33-Plan

54 5 49
                                    


Yol boyunca ikisi de konuşmamıştı.

Araba durduktan sonra ikiside inmiş ve yürümeye başlamıştı. Yüksek yokuştan indiklerinde.

"Sana herşeyi anlatacağım." dedi Jimin küçük gölün kenarına otururken. Yoongi yanına oturduktan sonra anlatmaya başlamıştı.

"İlk sana Meçkey dememden başlamalıyım galiba. Güzel bir anlamı olmamasına rağmen sana neden bunu dediğimi merak ediyorsundur." dediğinde.

"Etmiyorum değil." dedi Yoongi, Ediyordu, hoşuna da gitmiyordu bu lakap. Buna rağmen Jimin ona böyle seslenmeye devam ediyordu.

"Güzel bir şey demek istemiyorum çünkü... Birine ne zaman güzel bir şey desem ya da güzel bir şeyi birine anlatsam sonu hep kötü bitiyor. Artık güzel düşünmekten bile korkuyorum. Sanki, sanki ben bir şeyi sevdikçe, değer verdikçe gidecekmiş gibi. Hep gittiler çünkü kim olursa ne olursa olsun. Hiçbirini koruyamadım."

"Belki bağlanmamayı öğrenmem gerekiyordu ama beceremedim işte. Annem, kardeşlerim. Küçücük oyuncağa bile sahip çıkamadım ben. Jin bize oyun oynadı ya, ilk Han'ın öldüğünü gösteren kutu geldiğinde dedim ben. Tamam yani yeter bu kadar. Daha kaç kişi gidecek, kaç kişiyi koruyamayacağım. Belki alışmam gerekiyor buna, sonuçta o kadar savaşlar çıktı, kaç yeri yağmaladılar. Benim görevim onları korumak ama alışmam da gerekirdi, öyle dediler hep. Tek becerebildiğim etkilenmiyormuş gibi yapmak oldu, kendimi, olduğum kişiyi unuttum ben Yoongi."

"Eskiden annem ile hep güzel şeyler yapardık. Çok zeki bir kadındı, bir sürü şey öğretirdi bana, her gün yeni bir şey yapardık. Hiç birimizi ayırmazdı ama babam, onun için sadece güç önemli. Yenilmez ol, kimse açığını yakalamasın falan filan. Onun ailesinde herkes alfa sözde aşık olmuş annemle evlenmiş. İki kardeşimin ikisi de omegaydı ve babam için onlar yoktu. Ona göre onlar hiçbir şey beceremez, başlarının çaresine bakamaz. Beni koruma gibi başlarına dikerdi hep, evden çıkmalarına bile izin vermiyordu. Annem bizi gizlice o evde değilken çıkarırdı hep. Bize başlarına bir şey gelmesin diye olduğunu söylerdi ama değilmiş... Asıl lider olacağı zaman bir omegayla evli olduğunu kimseye duyurmak istememiş. Çünkü onların soyu en güçlüsü, herkes alfa. Bir omegayla beraber olması tüm itibarını zedeler."

"O yüzden mi?"

"Evet. Sırf omega oldukları için öldüler. O adam kendini güce o kadar kaptırdı ki, kendi çocuklarını eşini..." derken Jimin'in gözleri dolmaya başlamıştı.

Bunu fark eden Yoongi, Jimin'in omzunu sıvazlamıştı.

"Devam etme istersen." dediğinde Jimin başını iki yana sallayıp.

"Hayır, şimdi anlatayım bitsin işte." demişti Yoongi'den ayrılırken.

"Onlara bunu yaparken o kadar acımasız gözüküyordu ki. Kurdu tamamen bedenini ele geçirmişti. O zaman öğrendim neden sürekli kurdumuzu kontrol etmemizi söylediklerini. Onlar bizden ayrı çünkü hakimiyet onlara geçince tüm kontrol onlarda oluyor. Onlar çok acımasız ve vahşiler, o gün gördüm. Kendimden korktum o zaman. Bende mi böyle olurum? Dedim hep. O olaydan sonra da daha çok üzerime gelmeye başladı, tüm silahları kullanmayı öğretti, dövüşmeyi ve hepsinde en iyisi olmamı istiyordu. Korktuğum için dediklerini yapıyordum hep. Çünkü ne zaman karşı çıksam bir şeyi yok ediyordu. Bir kedi vermişti bana, onunla ilgilenmemi söylemişti. Yanımdan ayırmıyordum onu, bir süre sonra peşimi bırakmamaya başlamıştı zaten ama büyüdüğünde o gelip, canlı ya da cansız hiçbir şey ile bağ kurmamam gerektiğini söyleyerek öldürdü. Hep böyle devam etti bu. Ölüm tehlikesi çok olan bir görev mi var hemen beni gönderirdi. En sonunda o kadar kişinin başına dikti işte. Hep elindeki gücü överdi ama ben iyice nefret ettim ondan. Güzel değil, herkes senden çekinip korkuyor. Böyle olunca zorla istediğini yaptırsan ne olur."

DARK BLOODHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin