19-Ay çok güzel değil mi?

110 15 23
                                    


Felix'de ayağa kalktıktan  sonra.

"Hadi kalk Hyung asıl eğlence yeni başlıyor." demişti.

Çok heyecanlı gözüküyordu. Ben kalktığımda bahçedeki çitlerle ayrılmış yere doğru koşmaya başlamıştı.

"Bu çocuğun enerjisi bitmeyecek." dedikten sonra Jin de o yöne gitti ardından da Namjoon. Ben de peşlerinden ilerliyordum.

Geride Jimin ve Hyunjin kalmıştı, ikisinin beraber olması ne kadar güvenli ise artık. Yanlışlıkla birbirlerini öldürmeseler bari.

Gittiğimiz yer spor sahasına benziyordu. Ortası yeşillik bir alan, çevresinde ise koşu parkuru vardı.

Sahanın içerisinde birkaç vampir koşuyordu. Biz alana girdiğimizde yanımıza gelmiş Namjoon'a selam verdikten sonra ise alandan çıkmışlardı.

Jin "Neyle başlayalım?" diye sorduğunda.

Felix "Koşu ile başlasak. En kolayı o bence." demişti.

"Koşmak mı kolay? Tabi siz iki saniyede koşarsınız da, ben ön dakikada zor koşarım burayı."

"Saçmalama hyung. Tur atmayacaksın zaten çok sıkıcı o. Yakalamaca oynayacağız."

İyi o zaman bir çocuk oyunu ne kadar yorabilir ki.
___________

Yorarmış.

Bu nasıl bir hız, ışınlanmayı bulmuşlar resmen. İlk başladığımızda Felix hemen beni yakalamıştı sonrası zaten benim onu yakalamaya çalışmam ile geçiyor.

Jin zaten oturdu kenara gülerek izliyor bizi.

"Az frene bas Felix ne hız bu. Sanki birisi kovalıyor." dedikten sonra kendimi yere attım.

"Sen kovalıyorsun ya hyung. Çok yavaşsın ama."

"Sen çok hızlısın asıl saniyede kayboluyorsun."

"Sen hiç uğraşmıyorsun ama hızlı koşmaya odaklan sadece. Sen hemen yoruldum diyerek bırakıyorsun."

"Ee yoruluyorum ama."

"Yorulmadan da birşey yapılmıyor hyung. Biraz dinlenelim sonra tekrar başlayalım ama bu sefer odaklanacaksın anlaştık mı?"

"Tamam." dediğimde Felix yanıma oturmuştu. Bir dakika geçmeden bir bağırma sesi duyuldu.

"İMDAATT! YEM OLUYORUM. KURTARIN BENİ! İNSENE ÜZERİNDEN KÖPEK." Ses Hyunjin'e aitti.

Yanlarına gittiğimizde ikisinin hallerini görünce gülmeden edememiştim.

Jimin Hyunjin'in üzerinde Hyunjin ise yerde yatıyordu. İkiside birbirlerini ittirip kurtulmaya çalışıyorlardı.

Gerçi Hyunjin kurtulmak istese de kendisi Jimin'i bırakmıyordu.

Hyunjin "Şhh akıllı kurt, güzel kurt bırak hadi beni gideyim. Yemek değilim ki ben. Tadım iyi değildir hem." diyerek kurtulmaya çalışıyordu.

"Sen kaşındın, sokmayacaktın aklıma." dedi Jimin.

Aklına ne soktu ki Hyunjin?
Ne oldu da bu hale geldiler çok merak ediyorum.

Hyunjin bizi görünce Jimin'e bakıp.

"Bak Yoongi gelmiş ondan alırsın istediğini. Bırak beni." demişti.

Jimin "İşi karıştırma. Aklıma sokan sensin." dediğinde Felix dayanamayıp ikisini ayırdı.

"Ne yapıyorsunuz siz! İki dakika beraber kalamıyorsunuz, illa başınızda mı beklememiz lazım?" Dediğinde
Jimin, Hyunjin'i bırakmıştı.

DARK BLOODHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin