12-Wolf Gang

132 14 21
                                    


Jimin onları yukarı gönderdikten sonra bana döndü.

"Ben gidiyorum. Uzak dur sen şu ikisinden."

"Nereye gidiyorsun?"

"Eğitim alanına. Ne o gelmek mi istiyorsun?"

"Beni yemeyecekler ise gelirim." Dediğimde gülmeye başlamıştı. Ne var yani kendi söyledi tehlikeliler diye.

Jimin "Kimse sana dokunamaz merak etme. Hem bir şeyler öğrenirsin belki." Dedikten sonra evden çıkmış ve arabaya binmiştik.

Arabaya biner binmez kemeri taktım tabi belli olmaz, belki beni kandırıp arabadan falan uçurur bu sefer.

"Beni ilk götürdüğünüz yere mi gidiyoruz?"

"Hayır, artık orası liderlerin yeri, başka bir yere gidiyoruz."

"Sen de lider değil misin zaten?"

"Öyleyim, oraya girebiliyorum zaten sadece liderlerin sürüleri oralarda yaşayıp eğitim görmüyor. Klanımdaki gereksizler gittikten sonra oraya gerek duymadım, babam da böyle değerlendirdi işte."

"Evleri yok mu da aynı yerde yaşıyorlar, hem kendi sürülerinin başında olmaları gerekmez mi?"

"Gerekiyor zaten, bir uyku için kullanıyorlar orayı. Çoğu da yaşlı morukların teki."

"Çok saygılısın gerçekten."

"Emin ol tanısan sen de anlarsın onlara neden böyle dediğimi. Akılları beş karış havada kurtları yönetmeye çalışıyorlar."

"Senin de mi orada kalman gerekiyor peki?"

"Yani normalde evet ama kendi evim daha iyi, hem sen varsın."

"B-ben ne alaka?"

"Seni kurtların içine atmamak için getirmedim mi ben o eve akıllım." Doğru, neden heyecanlanıyorsam.

Araba bir binanın yanında durduktan sonra Jimin.

"Geldik. İn hadi." Dedikten sonra arabadan inip binaya girdik.

İçeriden bağırış sesleri geliyordu, herkes tezahürat yapıyormuş gibi iki kişinin adını bağırıyordu.biz seslerin geldiği odaya girdiğimizde ise herkes susmuştu. Jimin den bu kadar mı korkuyorlar ya.

Ama ligdeki üç kişi birbirlerine ne kadar odaklandıysa etraftan bir haber gibi gözüküyorlardı.

Sanki onlar için zaman durmuş gibi kırmızı saçlı olan çocuk lacivert saçlıyı arkasına almıştı ve karşılarındaki kaslı çocuğa bakıyordu. Lacivert saçlıyı daha önce görmüştüm sanki... tabi ya sığınakta gördüğüm çocuktu.

Kaslı olan çocuk onlara karşı atağa geçmek üzereyken arkadan Jungkook koşarak lige çıktı ve aralarına gidi.

"Siz ne zaman akıllanmayı düşünüyorsunuz." Dedikten sonra kaslı olana döndü.

"Seni daha kaç kere uyarmam gerekiyor Changbin. Han'a bulaşmayacaksın."

"Gene suç nasıl bende oluyor acaba, buradaki herkes birbiriyle dövüşemez mi? Ben de Han'a teklif ettim, o da kabul etti, ne var bunda?" Dedikten sonra Jimin yanlarına ilerledi. Onun burada olduğunu yeni fark etmiş olacaklar ki hepsi birden duruşlarını düzeltmişti.

"Bunda bir şey yok tabi ama herkes kendi seviyesindeki biriyle dövüşse daha iyi olur değil mi. Hem sen kendini geliştirirsin hem de Han gereksiz yere efor sarf etmez."

"Burada bir omegayla aynı seviyede birisi olacağını hiç sanmıyorum. Savaşçıların içerisinde bir omeganın ne işi olur ki?" Dedikten sonra kızıl saçlı olan konuştu.

DARK BLOODHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin