-Birkaç hafta sonra-
-Minho
Hastanede oturmuş sonuçların çıkmasını bekliyorduk. Değerli zamanımı böyle bir orospuyla harcadığım için içten içe kendime kızıyordum.
Bir süre sonra doktor geldiğinde ayağa kalktım. Valerie kalkmamıştı, sürekli hamile olduğunu, dolayısıyla da narin olduğunu söyleyip duruyordu.
"Lee Minho bey. Burada beklemenize gerek yok. Sonuçlar yarın çıkacak. Ayrıca ambulansla hastalarımız gelecek fakat paparazziler yüzünden hastaneye girebileceklerini sanmıyorum. Bu yüzden gitseniz iyi olur. İyi günler."
Doktor bunu dedikten sonra geldiği yere doğru geri gitmeye başladı.
Doktorun dediklerini dinleyerek gidecektim. Eğer Valerie beni bileğimden tutup durdurmasaydı gidecektim yani.
"Minho, beni bu hâlimle burada mı bırakacaksın?"
Bunu derken sesini inceltmiş ve savunmasız görünmeye çalışmıştı. Bu haline göz devirirken onu baştan aşağı süzdüm. Ve derin bir nefes verdim.
"Evet."
.
-Jisung
Minho hyungla yaşadığımız olayın üzerinden 3-4 hafta geçmişti. Ne o, ne de ben o konuyu asla açmamıştık. Hâlâ kiminle seviştiğimi soruyorlardı ama Minho hyung her seferinde bir şekilde konuyu kapattırıyordu.
Artık içimde tutmaktan bıktığım için birine anlatma ihtiyacı duyuyordum. Seçenekleri gözden geçirelim bakalım.
Yeji, olmaz. Abisi gibi ağzını tutamıyor. Abisine söylerse tüm cemaat duyar.
Ryujin, hayır. Ona anlatmak istemiyorum. Bu konuları konuşacağım son kişi bile değildi.
Yeonjun, aptal. Eğer söylersem dediğim şeyleri saniyesinde itiraf sayfasında bulurum.
Soobin, Hoşlandığı biri var. Depresyonda.
Eunwoo, onunla bu konuyu konuşmak istemiyorum. Utançtan ölürüm.
Beomgyu, gözü Taehyun dan başkasını görmüyor. Mala bağlamış durumda.
Taehyun, Beomgyu beynini ele geçirmiş. Düşünme yetisi kaybolmuş durumda.
Hyunjin, düşünmeden elendi.
Changbin, tepkilerinden korkuyorum. Ayrıca ötme ihtimali yüksek.
Seungmin, fazla mantıklı. Bana abimle seviştiğim için kızar. Moralimi bozar.
Jeongin, olabilir. Ama Hyunjin yüzünden hayattan bıkmış durumda.
Chris, hayatta anlatamam.
Felix, evet kesinlikle olur.
Anlatacağım kişiyi seçtikten sonra onun evine doğru gitmeye başladım. Daha fazla içimde tutamazdım.
.
Felixlere geldikten sonra yardımcılar yememiz için bir şeyler hazırladı. Sonra ise her şeyi anlatmaya başlamıştım.
Şimdi ise Felix in transtan çıkmasını bekliyordum.
Donmuştu. Eh, böyle bir tepki vermesini aslında bekliyordum. Sadece bu kadar uzun süreceğini tahmin etmemiştim.
"Düğünde mi!?"
Felix transtan çıkıp bunu söylemişti. Halıda olan bakışlarımı Felix in yüzüne çıkarıp tek kaşımı kaldırmıştım.
"Yani gerçekten buna mı takıldın!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kardeş [Minsung] (Omegaverse)
Fiksi Penggemar{liva}Jisung yetimhanede büyümüş ailesini asla tanımamış bir çocuktu. 14 sene önce yetimhanenin kapısının önünde bir notla bulunmuştu. Tam evlat edinilme konusundaki ümidini yitirdiği sıralarda Kore'nin önde gelenlerinden olan "Lee"ailesi onu evlat...