Kitabım gerçekten
tuttu galiba. :D
--Jisung
"Felix im olmasa sana yavşardım."dedi Changbin gülerek, bir yandan da Minho yu süzüyordu.
"İyranc."dedi Felix abartılı bir şekilde. Sonra da iğreniyormuş gibi aşağı yukarı süzdü ikiliyi.
O sırada Hyunjin "Ya ama bana ne bana ne! Felix hareketimi çaldı. Tam bir şerefsizsin Felix!" diye bağırmaya başlayınca ona döndük.
Seungmin derin bir nefes verdi ve konuşmaya başladı. Hepimiz ondan korktuğumuz(?) için onu dinlemeye başladık.
"Seonae gelecek mi peki? Biliyorsun Minho, onlar aile dostunuzdu. Ya da gelirse ne olacak?"dedi.
Hepimizin yüzü bir anda düşmüştü.
Belki merak ediyorsunuzdur, nereye gelmesinden bahsettiğimizi. Hemen söyleyeyim.
Minho hyung un düğünündeydik.
Aslında içten içe, içim el vermiyordu o iğrenç varlıkla evlenmesine. Ama Valerie hamileydi. Ve ben bunu bile bile hyung a Valerie yi şikayet etmiştim. Gerçi birazdan evleneceklerdi. Yani şikayet etmiş gibi bile olsam, sonuçta evlilikleri bozulmamıştı değil mi?
Benim korkum Valerie ye bir şey olması değildi, hiçbir zaman da olmamıştı. Onu şikayet etmediğimde, aslında onu korumaya çalışmamıştım. Benim korkum çocuğun babasız kalmasıydı. Evet, korkum en başından beri buydu.
Aslında Minho hyung bizi şaşırtıp Valerie ile evlenmeye gelmişti. Bebeğe ne kadar üzülmüş olsam da aslında kendime de üzülüyordum. Çünkü bu aralar bilmediğim bir nedenden ötürü, sürekli kalbim ağırıyordu. Evet, tam bilmiyor olabilirdim, ama bunun nedenlerinden birinin Valerie olduğundan da emindim.
Yakın zamanda, bir doktora gitmeliyim galiba.
Jeongin ortamın durgunluğunu fark etmiş olmalı ki kafamızı dağıtmak adına "Geleceği varsa göreceği de var Seung."dedi.
Düşmüş olan suratlarımız, biraz da olsa, düzelmişti. Bunun için içten içe Jeongin e teşekkür etmiştim.
"E hadi o zaman. Biz gidelim masamıza yerleşelim."dedi Chris hyung. Onu kafamla onayladım ve önden çıktım. Diğerleri de arkamdan gelmişti.
Odadan çıkmadan önce duyduğum son şey Hyunjin den Minhoya olduğuna emin olduğum "Of, of, of, of. Taş gibi hatun be. Parti kur oy verelim piremses!" sözleriydi.
Masaya geldiğimizde Hyunjin in bizimle olmadığını görünce, inanır mısınız, hiç şaşırmadım. Büyük ihtimalle hazırlanma odasında Minho hyung tarafından... öhm- her neyse.
.
Kalbimin ağrısından bahsetmiştim ya. İşte onu şu anda yoğun bir şekilde yaşıyorum. Ve yanıyorum da. Hatta biraz daha böyle devam ederse, mekan terlerimden oluşan bir göletle kaplanacak.
"Jisung sen annenlerin yanına da gitmeyecek misin?"dedi Jeongin. Jeongin in ilk seslenişini duymamıştım çünkü o sırada ortada gezinen çocukları izliyordum. Bir yandan da misafirlerin düğüne neden çocuklarını getirdiklerini düşünüyordum. Yani anlayacağınız çok meşguldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kardeş [Minsung] (Omegaverse)
Fiksi Penggemar{liva}Jisung yetimhanede büyümüş ailesini asla tanımamış bir çocuktu. 14 sene önce yetimhanenin kapısının önünde bir notla bulunmuştu. Tam evlat edinilme konusundaki ümidini yitirdiği sıralarda Kore'nin önde gelenlerinden olan "Lee"ailesi onu evlat...