Chapter2

10.6K 1.1K 378
                                    

Arkamızdan gelen sesle ikimiz de oraya döndük.

Yuna sunbaenim gelmişti. Baskın bir alfaydı ve kızdı, bu yüzden popülerdi ve çok iyi biriydi. Evlat edinilmişti ama gönüllü olarak sürekli yetimhanede olurdu. Arkadaşlarım gittiğinden beri bana çok fazla yararı dokunmuştu.

"Sunbaenim sen beni yanlış anladın."dedi
Taeru. Gözlerinden korktuğu belli oluyordu.

"Bunun yanlış anlaşılması olabilir mi Taeru?! Resmen çocuğu taciz ediyorsun. Tecavüze teşebbüs ediyorsun. Feromon diye bir şey var, haberin yoksa söyleyeyim, hislerini ve olan biteni belli ediyorlar."

Yuna sunbaenime minnet dolu gözlerle baktım. Beni kolumdan tuttu ve kaldırdı, test kitabımı da diğer elinde tutuyordu.

Bir süre sonra ortak banyo bölümüne gelmiştik. Yuna sunbaenim elimi bırakmış kitabımı ise bana vermişti.

"Jisung biraz daha dikkatli olsana. Ben olmasam neler olmuştu kim bilir."
Nefes nefese kelimeleri sıraladığında ona minnet dolu gözlerimle bakıyordum.

"Çok teşekkürler sunbaenim. Gerçekten sen olmasan ne yapardım kim bilir."
Bana hafifçe gülümsedi.

"Akşam olmak üzere Jisung. Uyumalısın. Ayrıca unutma A odasındakilerin çoğunun kızgınlık dönemine çok az kaldı. Kendine dikkat et. Biliyorsun çekinik bile olsan suratın için seninle birlikte olmak isteyenler var..."

"Ah-evet. Tekrardan teşekkürler. Bu iyiliğini asla unutmayacağım sunbaenim."

Bana tekrardan gülümsedi.

"Jisung biliyorum ümidini yitirdin. Ama yarın belki senin için iyi şeyler olur."

Suratım düşmeye başlamıştı. Başımı eğerek bir süre düşündüm. Daha sonra başımı kaldırıp hafif ve buruk bir gülümseme yerleştirdim suratıma.

"Sunbaenim. Biliyorum sorun bende değil. Fakat D sınıfına hiç uğranmıyor ve ya uğransa bile ben farkedilemiyorum. Boş yere ümitlendirme."dedim ve burukça kıkırdadım.

"Jisung yarın kahvaltı yapmadan beni bulabilir misin seninle birlikte bir şeyler yeriz sonra gelen aileleri karşılarız?"dedi Yuna sunbaenim. Tabiki reddetmek kabalık olurdu.

"Ah- tabi sunbaenim."
Bana yine gülümsemişti. Gerçi gülümsemeyi hiç bırakmıyordu.

"Teşekkürler Jisung. Yarın görüşürüz o zaman."dedi el sallayarak beni ve test kitabımı ortak banyoda bırakırken. Ben de boş olan elimle ona karşılık verdim.

.

"Pşşt. Jisung uyansana. Hadi ama."
Gözlerimi yavaş yavaş aralarken karşımda Yuna sunbaenim in suratını görmeyi beklemiyordum bu yüzden gözlerimi sonuna kadar açtım.

Yatakta biraz dikelerek geriledim. Daha sonra rüyada olmadığımı fark ederek konuşmaya başladım.

"Oh sunbaenim korkuttun beni..Nereye gideceğiz?"

"Ortak ders çalışma salonunda oturacağız biraz."

Açıkçası biraz şaşırmıştım. Çünkü 18 yaşında bir kadın alfa ve 15 yaşında bir erkek omega sabahın şu saatinde ne yapabilir ki?

.

"Bunları sen mi aldın sunbaenim?"

Masadaki aburcuburları işaret ederek konuştuğumda elini boynuna attı. Ve boynunu kaşımaya başladı. Doğruyu söylemek gerekirse çok hoş görünüyordu. Alfa sınıfındakilerin bile bu alfaya aşık olması şaşırılacak bir şey değildi.

"Ah evet. Sonuçta bu gün kahvaltı yapmayacağız değil mi?" Dedi bana bakıp gülümseyerek.

"Ah- sunbaenim. Ama dün böyle bir şey konuşmamıştık. Ve biliyorsun kahvaltı zorunlu. Gitmesek bile sayıyla olduğundan, anlayacaklardır."

"Onu ben hallettim Jisung merak etme , hadi gel de şunlardan yiyelim."

Aslında yemekhanenin yemekleri güzeldi. Ama bir günden bir şey olmaz canım.

Bir süre sonra sohbet etmeye başlamıştık. Saat 6-7 arasıydı ve ailelerin gelmesine 2 saat falan kalmıştı. Onlar gelince tabiki her zamanki gibi yatağıma uzanacaktım. Bu hafta da evlat edinilmeyi beklemiyordum, her zamanki gibi.

"Jisung kızgınlık dönemin yaklaştı mı?"
Ani gelen yersiz soruyla şaşırmıştım.
Şu an ne alaka bilmiyorum ama cevap vermekten zarar gelmez herhalde.

"Birkaç gün kaldı galiba sunbaenim."
Şaşkın şaşkın bana bakıyordu.

""Galiba"derken?"kalkmış kaşından anlamadığını anlamıştım.

"Oh-şey yani ben düzenli geçirmiyorum."

Yuna sunbaenim gözlerini kocaman açmıştı. Yanlış bir şey mi söylemiştim?

"Jisung. Bu çok sağlıksız ve tehlikeli. Şimdi küçük olduğun için bir şey olmayabilir ama 1-2 sene sonra, olup olmadık yerlerde geçirirsen çok kötü olur. Eğer evlat edinilirsen ailenden seni doktora götürmelerini iste. Söz mü?"

Bunun için önce evlat edinilmem gerekiyor, diyecektim ama bunu geçiştirmenin daha iyi olacağını düşündüm.

"Söz."

Üvey Kardeş [Minsung] (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin