Chapter3

9.8K 1.1K 315
                                    

Yatağıma uzanmıştım. Dediğim gibi.

Koridorun diğer ucundan sesler geliyordu demek ki aileler gelmişlerdi. Tabiki A odasından başlanmıştı gezdirilmeye.
Çoktan sesler yükselmişti, kesin A odasından evlat edinilmişti. Ne kadar şanslılar. Hayata 2-0 önden başlıyorlar. İşte ben ve benim gibi ezikler de aileleri başlarında olmayınca böyle eziliyorlar.

Ayak sesleri yavaş yavaş artıyordu. D odası günlük rutin işlerine devam ediyordu. Hiçbirimiz bu odaya gireceklerine imkan vermiyorduk. Gae wol ve "meşhur" grubu bana laf atıyordu, bazıları resim çiziyordu, bazıları ders çalışıyordu..

Ayak sesleri yavaş yavaş yaklaşmaya devam ederken içimdeki kurda bir şeyler oluyordu. İşin garip tarafı çekinik olduğumdan dolayı nadiren hareketlenirdi. Dünkü gibi olaylar olduğunda mesela. Bu durumu kızgınlık dönemimin yaklaşmasına yıkmıştım. Tabi bu sadece bir tahmindi. Yine de ilaçlarımı bulmam gerekliydi. Bu yüzden hiç istemesem de ilaçlarımı bulmak için yataktan kalkmak zorundaydım.

"Nereye böyle Jisung. Yoksa kendini yeni gelen ailelere mi göstereceksin."dedi Kangjae kıkırdıyordu.

Ananın amına, demek isterdim ama , ahhh nerede.

"İlacı olan var mı?"dedim ortalama yükseklikteki sesimle.

Kimse cevap vermemişti, şaşırmamıştım.
Lanet olası D sınıfına göz devirdikten sonra Yuna sunbaenim e sormaya karar verdim. Tabiki onda yoktur ama, malum popüler olduğundan çevresi geniştir.

Kapıya yöneldiğimde Gae wol ve sürüsünden kıkırdamalar duyuyordum. Aman her neyse. Son gülen iyi gülermiş.

Kapıyı açtığımda bir aile görmeyi beklemiyordum tabi. D odasındaki kimse beklemiyordu. Onları görmemle ben kapıda mal gibi donup kalmıştım. Arkamdakiler de tek tek ayağa kalkmaya başlamışlardı. Bunu anlamak, dizlerinin arkalarıyla ittirdikleri sandalyelerin yere sürtünerek çıkardığı seslerle kolaylaşıyordu.

"Oh Jisung sen de buradaymışsın."dedi Yuna. Aileyi gezdirmeye o gelmişti. Ailenin bana olan bakışlarını hissedebiliyordum. Bir de yanlarında çocuk getirmişlerdi. Yetimhaneye çocuk evlat edinmeye gelirken çocuk getirmek ne kadar mantıklı olabilir.
Çocuk iğrenir gibi bakıyordu bize. Tabi ailesinin olması bizi aşağılayabileceği anlamına geliyordu ya(!).

"Sunbaenim senden bir şey isteyebilir miyim?"dedim sessizce. O sırada 2 sene aradan sonra D odasına giren ilk aile odayı inceliyordu.

"Tabi Jisung bunu sorman hata."dedi bana gülümseyerek.

Fısıldayarak konuşmaya başladığımda beni duymak için eğilmişti. Hey kısa değilim ben!
"İlacın var mı?"
Şaşırıp dikeldiğinde kaşları havaya kalkmıştı.

"Ne ilacı ji- KIZGINLIK İLACI MII!?"
Elimi anlık bir tepkiyle alnıma attım.
"Keşke biraz sessiz mi olsaydın."dedim fısıldayarak. Duymamıştı.

Sonra özür dileyerek tekrar eğildi.
O sırada gelen aile evlat edinecekmiş gibi odayı inceliyordu.

"Jisung ben şu an istesem bile ilaç bulamam sana."
Başımı önüme eğdim. İyi hissetmiyordum ve kızgınlığa girmem iyi olmayabilirdi..

"Ah, merhaba ben konuşmanızı bölüyor olabilirim. Üzgünüm. Ama bende var. İstersen sende kalabilir."

Gelen sesle ikimiz de o tarafa dönmüştük. Gelen ailenin omega büyüğü olduğunu düşündüğüm kişi konuşuyordu. Yanındaki çocuğun annesiydi galiba.

(Yn: Anne cinsiyet belirtmek için değil de onu doğuranı belirtmek için kullanılan bir tabir. Fakat buradaki anne kız.)

"Ah." Dedim ve Yuna sunbaenim e döndüm. Başını aşağı yukarı sallamıştı.
Elimi uzatıp ilacı aldım ve eğilerek teşekkür ettim daha sonra da ilacı kullanmak için tuvalete gittim. O sırada D sınıfından fısıldaşmalar yükseliyordu.
Ama bunu her zaman yapıyorlardı.
Onu bunu boş verin de ben şu an tuvalete giderek evlat edinilme şansımı yok ediyordum. Ah- bunu niye düşünüyorsam. Sanki evlat edinilecekmişim gibi.

Bir süre sonra -ki bu süre çok çok kısaydı- ilacı içtikten sonra omegaya vermek için D sınıfının kapısına doğru yürüdüm -aslında koşuyordum çaktırmayın-.

D sınıfının kapısını açık görmemle duraksadım. İçeride Gae wol hakkında konuşuyorlardı ve Gae wol un eşyaları yoktu. Artık.

"Gitmişler demek ki.."

-

Kitabımın okunma sayısı az geliyor olabilir ama hayatımda ilk defa bu kadar az bölümle bu kadar fazla okunma alıyorum. Ağağağağğa.
İlgi gösterenlere şimdiden teşekkürler.
Bol bol yorum yapmayı ve oy
Vermeyi unutmayın.
İyi tatillerr minsungcu stayler~

Üvey Kardeş [Minsung] (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin