8-Vampirler

156 22 15
                                    

Burası DARK BLOOD evreni burada her şey  olabilir , öyle bir şey  olamaz diye düşünmeyin her an her şey  olabilir.

Yoongi'den

Araba bir sarayın önünde durduktan sonra vampir kılıklı adam arabadan indi ardından kostümlü olanlar beni kollarımdan tutup arabadan indirdiler.

Ben sarayı incelerken kostüm giyen iki kişi de beni ilerletiyordu. Sanki kendim peşlerinden gelemeyeceğim, neyse en azından sırtlamadılar buna da şükür.

Sarayın içine girdikten sonra bir asansöre bindik, neyse ki asansörleri var yoksa kaçar giderdim buradan. Kendimi çok salak filmlerde çıkış yolu olmasına rağmen yanlış yola giren karakterler gibi hissediyordum şuan.

Asansöre bindiğimizde bir düğmeye bastılar ve aşağıya inmeye başladık, garip olan ise o düğmede herhangi bir sayı veya harf yoktu.

Asansör durduğunda kapısı açıldı ama önümüzde sadece bir duvar vardı. Ben neden buraya indiğimizi düşünürken kostümlülerden birisi konuşmaya başladı.

"Yüce Jin hazretleri acaba kapıyı açmayı düşünüyor musunuz?"

"İyi ki hatırlattın ya ben açmayacaktım kapıyı. SEN NE DİYE BENİM İŞİME KARIŞIRSIN!" Bir anda bağırmasıyla korktum ama onlar gülüyordu, ne garip insanlar var ya. İnsanlarsa tabi.

Sonunda gülmeyi bıraktıklarında Jin duvara elini bastırdı ve duvar açıldı. İçerde uzun bir koridor ve görebildiğim kadarıyla beş tane oda var. Kostümlü olanlar gene kollarımdan tuttu ve en sondaki odaya doğru ilerledik.

Neden sürekli kollarımdan tutuyorlar bir türlü anlayamadım gitti, zaten yerin bilmem kaç kat altındayız nereye kaçabilirim acaba?

Oda soğuktu ve garip bir koku vardı. Beni bir sandalyeye oturtup bağladılar, tek sıkıntı odanın zifiri karanlık olması ve onların rahatça hareket edebiliyor olmaları.

Birkaç dakika sonra odaya birisi girdi ve konuşmaya başladı.

"Şu ışığı açsanıza karanlıkta kaldı çocuk." Demesiyle ışıklar açıldı.

Ama açılmaz olaymış, bulunduğumuz oda kan deposu gibi bir yermiş tavanda ve duvardaki dolaplarda bir sürü kan torbası vardı. Bunlar ne çeşit bir manyak acaba? Kim neden kaçırdığı kişiyi kan deposuna kilitler hem bunlar kurt değil mi, neden kan deposu var?

Odaya sonradan gelen adam konuşmaya başlayınca ona döndüm.

"Şu yüzünüzdeki maskeleri çıkarın, ne diye Jin'e uyuyorsunuz siz, sende Jin zaten vampirsin neden vampir kılığına giriyorsun ki?" Bunlar kurt değil miymiş, ben Jimin'in adamlarıdır diye bu kadar rahattım. Demek neymiş Yoongi, hislerine güvenip herkesin peşinden gitmiyormuşsun.

Kostümlüler maskelerini çıkarınca tekrardan konuşmaya başladı.

"Bunlar sana kim olduklarını da söylememiştir şimdi, Ben Namjoon, diğerleri genelde RM der. Şu vampir kılıklı da Jin, o kesin adını Yüce Jin diye söylemiştir zaten. Kostümlülerde Hyunjin ve Felix." Dediğinde Hyunjin ve Felix el salladı.

"Ben bu sarayda yaşayan vampirlerin lideriyim, seni neden bağladıklarını anlamadım zaten çözsenize çocuğu!" dedikten sonra Hyunjin ipleri çözmüştü.

"Seni buraya getirme amacımız ise senin vampir güçlerini doğru bir şekilde kullanmayı öğretmek. Jimin'e güveniyor gibi duruyorsun belki onunla kalmak istiyorsundur ama onlar sana doğru bir şekilde güçlerini kullanmayı öğretemez bu yüzden en azından güçlerini az da olsa kontrol edebilene kadar burada kalman daha iyi olur."

DARK BLOODHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin