Afra'dan
Bu oyunun sonuna mı gelmiştik?
Gerçekler ortaya mı çıkıyordu?
Yine iki seçeneğim vardı ya yalan söyleyecektim ya da gerçekler gün yüzüne çıkacaktı...Belli ki Mert benim kim olduğumu öğrenene kadar peşimi bırakmayacaktı. Yani eninde sonunda ortaya çıkacaktı. Bu yüzden mantıklı olan gerçekleri söylemekti.
Uzun süredir susuyordum. Ta ki Mert beni uyandırana kadar.
"Ee Afra söylemeyecek misin?"
"Ee.. şey.. kusura bakma ya daldım gittim. Soyliyim. Hesabımın adı..."
"Evet adı ne? Taksit taksit mi alıcaz lafağzından. Hadi söyle artık"
Tam söyleyecekken kapı çaldı. Gelen buceydi.
Benim kurtarıcı meleğim 😅"Efendim Buçe"
"Afra hanım Mert bey için geldim. Mert bey Emre bey sizi çağırıyor"
"Tamam Buçe. Birazdan geleceğimi söyler misin"
Off git işte Mert. Yine kurtulamıycam galiba...
"Mert bey acilmiş"
Mert sinirli ve istemeyerek gitti. Mesaim bitmişti artık eve gidecektim yarına kadar kurtulacaktım.
...
Gece ne yapacağımı düşünmekten uyuyamadım. Bir çözüm yolu yoktu mecburen gerçekler ortaya çıkacaktı. Uzaklara dalmış bunları düşünürken az daha geç kalacaktım. Hemen hazırlandım
Bu şekilde rahat bir şeyler giymiştim. Şirkete gelir gelmez gözlerim merti aradı. Görünür de yoktu. Gidip Buçeye sordum...
Buçeden beklemediğim bir cevap aldım.
"Siz ne yapacaksınız Mert beyi Afra hanım" dedi.
Şok olmuştum. En başından beri bana karşı bir tavrı olduğu belliydi ama bunu beklemiyordum. O anın şokuyla ne dedigimi bilmeden
"Nasıl?" Demişim
"Yani neden sordunuz?" Dedi yüzsüz bir şekilde.
Şoku atlattıktan sonra sert oynamam gerektiğini anladım.
"Bu seni hiç ilgilendirmez buçecim. Sen seni ilgilendiren konulara bak istersen. Bak önünde bir sürü dosya var."
Dedim ve gittim. Sinirlendigini anlamamak için kör olmak lazım.
Ama hâlâ sorumun cevabını alamamıştım bu yüzden kendim merte mesaj attım.
"Ne yapıyorsun?"
Yazdım ve gönderdim.
Mert'ten
Dün akşam yatmadan önce havuza girmistim sabah kalktığımda çok kötüyüm. Üşütmüşüm...
Bu yüzden bugün ise gitmiyorum.Afrayı göremeyeceğim...
Bunun için üzülürken gelen bir mesaj beni çok mutlu etti
Afra'danafrasaracoglu
"Ne yapıyorsun" demiş.Eğer hastayım dersem işteki ve sosyal medyadaki mertin aynı kişi olduğunu anlardı o yüzden yalan söylemek zorunda kaldım.
"İşteyim. Sen ne yapıyorsun" dedim.
Mesajımı gördü ama uzun bir süre sonra cevap verdi.
Neden acaba?"Bende işteyim. Çok işim var görüşürüz"
Diyip gitti. Neden böyle davrandı hâlâ anlamadım.
Afra'dan
Mert yalan söylüyordu. Neden öyle dedi? İşte değil.