31-Farecik

57 6 74
                                    

Yıllar sonra geldim coğrafya belamızı sikse de hâlâ ayaktayız yıkılmadık.

Dört gün sonra

"Sen benim anlattıklarımı anlamamakta inat mı ediyorsun? Dedim işte şuan o adamın elinde ve yerini bulamıyoruz!"

Jimin bağırarak konuştuğunda karşısındaki adam minik oynatmadan onu dinliyordu.

"Sürünü bulmuşsun ama git o adamı ve iki safkanı da bul! Aynı yerde değiller mi onlar!?"

"Değiller ki bulamadık. Hem onları bulmayı senden fazla ben istiyorum." dediğinde karşısındaki adam söylediklerini daha dikkatli dinlemeye başlamıştı.

"Bak sen, son zamanlarda da onlarla fazla vakit geçiriyordun o Min ailesinin oğlunu da özel yerine götürdüğünü duydum. Onlara karşı bir şey hissetmiyorsundur umarım."

Hissediyordu, hem de en karmaşığı en güzelini. Ama bunu karşısındaki adama söyleyemezdi.

Onun amacı safkanların gücünden yararlanıp vampirlerin soyunu bitirmekti. Ve şuan elindeki iki safkanı da kaybetmiş durumdaydı.

Sahip oldukları güçten haberdar olduğu için onlara sahip olmak istemiş hatta bunun için ailelerini bile öldürtmüştü.

Buna rağmen Yoongi'nin izini yirmi dört yıl sonra bulabilmişti. Onu büyüten adam çok iyi gizlemişti vampir olduğunu ki bunu Yoongi bile anlamamıştı.

Jimin çocukluğundan beri babası onu bu görev için yetiştirdiğinden kim olduklarını biliyordu. İlk önce o bulmuştu izlerini ama başlarına geleceklerini bildiği için kimseye söylememiş ara ara çocuğu kontrol etmek için insanların arasına inmişti onu bulmak bahanesiyle.

Diğer vampir ile de bir omeganın ilgilendiğini öğrenmişti ama o omega başka birisinden korkusuna safkanı öldürmeye kalktığı için babası tarafından ağır cezalar verilmişti.

O zamana kadar Jimin'in o kişinin Han olduğundan haberi yoktu. Babası onu Han'ın yanına çektiği işkenceleri görsün ve bir an önce diğer safkanı bulsun diye götürmüştü.

Ailelerini ortadan kaldırmıştı çünkü iki aile de vampirlerin en güçlüsü konumundaydı ve işlerine engel oluyorlardı.

Onların güçlerinin karışımıydı çocuklarının güçleri de ve çocukları kandırmak kolaydır diye düşünmüş ailelerini hiç düşünmeden öldürtmüştü.

Ama nereden bilebilirdi ailelerinin planlarını, zaten çocukları da hafife almamalıydı.

Birisi oğullarını insanların içinde bir kâhinin eline vermiş diğeri ise sarayda görevli olan bir vampire oğullarına sahip çıkması için ona emanet etmişlerdi.

Ve iki çocuk da yıllardır gizlenmeyi başarmıştı.

Ama şimdi Lider daha büyük planlar yapmaya başlamıştı. Artık bulunduklarında ikisi de ölecekti. Jimin engel olmuştu buna da, babasına onları bulduğunu kendi evinde tutup güvenlerini kazanacağını ve kendilerine yardım etmeleri için onları ikna edeceğini söylemişti.

Ama asıl amacı bu değildi. Tüm kurtları bir canavarın eline bırakmak ve bir türün yok olmasına sebep olmak istemiyordu.

Ki biliyordu babasının nasıl bir cani, bir canavar olduğunu yıllar önce canlı canlı görmüştü.

Başkalarına da bu olsun istemiyordu.

"Bir vampire aşık olacak kadar salak değilsindir gerçi. Yakında hepsinin soyu kuruyacak, onları kullanmak isteyenler de var aslında. Korkan birkaç tane buluruz onlar yaşar sonrada vampirler tamamen oyuncağımız olur, ne güzel değil mi?"

DARK BLOODHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin