Mert'ten
Afra bana yakışıklı mı dedi?
Allahım sana geliyorum. Bir an önce afrayı görmek istiyorum.
Ben gerçekten aşık oldum. Artık afraya olan hislerimi kabul ediyorum. Aframmm...Dün ki sarılmamız hiç aklımdan çıkmıyor. Saatlerce öyle kalabilirdim. Ersin ve Beril gelmeseydi.
...
İşe geç kalmamak için hemen hazırlanıp çıktım.
(Bunları giyindi)
Afra'dan
Gece geç yattığım için sabah birazcık geç kalkmış olabilirim. Bu yüzden hızlıca hazırlanmam gerekiyordu. Ama hazirlanamiyordum. Çünkü Mert hep aklımdaydı...
Beril haklı mıydı? Umarım haklı değildir. Bu iğrenç bir şey. İnsan arkadaşına aşık olabilir mi?Evet, evet olabilir. Aşk bu sonuçta. Kalp kime konacağını bilemiyor...
Hangisi doğru bilmiyorum???(Bunları giyindi)
Mert'ten
Saat bire geliyordu. Acıktım, yemek yiyeceğim ve tabiki bu yemeği Afra ile yiyeceğim. Bu bir fırsat. Odasına gittim. Onaylamasıyla içeri girdim ve teklifimi sundum. Afra kabul etti...
Siparişlerimizi verdik.
Yemeklerimizi yerken masada ölüm sessizliği vardı. Bende bir konu açtım."Ee Afra biraz kendinden bahsetsene"
"Ne anlatayım. Yani neyi merak ediyorsun?"
"İşte ailenden, hayallerinden falan" Son anda aklıma en önemli soru geldi ve onu da ekledim. "Erkek arkadaşın varsa ondan da bahsedebilirsin" dedim.
"İlk sorudan başlıyorum o zaman. Annem var adı Aylin. Kardeşim yok, tek çocuğum. " dedi.
"Baban?" Dedim sorar bir şekilde.
"Ee.. Babam..". Dedi ve duraksadı. Daha sonra acıyla gülerek devam etti "Babamı bende bilmiyorum" dedi ve gözünden yaşlar süzüldü.
Ağlamasına dayanamadım. Afranın karşısında oturuyordum ve kalkıp yanına gittim. Sımsıkı sarıldım...