AfRam - 18

516 42 68
                                    

(Bölümü okumadan önce en aşağıdaki cenk esra ve aslı karakterlerine bakmanızı tavsiye ederiiimmm)

Afra'dan

Balıkesir'e indiğim de saat bire geliyordu. Karşımda heyecanla beni bekleyen anneme koşarak gidip sarıldım.

"Anneeem benim seni çok özledim"

"Güzel kızım benim bende seni çok özledim"

Annemden ayrılıp bizi gülerek izleyen Cenke de sıkıca sarıldım

"Canım benim nasılsın?"

"İyiyim Afram asıl sen naptın görmeyeli?"

"Valla bunları yarın kahvaltıda konuşuruz kızlar gelince. Şimdi bir an önce eve gidip kendimi uykunun kollarına bırakmak istiyorum"

...

Eve gider gitmez odama geçtim ve Merte mesaj attım.

"Ben geldim. Şu an evdeyim canım"

Anında gordu mesajımı. Büyük ihtimalle beni beklemek için uyumamıştı. Ah Canım sevgilim benim..

"Tamam hayatım"
"Nasıl geçti yolculuk?"

"Güzeldi ama yinede çok yoruldum"

"Sen uyu dinlen güzelce"
"İyi geceler tatlı rüyalar sevgilim..🤍"

"İyi geceler sevgilim rüyanda beni gör
😉💋"

"E zatennn"

Mesajını beğenip sohbetten çıktım ve güzel bir uyku çektim.

Sabah uyandığımda burnuma mis kokular geliyordu.
Tabi ya.. Bu annemin yumurtalı ekmeğiydi.
Hızla yataktan kalkıp mutfağa gittim. Herkes oradaydı ve her şeyi çoktan hazırlamışlardı.

"Günaydın. Ya beni niye kaldırmadınız yardım ederdim"

"Güzelim zaten yorgunsun. Hem naptık ki bizde?" Dedi esra yanıma gelip.

Esra ve Aslıya da sıkıca sarıldıktan sonra güzel kahvaltının tadını çıkarttık.
Bol bol sohbet ettik.

...

Öğlene doğru dışarı çıkıp güzel havanın tadını çıkarmaya karar verdik öğle yemeğinde dışarıda yiyecektik. Annem
"Mis gibi ev yemekleri varken dışarıda ne işimiz var?" Diye söylenip dursa da onu da ikna etmiştik.
Balıkesir karış karış gezmiştik. Baya eglenmiştik. Ama ne demişler her güzel şeyin bir sonucu vardır.
Ayaklarımıza kara sular inmişti ve ayrıca açlıktan ölecektik. Hemen bir yere girip siparişlerimizi verdik.
Yemeklerimizi yerken Aslı bize dönüp

"Cenk Afra buraya bakın" Diyip şak diye birden fotoğrafımızı çekti.
Cenk hemen gönderi olarak paylaşmıştı.

cenkcetinkaya Özlem giderildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

cenkcetinkaya Özlem giderildi..😻❤

afrasaracoglu 🐣💌

Bende cenkin gonderisini hikayeme ekledim.
Mert cenkten hoşlanmıyordu. Büyük ihtimalle yine kıskançlık yapıp kavga çıkaracaktı
Hikayemi görür görmez aradı.

AfRamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin