Bir hafta sonra
Han'ın ölmesi herkesi perişan etmişti. Minho hala kabullenmek istemiyor ölmemiştir, beni bırakmaz gibi şeyler söyleyip duruyordu.
Felix'de pek farklı değildi.
Daha önceden yakın arkadaşlarmış ikisi, o yüzden herhalde uzun sürmüştü onun toparlanması da.Şu bir haftada Jimin'de eve pek gelmemişti. Sürekli bir iz bulmak için uğraşıyor her yeri arıyorlardı ama kimseyi bulamamışlar.
Neden Han, onu çözemediler ki daha kimin yaptığını bulsunlar. Kendi halinde kimseye karışmadan yaşarmış Han. Gerekmedikçe konuşmaz, kimsenin işine karışmazmış.
Kamera kayıtlarına baktıklarında ise gene aynı kişiyi bulmuşlardı. Vampir olması ve Han'ı öldürmesi ise onları zorlayan taraftı.
Han ilk kez vampir olarak Felix ile konuşmuş yaşadıkları olaydan sonra ise vampirler ile olan tüm alakasını kesmiş.
Ama o kişinin dış görünüşünden yola çıkarak bir şüpheli listesi çıkarabilirlerdi. Bunu söylediğimde ilk başta çok kişi var olmaz demelerine rağman sonradan kabul ettiler.
Ve yakşaşık iki yüz kişi çıkmıştı şüpheli listesinde. Bir çoğunu elememize rağmen bu kadar hem de.
Namjoon hepsinin bilgilerini içeren dosyaları getirmişti. Onları inceliyordum bende.
Hepsini yatağın üzerine yığmış şüpheli olabilecekleri ayırıyordum. Tüm vampirlerin tüm bilgilerini içeren dosyaların olduğu büyük bir oda yapmışlar ve herkesin geldiği soya göre gruplandırmışlar. Böyle birşey yapmaları işimize yaramıştı.
Elli tane dosya okumuştum şimdiye kadar ve hepsi kendi halinde vampirler çıkmıştı. Ama şu an elimde olan dosyadaki vampir.
On yedi kurdu öldürmüş. Yasalara aykırı davranmış ve bir çok insanın kanını emerek öldürmüş ve az kalsın vampirlerin açığa çıkmasına neden olacakmış.
Lee Young-Jae.
Onun dosyasını hemen ayrı bir tarafa ayırdım. Sonunda bir şüpheli buldum. Ama ne kadar şüpheli denirse işte. O kadar adam öldürmüş olması aradığımız kişinin o olduğunu kanıtlamaz ki.
En azından bir kişi bulmam motive etmişti beni. Belki başkasıda çıkar diye daha çok dosya inceleme isteği geldi.
Bu arada artık güçlerimi kolayca kontrol edebiliyordum geriye bir tek o bilmediğimiz güç kalmıştı ha birde şu dişimin kaşıntısı.
Geçmek bilmiyordu kendileri. Elimi falan ısırıyordum ama Jimin farkettiğinde sürekli kızıp duruyordu. Dün geldiğinde de şu bebeklerin dişlikleri var ya ısırdıkları ondan getirmiş.
'Kendin yerine bunu ısır.Şimdilik yapabileceğim birşey yok.' diyor.
_____________Gece yarısı bitti dosyalar ile olan işim. Ve o kadar kişi arasında sadece on kişi katil olabilecek potansiyele sahip.
En azından az kişi, onları bulup konuşmak daha kısa sürecek.
Ama ben ve Felix'i evden dışarı adım attırmadıkları için bunu başkası yapacak.
Cidden şu bir hafta içerisinde herkes dışarıda bir iz bulmak için uğraşıyor. Her yeri dolaşıyor şüpheli olabilecekleri bulup sorguya çekiyorlar. Biz burada kös kös oturuyoruz.
Hyunjin saraya gitmek için çıkacağında dosyaları onunla göndermiştim. Onun bile eski enerjik hali kalmamıştı.
Yapacak başka birşey bulamayınca Felix'in odasına gitmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARK BLOOD
FanficYoongi küçükken her gece babası'nın anlattığı hikayeyi dinlerdi. Bir gün gerçek olacağını bilmeden. Karanlıkta kaybolanlar, Kanın ve ayın gücüyle beslenenler. Güneşin batışıyla uyandılar, Gecenin sessizliğiyle dolaştılar, Kanın tatlı tadıyla yaşadıl...