AfRam - 14

516 49 20
                                    

Afra'dan

Afra'dan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

890.797 beğenme

afrasaracoglu Nagişle work work work📸@mertramazandemir

  mertramazandemir Güzellerimmm

    -afrasaracoglu Sevgilimmm

  berilpozam Teyzosuuumm
    
     -afrasaracoglu 😋😋😋

"Ayy mert çok güzel çıkmışız."

"Kim çekti kızım?"

"Tabi yani sen cekmesen biz güzel çıkmazdık"

"Aa estağfurullah. Sizi en kötü kamerayla bile çeksek güzel çıkarsınız"

Yanaklarını sıkıştırdım. Kocaman da öptüm.

"Allahım çok seviyorum"

"Sen mi ben miiii?"

Kahkahalar atmaya başladık.
Akşam programa çıkacağımız için beraber alış verise çıktık. Bu işleri son güne bırakmak pek iyi olmamıştı ama Mertle halledecegimize inanıyorum.

"Mert ilk sana bakalım istersen"

"Olur fark etmez bana aşkım"

...

Akıldan erkeklerin beğenmesi kolay olur diye mertden başlamıştım ama asla evdeki hesap çarşıya uymadı. Mert benden de beter çıktı. Hic bir şey beğenmiyor.
Bikkinlikla elimde bir takımla yanına gittim. Artık bunuda beğenmezse pes edeceğim.

"Mert bu nasil?"

Dikkatlice inceledi elimdeki takımı. Uzun uzun düşündü.

"Afra bu çok iyiii. Buna bayıldım. Gel buraya öpücem"

Diyerek üstüme gelmeye başladı. Hızla ittirdim

"Mert sonra öpersin. Hadi al şunu çıkalım bir an önce."

"Ne bu şiddet bu celal?"

"Kaç saattir oyalandigindan haberin var mı?"

Anlamaz bakışlarıyla baktı yüzüme

"Tam tamına 3 saat 17 dakikadır sana bir şeyler beğendirmeye çalışıyorum. Hadi hadi git öde şunu"

"Tamam tamam relax sevgilim relax"

Mertin işini hallettikten sonra bana geçtik benim işim Merte göre baya kısa sürdü aslında ben alış verişin başında tam tersini düşünmüştüm ama neyse.
Mert beni eve bıraktıktan sonra kendi de eve geçti ve hazırlanmaya başladık. Yaklaşık 3 saat sonra Mert beni almaya geldi hemen aşağıya indim. Mert beni görünce ıslık çaldı

"Ooo Afra hanım bu ne güzellik."

"Teşekkürler Mert Bey sizde ateş ediyorsunuz" diyerek göz kırptım. Mert de kahkaha attı. Daha sonra yola çıktık. Stüdyoya vardığımızda bizi İbrahim Selimin sekreteri karşıladı ve bir odaya aldı. Mert ile beklerken ondan fotograflarimi cekmesini istedim. Sagolsun kırmadı mertciğiiiimmm (istese de kıramazdı). Program saati gelmiş çatmıştı.
Biz arkada beklerken İbrahim de girişi yapıyordu.

AfRamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin