14-Hisler

124 17 18
                                    


En sonunda cesaretimi toplayıp Jimin'e döndüm.

"Şimdi konuşabilir miyiz?"

"Neyi konuşabilir miyiz?" Sesi bıkmış gibi çıkmıştı. Aklıma takıldı kaldı ne yapabilirim ki.

"Demiştin ya ben kimden hoşlandığını sorduğumda şu an konuşamayız diye. Şimdi konuşabilir miyiz?" diye sorduğumda yatakta oturup güldü.

"Bunun için mi uyumuyorsun, seni bu kadar meraklandıran şey ne?" bende oturdum ve cevabı tam olarak ben de bilmesem de sorusunu cevapladım.

"Merak ediyorum sadece. Kim o, ben daha önce gördüm mü, ne zamandır hoşlanıyorsun, nasıl biri?"

"Seni bu kadar meraklandıran şeyi hala anlayamadım ve sorularını tek tek sor hepsini aynanda nasıl cevaplayayım."

"Anlat işte nasıl birisi?"

"Melek gibi, hiçbir şeyden haberi yok ve çok masum gözüküyor. Hele o gülüşü, kalbimden bıçaklıyor beni."

"Çok açıklayıcı bir şekilde anlattın nasıl birisi olduğunu."

"Nasıl anlatıyım daha, tatlı bir şey işte. Ha bide kediye benziyor."

Kediye mi? Kediye benzeyen birisini daha önce hiç görmemiştim. Karşılaşmadığım birisi galiba.

"Kediye benzeyen kurt mu olur hiç?"

"Kurt olduğunu kim söyledi?"

"Değil mi?"

"I-ı, cidden farkında değil misin?"

"Neyin farkında değil miyim? Düzgünce anlatsana."

"Bende kalsın o da. Yat hadi uyuyalım artık." Dedikten sonra yatağa yatıp gözlerini kapatmıştı.

"O biliyor mu peki sevdiğini?" Cevap vermemişti. Hemen uyudu mu ki.

Ben de yatağa yattım ama gram uykum kalmamıştı. Buna neden bu kadar takılıyordum onu bile bilmiyorum, beni neden ilgilendirsin ki. Ama kendimi düşünmekten alıkoyamıyordum.

Sevdiği kişiye sevdiğini pek belli etmeden davranışlarıyla belli ettiğini söylemişti. O kişi salak falan değilse anlardı. Kesin biliyordur Jimin'in ondan hoşlandığını.

Daha fazla bu konuya düşünmemeye çalışmam gerekiyor yoksa uyuyamayacağım. Daha önemli konular var hem mesela en son yazdığım şarkı yarım kaldı, ne olduğunu bile unuttum. Okula kaç gündür gidemiyorum zaten.

____________

Jimin'den

Yoongi'ye "Siz eğlenmeye devam edin o zaman, eğlenceniz bitince eve dönersiniz." Dedikten sonra ormanın içine doğru ilerlemiştim.

Hoşlandığım kişinin o olduğunu hala anlamamıştı. Cidden fazla saf, ben de ona açılmak istiyorum ama ne tepki vereceğini bilmediğim için bir şey yapamıyorum.

Benden hoşlanmıyorsa ben ona hislerimi söylediğim zaman ona sadece ilgi duyduğum için yanıma aldığımı düşünebilir ya da başka bir şey.

Ben neden ona başkalarıyla birlikte olduğumu söyledim ki, bunun için bile onu yanıma aldığımı düşünebilir.

Kafayı yemeden önce kurt formuna dönüşmüş ve etrafta bir hayvan aramaya başlamıştım. Avlanmayalı uzun zaman olmuştu ve ben açtım, her zamanki gibi.

Ses çıkarmamaya çalışarak ilerliyordum ama etrafta hiçbir hareketlilik yoktu. Hadi ama nerede bu hayvanlar.

En sonunda çalılık bir yerde hareketlilik fark ettim ve o tarafa yakın bir çalının arkasına geçtim ama bir şey çıkmıyordu bu kadar bekliyorum bak bir tavşan falan çıkması lazım. En sonunda dayanamayıp çalıya yaklaşıp çalıyı salladım.

DARK BLOODHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin